Mulla on toki mielipiteet niin kuin sinullakin. Se ero niissä yleensä on, että minä tiedän omani olevan vain mielipiteitä, mutta sinä pidät omiasi ehdottomana totuutena. Silti se on vain pelkkä mielipide, sinun näkemys asioista.
Juu, maksukuskit ovat tärkeitä talleille ja niitäkin pitää puolustaa, ettei jotkut taliaivot aivan hypi silmille. MIksi et muuten haukkunut Alonsoa, kun hän Santanderin rahoilla osti paikkansa Ferrarilta vieden paikan joltain junnulta? Katsos kun maksukuskeja on monenlaisia, mutta sulla tämä kiihkomielisyys maksukuskeja kohtaan kohdistuu käytännössä vain Strolliin, vaikka hän on osoittanut olevans täysin oikeutettu F1 paikkaan. Eihän se pojan vika ole, jos isällä on rahaa kuin kroisoksella ja isä haluaa niitä formuloihin kuluttaa. Sun asenteesta paistaa läpi vain kateus. Ehkä sun isäs ryyppäs kaikki rahat eikä ostanu sulle leluautoakaan, kartingautosta puhumattakaan. Sekään ei ole Strollin vika, ei kummankaan Strollin. Mä en sen suuremmin fanita Strollia, mutta en mä ala haukkumaankaan sitä. Miksi ihmeessä pitäisi haukkua? Mä haukun ennemin sua.