PekPoy
oik. yo.
Huikeaa settiä Jasonilta!
Minusta hän ei vaikuta hyvältä kilpakuskilta.Device sanoi:Jos ensikaudella Toro Rossoa ajaa Vettel ja Bourdais niin miten käy sitten Liuzzin? kyllähän hänelle on jostain saatava paikka, koska hän vaikuttaa minun mielestäni ihan hyvältä kilpakuskilta joka voisi jopa napsia voittojakin jos pääsisi kunnon talliin.
Eikös noita alle 18 vuotiaitakin ole joskus ollut mukana?Antti82 sanoi:Ja sehän on selvä, että rallia ei voida ajaa ilman korttia, Fialla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan lailla.
Niin. Olet aivan oikeassa. Siviililiikenteessä täytyy noudattaa siviililiikenteen sääntöjä ja jos näin ei tee, kuuluu saada rangaistus. Mutta miksi ihmeessä sen perusteella pitäisi ottaa kilpa-ajolisenssikin pois? Eihän siihen ole pienintäkään syytä.Racemaster sanoi:Liikenteessä on viattomiakin mukana... Kilpakuljettajan jos kenen se pitäisi tajuta... Radalle mennään omalla vastuulla...:jaska: :jaska: :jaska:
http://www.iltalehti.fi/formulat/200708026416728_fo.shtmlIltalehti sanoi:Kokenut Fernando Alonso tietää kuinka F1-maailmanmestaruus valloitetaan.
Fernando Alonsolla on valttinaan kokemus tallitoveriaan Lewis Hamiltonia vastaan. (MICHAEL SOHN / AP)
Espanjalaislähteiden mukaan Fernando Alonso paiskii hartiavoimin töitä voittaakseen kolmannen perättäisen maailmanmestaruutensa tällä kaudella ja jättääkseen McLarenin jo ensi vuonna.
Alonsolla on kolmivuotisessa sopimuksessaan purkupykälä, ja hän on useaan otteeseen valittanut brittitallin uhraavan enemmän huomiotaan englantilaiselle aisaparilleen Lewis Hamiltonille.
Nainpa saattaa kayda jos mestaruus heilahtaa ja kun heittavat Ralffin pihalle toyoltaAstraali sanoi:Alonso+Toyota 2008, anyone?
Ei edes Lonso ole niin typerä että menisi sellaiseen talliin ku tojota. Onhan se nähty mikä on ollu jaappaanilaisten potentiaali näinä vuosina. Rahaa on niin että ranteet rutisee mutta tulosta ei synny. Ei ole riittävästi osaamista.Reef sanoi:Nainpa saattaa kayda jos mestaruus heilahtaa ja kun heittavat Ralffin pihalle toyolta
Linkkiä kehiin?Astraali sanoi:Sitähän tässä tarkoitin, että Alonso siirtyisi Tojolle rahan perässä. Mies on itse sanonut että haluaa tasan 3 mestaruutta, ei enempää. Alonso on sanonut että jossei kolmannen mestaruuden jälkeen lopeta, hän siirtyy rahakkaimman tarjouksen perässä mihin tahansa talliin.
En ole varma mitä tarkoitit, mutta kiitos kumminkin.PekPoy sanoi:Huikeaa settiä Jasonilta!
Ai siinä on se ero! Kappas kun en ole aiemmin miettinyt sitä. Kiitos vaan vinkistä. :thumbup:Racemaster sanoi:Nyt ihan selvyyden vuoksi:
Pikataival eli erikoiskoe suljettu alue jolla ajetaan rallia... Siis kilpailu alue!!!
Siirtymätaival kahden erikoiskokeen välinen tie jonka läpi ralliautot kulkevat liikenne sääntöjä "noudattaen"... Tällä matkalla liikenne on normaalia...
Vai luuleeko joku tosiaan, että katsojat rämpii 10km umpipusikossa polun varteen??? Onhan katsojien, paikallisten asukkaiden, virkavallan, ammattiliikenteen yms. pystyttävä liikkumaan myös suht normaalisti...
Ehkä sen takia mikään huipputiimi ei ole palkannut Bourdaisia. :nope:Racemaster sanoi:Eih!!! Mä en millään jaksais uuta Zanardia!!!
Jos minä olisin Alonso niin en kyllä lopettaisi uraani vaikka voittaisin kolmannen maailmanmestaruuden tällä kaudella. Kilpailisin vähintään yhtä vanhvaksi kuin Häkkinen (siis ykkösissä) ja sitten voisin harkita lopettamista jos ajo ei kulkisi.Astraali sanoi:Sitähän tässä tarkoitin, että Alonso siirtyisi Tojolle rahan perässä. Mies on itse sanonut että haluaa tasan 3 mestaruutta, ei enempää. Alonso on sanonut että jossei kolmannen mestaruuden jälkeen lopeta, hän siirtyy rahakkaimman tarjouksen perässä mihin tahansa talliin.