Missä minä mitään tuomioita olen jakamassa?Miksi se koko Singaporen kilpailu pitäisi hyllyttää? Eikö riitä, että Renaultin tulokset hylätään? Massa menetti mestaruuden ajovirheisiin, autorikkoihin ja mekaanikkojen sähläykseen.
Missä minä mitään tuomioita olen jakamassa?Miksi se koko Singaporen kilpailu pitäisi hyllyttää? Eikö riitä, että Renaultin tulokset hylätään? Massa menetti mestaruuden ajovirheisiin, autorikkoihin ja mekaanikkojen sähläykseen.
Massan mielestä ilmeisesti kilpailun tulokset pitäisi hylätä kokonaisuudessaan ja hän on ansaittu mestari.Missä minä mitään tuomioita olen jakamassa?
Juu, siihen en ottanut kantaa. Silti spekulointi häneltä on ok, koska tuo on yksi hänestä johtumaton skenaario.Massan mielestä ilmeisesti kilpailun tulokset pitäisi hylätä kokonaisuudessaan ja hän on ansaittu mestari.
Onko F1:n historiassa edes koskaan mitätöity kokonaista kisaa?
Onko F1:n historiassa edes koskaan mitätöity kokonaista kisaa?
Mielenkiintoista, voisitko avata tarkemmin millä perusteella sääntöjen tarkempi noudattaminen olisi johtanut Frentzenin mestaruuteen?myös vuodelle 1999 kun miten sääntöjä olisi oikeasti noudatettu niin mestari olisi Heinz-Harald Frentzen eikä Mika Häkkinen kuten ei tietysti Eddie Irvine olisi myöskään sitä ollut.
Jos Renaultit hylättäisiin kilpailusta, Hamilton vain kasvattaisi piste-etuaan...Aika utopistinen tuo Massan juttu edes ajatuksena. Mistähän on joku saanut edes päähänsä niin lennokkaan idean, että jos joku rikkoo sääntöjä, niin koko kisa pitäisi mitätöidä.
Aika utopistinen tuo Massan juttu edes ajatuksena. Mistähän on joku saanut edes päähänsä niin lennokkaan idean, että jos joku rikkoo sääntöjä, niin koko kisa pitäisi mitätöidä.
Mielenkiintoista, voisitko avata tarkemmin millä perusteella sääntöjen tarkempi noudattaminen olisi johtanut Frentzenin mestaruuteen?
Kaipa se hienolta tuntuisi olla maailmanmestari. Sinänsä nyt osittain Massankin pointin ymmärtää, mutta onhan tuo silti vähän hassua. Ei mestaruus kuitenkaan tuohon tapaukseen ratkennut, muuten kuin jälkeen päin jossittelemalla, mikä nyt on taas aika loputon suo.
Kysy Olli-Pekka Karjalaiselta.Mä en ymmärrä mitä tuosta edes Massa enään saisi 15 vuotta myöhemmin? Mikä pointti?
Tuntuuko se samalta edes kuin mestaruuden olis voittanut siinä hetkessä?
ok, kiitos! Erittäin suurta fantasiaa näyttäisi siis olevan perusteena tällä kertaa.Tästä olenkin puhunut ennenkin usein, mutta juuri tässä ihan heti alle tulevassa toikissa mainitsin sen ensimmäisen kerran ja mikäli vain riittävästi eli ihan vähän vielä löytyisi lisätilanteita lisää niin päivittäisin myös vuoden 2000 siinäkin välillä hyvin suureksi haitaksi olleet rikkeet.
Toikki on siis tämä:
https://f1-forum.fi/threads/tallimaeaeraeyksistae-ja-sen-historiasta.20330/
Yleisurheilussa, maantiepyöräilyssä, jne on ollut ihan tavanomaista muuttaa tuloksia monenkin vuoden jälkeen. Jos kilpailija kärähtänyt esim. kiellettyjen aineiden käytöstä.
F1:ssä ei kyllä moinen taida mennä läpi, joten en ymmärrä Massan aikeita. Haluaa tietysti oikeutta. Mutta oikeudenmukaista olisi vain mitätöidä Renault '- tiimin tulokset kyseisestä kilpailusta. Ei koko kilpailua.
Ja toisekseen Ferrarin epäonnistunut varikkokäynti ei johtunut Crashgatesta. Itse pilasivat varikkokäynnin, kun Massalla paloi vielä vihreä valo, vaikka tankkausletku oli autossa.
Tämä olisi voinut tapahtua ihan muutenkin.
Mitä luulette, tuleeko Massa oikeasti saavuttamaan mitään tällä, että uhmakkaasti nyt julistaa hakevansa oikeutta?