Renessanssinero
Perusfeidaaja
Riittää kun joka kilpailussa on vain kaikkein kovin seos ja kaikkein pehmein seos. Ei tarvita mitään kikkailua.
Sais tallit vaan vapaasti valita määrät per seos, esim. sen max 15 sarjan mukaan.Seosten määrää on rajoitettu ekologisista ja taloudellisista syistä ja ihan hyvä niin.
Tallit eivät muutenkaan oikein tykkää kuin yhdestä seoksesta ja kahta käytetään pakon vuoksi, niin eiköhän jokaisen seoksen tarjoaminen jokaiseen kisaan olisi täysin turhaa
Tuo on toisaalta myös normaalia urakehitystä ja tallin kannalta sukupolvenvaihdosta. Jokainen henkilö haluaa edetä omalla urallaan, ja se tapahtuu joko sisäisen uraportaan kautta tai kalastemalla pestejä muista talleista.Lambiasea ollaan huhujen mukaan laittamassa Wheatleyn paikalle. Jaetusta pestistä puhuu uutinen, niin jatkaisiko vielä Maxin kisainssinä ja kisainssien pomonakin edelleen.
Jos pitää paikkaansa, niin RBllä on aika paha henkilöstöongelma menossa, kun yhtä ukkoa istutetaan joka penkille. Ei onnistu varmasti joka hommassaan, kun on kolmen miehen työt hoidettavana.
Max ei myöskään tykkäisi jos menettäisi kisainssinsä.
https://www.autosport.com/f1/news/red-bull-to-replace-wheatley-internally-in-f1-management-shakeup/10641718/
Norris kuitenkin dominoinut Piastria aika-ajoissa.En yleensä juuri välitä näistä hakemalla haetuista tilastoista, mutta täytyy nostaa hattua Piastrille. Vain 2 pistettä kärjestä edellisten 7 kisan aikana.
https://x.com/F1/status/1819762148203254214?t=3NZrpF0b7V19W6_kY4CeXA&s=19
Norris on varmaan gridin surkein kuski starteissa!Norris kuitenkin dominoinut Piastria aika-ajoissa.
Älä nyt Valtterilta kiistatonta ansioita ota!!Norris on varmaan gridin surkein kuski starteissa!
Landolla on viisi paalupaikkaa ja joka kerta jäänyt "sumppuun" sen takia, että on ottanut paskan startin. Silloin kun starttaa paalulta, niin voi syyttää vain itseään, jos ei ole kaikkien muiden edellä.Lando on jäänyt usein pussiin, kun edessä olijat sumputtavat. Ei siinä, etteikö olisi omiakin mokia, mutta useampia sumppuja ollut. Sijoja kyllä menettänyt mahdottomasti, kun taas Piastrilla se oli plussalla jossain ekan kierroksen tilastossa sekin.
Meinaat ettei siitä reilusta 800 henkilön tiimistä löydy väkeä nousemaan korkeampaan pestiin?Jos pitää paikkaansa, niin RBllä on aika paha henkilöstöongelma menossa, kun yhtä ukkoa istutetaan joka penkille.
Ei näytä löytyvän tarpeeksi pätevää, jos huhun mukaisesti Lambiaselle laitetaan triplahomma, joista jokainen olisi yhden miehen tehtävä.Meinaat ettei siitä reilusta 800 henkilön tiimistä löydy väkeä nousemaan korkeampaan pestiin?
Yritän selittää, että ne nimekkäätkin on joskus ollut nimettömiä. Eli organisaatiossa on olemassa kasvun ja etenemisen mahdollisuus. Silloin se on terve. Ei kaikkia tarvii aina valmiina ostaa.Ei näytä löytyvän tarpeeksi pätevää, jos huhun mukaisesti Lambiaselle laitetaan triplahomma, joista jokainen olisi yhden miehen tehtävä.
Huhut nyt on huhuja, mutta ei sinne suuntaan ole tainnut nimekkäitä hahmoja siirtyä enää hetkeen.
Saattaa olla, että aika kullannut muistot näiltä osin, mutta voisiko toimia paremmin nykyisen rengassäännön kanssa? Vai laskeeko tallit optimi taktiikan ja päädyttäisiin aina samaan.Omasta mielestäni nykyisellä tavalla on enemmän mahdollisuuksia muuttaa strategiaa kesken kisan. Välitankkausaikana autot "huononivat" varikkopysähdyksellä, joten varikkopysähdys tehtiin juuri silloin kun oli suunniteltu eikä ollut järkeä pysähtyä yhtään aiemmin (ja puhutaan kisoista, joissa ei nähdä turva-autoa tai muuttuvia sääolosuhteinta).
Belgian GP:tä ajatellen Russellin päätös pysyä vanhoilla renkailla loppuun asti oli säväyttävä, olkoonkin että tulos hylättiin kisan jälkeen.
Viimeisellä tankkauskaudella oli vain kaksi kisaa, jossa kärkikolmikossa tehtiin eri määrä stoppeja. Turkissa suurin osa teki kaksi stoppia ja kolmanneksi tullut Vettel kolme, Monzassa Brawnit selvisivät yhdellä stopilla ja kolmanneksi tullut Kimi oli kahden stopin taktiikalla.
Fake news.Nevey on valinnut Lance the Goat Strollin, ennen Maxia ja Hamia, tulevaksi kuskikseen.
Italiasta "tietona", että menee Astonille.
Olisi ollut kiva nähdä uudestaan Mäkillä, jos sateet kerta nappaa aurinkoa enemmän. Tosin Mäkillä on hyvin pullat uunissa ilmankin.
https://autosprint.corrieredellosport.it/news/formula1/2024/08/06-7435597/f1_clamoroso_newey_andra_in_aston_martin