Freak
Well-known member
Jos nyt kuitenkin katottais vaikka se ensimmäinen kisa, ennen kuin aletaan tarjoamaan pokaalia Verstappenille.Muuten kausi tulee olemaan tylsä. Max kurvaa voitost voittoon.
Jos nyt kuitenkin katottais vaikka se ensimmäinen kisa, ennen kuin aletaan tarjoamaan pokaalia Verstappenille.Muuten kausi tulee olemaan tylsä. Max kurvaa voitost voittoon.
Eikös nyt kuitenkin edes kannata yrittää? Hirveetä negaa kaikki syytää, ja pitää Maxia jumalasta seuraavana.Veikkaan että Perez yliyrittää alkukaudesta ja pyörii hietikoilla. Vaikea haastaa Maxia radalla kun ei taso riitä.
Ainahan se ajaminen yrittämistä vaatii, mutta ei taida riittää Maxia vastaan sen paremmin yrittämällä kuin yliyrittämälläkään.Eikös nyt kuitenkin edes kannata yrittää? Hirveetä negaa kaikki syytää, ja pitää Maxia jumalasta seuraavana.
Ja muutama lisääkin. Jaettiinhan viime kauden mestaruuskin Leclercille muutaman kisan jälkeen.Jos nyt kuitenkin katottais vaikka se ensimmäinen kisa, ennen kuin aletaan tarjoamaan pokaalia Verstappenille.
Ei riitä. Rosberg oli kuskina stepin pari Pereziä kovempi.
Tuossa on mielenkiintoinen video perezin tilanteesta. Tämän näkemyksen mukaan olisi Perezin viimeinen mahdollisuus pistää kaikki peliin ja pelata likasta Maxia vastaan ja yrittää napata mestaruus ja sitten eläköityä kauden lopussa(Rosbergit).
No sitä tuskin kukaan epäileekään. Rosberg on lyönyt Hamiltonin ja Schumacherin samalla autolla.Ei riitä. Rosberg oli kuskina stepin pari Pereziä kovempi.
Toki kausi on vasta alkamassa, mutta jos katsotaan faktoja ja testejä niin ihmeitä pitää tapahtua ettei Verstappen kurvaile mestaruuteen. Toivotaan toki että kisa on tiukkaa.Ja muutama lisääkin. Jaettiinhan viime kauden mestaruuskin Leclercille muutaman kisan jälkeen.
Nyt tuli sellainen uutinen, että oli pakko tarkistaa onko aprillipäivä. En tiedä mitä tollaset jutut mahtaa painaa, mutta äkkiseltää vaikuttaisi helpommalta painonsäästökohteelta kuin esimerkiksi maali. Uskomattoman tyhmää laittaa tollasia autoon tuomaan lisää painoa.McLaren käyttää koko kauden ePaper teknologiaan perustuvia mainospaikkoja autossaan ja mahdollisesti myös kuljettajan kypärässä myöhemmin.
Järjestelmää testattiin viimekaudella Austinin kisassa, mutta nyt ottaa paikan kiinteästi autossa
Teknologia mahdollistaaa muuttaa mainospaikan sisältöä vapaasti
Jos Mersu lähtee tosissaan selkeästi takajalalla tähän kauteen, niin vaikea uskoa mihinkään toiseen vaihtoehtoonkaan. Ferrariin meni viime kaudella (taas) luotto ja Perez nyt on Perez.Jos nyt kuitenkin katottais vaikka se ensimmäinen kisa, ennen kuin aletaan tarjoamaan pokaalia Verstappenille.
Jonkun jutun mukaan taisi painaa kaikkine hilpetööreineen noin 190g. Varmaan talli on tuon tajunnut ottaa huomioon ja laskenut että hyödyt on suuremmat kuin se mitä painossa otetaan takkiin.Nyt tuli sellainen uutinen, että oli pakko tarkistaa onko aprillipäivä. En tiedä mitä tollaset jutut mahtaa painaa, mutta äkkiseltää vaikuttaisi helpommalta painonsäästökohteelta kuin esimerkiksi maali. Uskomattoman tyhmää laittaa tollasia autoon tuomaan lisää painoa.
En jaksa kaivella vanhoja viestejä, mutta itse taisin uskoa Verstappenin mestaruuteen.Ja muutama lisääkin. Jaettiinhan viime kauden mestaruuskin Leclercille muutaman kisan jälkeen.
Juuri näin, jos muistan oikein niin itse paneeli ei paljoa painanut enempää kuin normi kate. Lisäksi oli mahdollisuus myös muovata paneelia jolloin moottorikatteessa voidaan saada isot vaihtuvat mainoksetJonkun jutun mukaan taisi painaa kaikkine hilpetööreineen noin 190g. Varmaan talli on tuon tajunnut ottaa huomioon ja laskenut että hyödyt on suuremmat kuin se mitä painossa otetaan takkiin.
Juuri näin, jos muistan oikein niin itse paneeli ei paljoa painanut enempää kuin normi kate. Lisäksi oli mahdollisuus myös muovata paneelia jolloin moottorikatteessa voidaan saada isot vaihtuvat mainoksetJonkun jutun mukaan taisi painaa kaikkine hilpetööreineen noin 190g. Varmaan talli on tuon tajunnut ottaa huomioon ja laskenut että hyödyt on suuremmat kuin se mitä painossa otetaan takkiin.
Ei todellakaan saada, kun ei nuo erotu kirkkaassa valossa minnekään. Ehkä parissa hassussa iltakisassa voisi yrittää käyttää. Nythän paneelit on asennettu vain sellaisiin kohtiin, jotka ovat auton sisällä olevien kameroiden näkökentässä.Juuri näin, jos muistan oikein niin itse paneeli ei paljoa painanut enempää kuin normi kate. Lisäksi oli mahdollisuus myös muovata paneelia jolloin moottorikatteessa voidaan saada isot vaihtuvat mainokset
ePaper on varsin näppärä ratkaisu kun se ei tarvitse taustavalaistusta eikä kuluta virtaa kuin vaihtaessa näyttöön tekstiä, eli täysin toisenlainen kuin LCD tms näytöt.Ei todellakaan saada, kun ei nuo erotu kirkkaassa valossa minnekään. Ehkä parissa hassussa iltakisassa voisi yrittää käyttää. Nythän paneelit on asennettu vain sellaisiin kohtiin, jotka ovat auton sisällä olevien kameroiden näkökentässä.
Mitä faktoja? Nyt ollaan nähty vain kolmen päivän ajan testaamista eikä kukaan tallien ulkopuolinen osaa sanoa millä painoilla tai tehoilla ollaan ajettu. Mistä sitä faktaa on voinut tulla? Ensimmäinen aika-ajo kertoo jo vähän jotain tallien välisistä voimasuhteista ja kisa vielä enemmän, mutta muutama kisa siihen menee, että todelliset nopeudet on saatu selville. Siltikin muutoksia tapahtuu pitkin kautta.Toki kausi on vasta alkamassa, mutta jos katsotaan faktoja ja testejä niin ihmeitä pitää tapahtua ettei Verstappen kurvaile mestaruuteen. Toivotaan toki että kisa on tiukkaa.