Lancer
Realisti
Kimi pääsi formula1.comin Hall of Fameen!
http://www.formula1.com/teams_and_drivers/hall_of_fame/12/
http://www.formula1.com/teams_and_drivers/hall_of_fame/12/
Eikös ton mestaruus-sarakkeen kohdalla pitäis olla luku kolme :alppu: ?Jason Voorhees sanoi:Kimi pääsi formula1.comin Hall of Fameen!![]()
http://www.formula1.com/teams_and_drivers/hall_of_fame/12/
Jason Voorhees sanoi:Kimi pääsi formula1.comin Hall of Fameen!![]()
http://www.formula1.com/teams_and_drivers/hall_of_fame/12/
Olisi syytä palata, mikäli todella halutaan lisätä ohituksia.J.Hunt sanoi:Tuossa sama suomeksi:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/11/584292
Itse toivon ja uskon sliksien paluuseen.
HehFerrarin kisataktikon Luca Baldisserrin mukaan formula ykkösten hallitseva maailmanmestari Kimi Räikkönen ei saa automaattisesti ykköskuljettajan asemaa tallissa ensi kaudella. Baldisserin mukaan Räikkösen ja tallikaveri Felipe Massan esitykset radalla ratkaisevat kuljettajien roolitukset.
- Kimi ja Felipe lähtevät liikkeelle nollasta. Heidän hierarkiansa määräytyy radalla. Näin oli jo Schumacherin aikana, Baldisseri toteaa italialaiselle La Stampa -lehdelle.
Ei koko kauden mitassa. Rubensilla oli tähtihetkensä, mutta niitä riitti vain muutamia kautta kohden.Device sanoi:Barrichellolla olisi minusta riittänyt vauhti Schumin tasolle aika useinkin, mutta hänelle ei annettu siihen mahdollisuutta.
Tähän on pakko sanoa, että Rubenilla oli sekä nopeutta, että varmuutta samaan mitä Schumilla mutta Schumi murenti Rubenin itseluottamuksen!Black Leopard sanoi:Ei koko kauden mitassa. Rubensilla oli tähtihetkensä, mutta niitä riitti vain muutamia kautta kohden.
Ei Rubens todellakaan mikään ylivoimainen ollut vertailussa Irvineen. Ensimmäisellä kaudella 1994 (irlantilaisen tulokaskausi) brasilialainen oli selvästi parempi pisteissä (19-6) mutta aika-ajojen vertailussa tilanne oli vain niukasti (8-5) Barrin eduksi. Toisella kaudella 1995 Irvine vei selvästi aika-ajot (12-5) ja pisteissäkin eroa oli Rubensin eduksi vain yksi ainoa piste (10-11).Misa1 sanoi:Tähän on pakko sanoa, että Rubenilla oli sekä nopeutta, että varmuutta samaan mitä Schumilla mutta Schumi murenti Rubenin itseluottamuksen!
Ruben päihitti aikanaan kevyesti tallikaverinsa, eräs niistä oli Irvine! Se että Ruben joutui kakkoskuskin asemaan oli selkeää! Mene nyt talliin missä Schumi on jo työstänyt oloaan sopivaksi 4 vuotta, tuonut mukanaan Benettonilta Dream Teamin. Muutenkin kaksinkertaisen mm-miehen kukistaminen vaatisi aika paljon ja sen mitä se vaatii on hyvän itseluottamuksen ja sellaisen omaa mm Hamilton!
Schumi on tietyllä tavalla päässyt "helpolla" mutta siitä on parempi jatkaa tuolla Schumi topicissa.
Onko 90 henkilöä työllistävä F1-tiimi enää vakavasti otettava näinä aikoina? Toisaalta, esimerkiksi ART Grand Prix tahkoo GP2:n standardiautosarjaa 22 henkilön voimin, joten onhan tuossa vielä miltei viisinkertainen määrä henkilöstöä..Sportti.com sanoi:Super Aguri jakoi potkuja
Oxford Mail-lehti uutisoi lauantaina Formula ykkösten Super Aguri-tallin antavan potkut 30 henkilölle. Super Aguri uusii organisaatiotaan, mutta tiettävästi tallilla on myös talousvaikeuksia. Super Agurilla on töissä kaikkiaan 120 henkilöä, joten väestä saa lähteä peräti neljäsosa.
Väittäisin että aika heikoilla mennään jo alle 100:n hengen organisaatiolla F1:ssä. Jos oletetaan että yhden auton kanssa tekemisissä on kisatiimissä kymmenisen henkeä ja tehtaalla saman verran, on pelkissä puhtaan teknisissä hommissa 40 henkeä. Kisatiimiin kuuluu paljon pr-porukkaa ja muuta henkilöstöä varmaan toiset 20 henkeä. Siihen päälle 20 "erikoisosaajaa" kuten tallipäällikkö, kuskit ym. keskeiset työntekijät, niin ollaan jo 80 hengessä jos päällekkäisiä tehtäviä ei ole kovin monella henkilöllä.Trone sanoi:Onko 90 henkilöä työllistävä F1-tiimi enää vakavasti otettava näinä aikoina? Toisaalta, esimerkiksi ART Grand Prix tahkoo GP2:n standardiautosarjaa 22 henkilön voimin, joten onhan tuossa vielä miltei viisinkertainen määrä henkilöstöä..
Terve...Ultimatee sanoi:Tuosta Schumista ja Rubensista vielä. Eikös jonain vuonna Ferrari tuonut autonsa radalle siten, että Rubens ja Schumi ajoivat yhden kisan eri vuoden autoilla, taisi tosin Rubensilla olla alla uusi auto, vai miten se meni?
Eka viesti =)
Hmm. Minullakin on muistikuva tästä. Mutta ei se kauden ensimmäinen kisa tainnut olla, vaan oli kyseessä joku kisa kauden puolivälin paikkeilla, kun olivat joko aloittaneet kauden tavalla tai toisella vanhentuneella autolla tai toivat kesken kauden niin paljon uudistuneen auton radalle, että sitä voitiin nimittää täysin "uudeksi" autoksi.Ultimatee sanoi:Tuosta Schumista ja Rubensista vielä. Eikös jonain vuonna Ferrari tuonut autonsa radalle siten, että Rubens ja Schumi ajoivat yhden kisan eri vuoden autoilla, taisi tosin Rubensilla olla alla uusi auto, vai miten se meni?