Stopit olivat usein eri aikaan, josta tuli taktiikkaan paljonkin variaatioita, vaikka sama määrä stoppeja olikin. Monesti kannatti ajaa pidempi stintti, koska auto oli kevyempi, kuin tankattu, kun taas undercut ei myöskään ollut huono vaihtoehto, kun oma auto oli sitten myöhemmin kevyempi. Samalla varikolla oli kova kuhina insseillä, kun yrittivät saada selville kilpailijoiden bensamääriä ja pyrkivät ennakoimaan näiden taktiikan.
Kuskit myös ajoivat lusikka pohjassa huomattavasti enemmän, kuin tänä päivänä.
Ise kannattaisin ehdottomasti.
Turvallisuuskin parantunut varmasti niistä ajoista ja pahin ongelma seurasi tahallisesta vilpistä.
Nykyinenkin kelpaa tosin vallan mainiosti, vaikkakin kisat nykyään menevät lähinnä undercuttien peittoon, jonka yleensä aina aloittaa kuski, joka on kokannut kumejaan alun liian kovalla vauhdilla.