F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

L4z!

Well-known member
Liittynyt
27.7.2006
Viestit
874
Banaani sanoi:
Luin tuon Lehtolan pökäleen aamulla. Kyllä mun mielestä kritisoida saa, mutta tuossa yritetään taas olla niin mukahauskoja samalla Kimiä pilkaten että podin myötähäpeää kirjoittajaa kohtaan. :thumbdown

Pellejähän nuo kaikki kolumnistit tuossa lehdessä on, linjaan ei tee poikkeusta.
Joo toi iltalehti on tosi paska.
 

L4z!

Well-known member
Liittynyt
27.7.2006
Viestit
874
WebSlave sanoi:
De la Rosa on mielestäni tässä "hätätilanteessa" ihan kelvollinen kompromissi. Ei voittajatyyppi, mutta tuo McLarenin keskikastin edellä maaliin. Sen enempään en odota yhdenkään noviisinkaan pystyvän. Kukaan ei tunne autoa paremmin.

Aktiivit? Puhutko nyt F1:ä ajaneista kuskeista, vai yleensä kilpaa ajaneista kuskeista? En minä tietenkään väitä, että Pedro sen jobin saa, mutta hän on mielestäni varteenotettava vaihtoehto, eikä vähiten sponsoritilanteen takia. Eikä tässä mitään ykköskuskia olla etsimässäkään. (Muuten, Alain Prost palasi vuoden tauon jälkeen 1993 37-vuotiaana Williamsin ykköskuskiksi.)

Nimiä kehiin, kun kerran tyrmäät minun vaihtoehtoni.
De La Rosa ei tule olemaan kisakuski. Eihän sillä ole sitä markkina-arvoa mitä tuossa tallissa vaaditaan.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
WebSlave sanoi:
De la Rosa on mielestäni tässä "hätätilanteessa" paras kompromissi. Ei voittajatyyppi, mutta tuo McLarenin keskikastin edellä maaliin. Sen enempään en odota yhdenkään noviisinkaan pystyvän. Kukaan ei tunne autoa paremmin.

Aktiivit? Puhutko nyt F1:ä ajaneista kuskeista, vai yleensä kilpaa ajaneista kuskeista? En minä tietenkään väitä, että Pedro sen jobin saa, mutta hän on mielestäni varteenotettava vaihtoehto, eikä vähiten sponsoritilanteen takia. Eikä tässä mitään ykköskuskia olla etsimässäkään. (Muuten, Alain Prost palasi vuoden tauon jälkeen 1993 37-vuotiaana Williamsin ykköskuskiksi.)

Nimiä kehiin, kun kerran tyrmäät minun vaihtoehtoni.
Ei Pedolla ole mahdollisuuksia. Past beter days. Vaikka akateeminen koulutus ei pärjännyt kisakuskina Saloa vastaan. Ehkä kaksi vuotta vielä testikuskina ... sitten kenkää...

Nimiä.... ?
 

L4z!

Well-known member
Liittynyt
27.7.2006
Viestit
874
talakem sanoi:
Ei Pedolla ole mahdollisuuksia. Past beter days. Vaikka akateeminen koulutus ei pärjännyt kisakuskina Saloa vastaan. Ehkä kaksi vuotta vielä testikuskina ... sitten kenkää...

Nimiä.... ?
Tässä yksi kova. Fernando Alonso. Vapailla markkinoilla oleva kova kuski.
Jospa ne purki 2v sopimuksen tehdäkseen uuden 1v sopimuksen. heh
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
talakem sanoi:
Ei Pedolla ole mahdollisuuksia. Past beter days. Vaikka akateeminen koulutus ei pärjännyt kisakuskina Saloa vastaan. Ehkä kaksi vuotta vielä testikuskina ... sitten kenkää...

Nimiä.... ?
Kolmesta Arrows-kisasta nyt ei voi hirvittävästi päätellä. Muutenkaan en ole väittämässä, että de la Rosa olisi mikään huippukuski enää, eikä ole koskaan ollutkaan.

Niin, kerro toki niitä parempia vaihtoehtoja (mainitsemani Kovalaisen lisäksi).
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Nyt en kun ollaan päästy yhteisymmärrykseen eettä Pedro se ei ole. Tulee vastaan tyhjiö.....
´
Jos vielä on varaa maksaa kuskista? Jos ei. Saksalaista ei haluta. Ehkä se sitten on Heikki. En vaan innostu tästä vaihtoehdosta.

Mäkki voi olla ihan yhtä paska kun rellu tälläkaudella. Jos pysyy rellulla niin sittenkun alkavat pärjätä on kiitiksen paikka,,,
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
The AGE-lehden mielestä on väärin, että tallipaikkoja voidaan ostaa rahalla ja parhaat ajajat eivä ole mukana.
MTV3:n varikkohaastatteluissa juuri ennen kilpailua useimmat ajajat (kuten Zanardi, Barricello, Diniz ja de la Rosakin) ihmettelivät Arrowsin päätöstä Salon "hyllyttämisestä" vaikkakin Mika Salo itse kertoi TV:n haastattelussa viikonloppuna että päätös oli loppujen lopuksi hänen itsensä.
Hyvin yleisesti uumoillaan kuitenkin Salon siirtymisestä japanilaisen Hondan leipiin vaikkakaan asiaa ei ole mistään suunnasta vahvistettu.

Osto kuskit. No Salo oli menossa Hondalle mutta sitten kohtalo puuttu peliin. Homma meni kasaan kun pääsuunnittelia kuoli. Ei hätää. Nopeus oli kaikkien tiedossa. Ken Tyrrell ei päästänyt Saloa Ferrarille mutta lopulta Ove Anderson takasi eläkkeen koko perheelle...

Mutta Rosa siis oli kädetön.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
talakem sanoi:
The AGE-lehden mielestä on väärin, että tallipaikkoja voidaan ostaa rahalla ja parhaat ajajat eivä ole mukana.
Nyyh. Joku lehti katsoi asiakseen valittaa maksukuskeista kahdeksan vuotta sitten. Big deal. Maksukuskit ovat olleet realiteetti ykkösissä sen melkein 30 vuoden ajan kun minä olen ykkösiä seurannut ja aikaisemminkin.
Mutta Rosa siis oli kädetön.
No tuo fakta ei kyllä tuosta "asiantuntijalähteestäsi" selviä. OK, de la Rosa tuli rahalla ykkösiin, mutta niin on tullut moni muukin, Schumista lähtien.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
WebSlave sanoi:
Nyyh. Joku lehti katsoi asiakseen valittaa maksukuskeista kahdeksan vuotta sitten. Big deal. Maksukuskit ovat olleet realiteetti ykkösissä sen melkein 30 vuoden ajan kun minä olen ykkösiä seurannut ja aikaisemminkin.

No tuo fakta ei kyllä tuosta "asiantuntijalähteestäsi" selviä. OK, de la Rosa tuli rahalla ykkösiin, mutta niin on tullut moni muukin, Schumista lähtien.
Sou? Eipä ajele enään...
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
L4z! sanoi:
"Mustakari: Kovalaisen kannattaisi mennä McLarenille"

No ÄLÄ!!!

Eiku mun mielestä Kovalaisen kannattas mennä johonkin huonoon pikkutalliin, missä ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään, ennemmin kuin huipputalliin joka tarjoaa voittaja-auton ensikaudella.

:D :D :D
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Ei hyvä jumala tuota Lehtolan Kimi-läppää. Voi että kun pieni mies yrittää leikkiä humoristia. Ai saatana:D :D Päivän parhaat sinne ja Lehtolalle pahoittelut, että ensimmäisen että-sanan pilkku unohtui. Ja kolmannen.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8256
Sijainti
Helsinki
Nico se on joka seuraavaksi ajelee Macillä. Mersulla on kuitenkin painava sana sanottavana, ja nyt on mahdollisuus saada talliin saksalainen ja vielä pätevä!

Edelleen jos tarjoavat samat menestysmahdollisuudet, niin tavallaan tallin kannalta ihan sama kumpi tuo niitä palkintoja sinne kaappiin!

Kovalaisen kannattaa pysyä Renaultilla, se on sen oloinen suhari, ettei hommat pysy hanskassa "tiukassa" paikassa, ja siihen hän valitettavasti Hamiltonin tallikaverina joutuisi! Silloin olisi Heikin ura lähinnä varmistettu sellaiseksi Ruben II:ksi :nope:

Toki Nicolle voi käydä myös samoin Macillä mutta Williamsilla polkeminen paikoillaan ei auta yhtään mihinkään. Vaan silloin Nicolle käy kuten Quick-Nickille ja monille muille, joista tulee niitä värittömiä peruspuurtajia!
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Tuohon jonnin joutavaan de la Rosa McLarenin kisakuskiksi -keskuteluun sen verran, että parempia kuskeja olisi pitkä liuta.

Ensinnäkin: WebSlave on ihan oikiassa siinä että de la Rosa pystyisi (jos Laren on kuta kuinkin hyvä auto) ajamaan keskikastin edellä. Mutta mitä ensi vuonna?

Itse valitsisin nyt kuljettajan, joka myös ajaa nippanappa keskikastin edellä, mutta jolla on hitto sitä kehitysvaraa (potentiaalista jotku fiksut puhuu).

Nimiä? Rosberg, Kovalainen, Sutil, Piquet.

Jos kehityskäyrää ei kaivata, niin silti mieluummin palkkaisin Buttonin tai Heidfeldin. Ok, molemmilla on soppari, mutta niin on Nicollakin. Hitsi Satonkin ottaisin mieluummin kuin de la Rosan. Nähtiinhän se mitä se Rosa sai aikaan Montoyaa tuuratessaan, ei mitää. (loppukaudesta 2006 kun puhutaan)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös