F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
jps sanoi:
Todennäköisesti sakkoja kisajärjestäjälle, ääritapauksessa kisan peruminen / siirtäminen toiseen maahan.
Niin, tai sitten jollakin kilahtaa ja päätös sanoo: "FIA on päättänyt poistaa espanjalaiskuljettaja Fernando Alonson F1-sarjasta, koska hänen maansa kansalaiset käyttäytyivät törkeästi Lewis Hamiltonia kohtaan" :alppu:
 

Lisko

Well-known member
Liittynyt
10.5.2006
Viestit
666
Sijainti
Liskola
Vice sanoi:
Miksi Renaultin tasoinen talli palkkaisi ketään Yamamoton kaltaista lahjatonta kuljettajaa?
Jos Alonso alkaa itkemään, että Pikee hyppii silmille, niin on ainakin sopiva kuski tilalle:thumbup:
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8745
Sijainti
Vantaa
Vice sanoi:
Miksi Renaultin tasoinen talli palkkaisi ketään Yamamoton kaltaista lahjatonta kuljettajaa?
Eiköhän se ole juuri sen markkina-alueen vuoksi, josta juuri Briatore mainitsi. Saakohan Yamamoto ajaa testejä lukuunottamatta joitain näytöskierroksia? :)
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Noihin espanjalaisfanien rasistisiin huuteluihin viitaten, olisi Alonson syytä ryhdistäytyä ja tuomita tuollainen toiminta mahdollisimman voimakkaasti. Hän tietää itsekin, että on ollut osaltaan aiheuttamassa omien faniensa Hamilton-vihaa vaikka tuskin onkaan tällaista reaktiota osannut odottaa. Joka tapauksessa espanjalaisen kaksinkertaisen maailmanmestarin olisi ehdottomasti syytä käyttää arvovaltaansa tässä asiassa ja samalla nostaa omaakin arvostusta Briteissä. Itse asiassa ihmettelen, ellei Alonso pari päivän sisällä lausu asiasta jotain.
 

Janne A.

Well-known member
Liittynyt
13.2.2006
Viestit
541
Sijainti
Mäntsälä
Revolt sanoi:
Noihin espanjalaisfanien rasistisiin huuteluihin viitaten, olisi Alonson syytä ryhdistäytyä ja tuomita tuollainen toiminta mahdollisimman voimakkaasti. Hän tietää itsekin, että on ollut osaltaan aiheuttamassa omien faniensa Hamilton-vihaa vaikka tuskin onkaan tällaista reaktiota osannut odottaa. Joka tapauksessa espanjalaisen kaksinkertaisen maailmanmestarin olisi ehdottomasti syytä käyttää arvovaltaansa tässä asiassa ja samalla nostaa omaakin arvostusta Briteissä. Itse asiassa ihmettelen, ellei Alonso pari päivän sisällä lausu asiasta jotain.
ÄLÄ TUOMITSE TUU TAIMS WÖÖLDZÄMPPIÖNIÄ!...

http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=122432
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Revolt sanoi:
Noihin espanjalaisfanien rasistisiin huuteluihin viitaten, olisi Alonson syytä ryhdistäytyä ja tuomita tuollainen toiminta mahdollisimman voimakkaasti. Hän tietää itsekin, että on ollut osaltaan aiheuttamassa omien faniensa Hamilton-vihaa vaikka tuskin onkaan tällaista reaktiota osannut odottaa. Joka tapauksessa espanjalaisen kaksinkertaisen maailmanmestarin olisi ehdottomasti syytä käyttää arvovaltaansa tässä asiassa ja samalla nostaa omaakin arvostusta Briteissä. Itse asiassa ihmettelen, ellei Alonso pari päivän sisällä lausu asiasta jotain.
Juuri näin, todella hienoa ajatuksen juoksua.. :idea:
Niin, paitsi että Alonso kerkesi tekemään sen jo.. :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

kana-fin

Well-known member
Liittynyt
19.12.2006
Viestit
873
TS sanoi:
McLaren välttää varikon jumbosijan

Ferrarin päävastustaja McLaren on saanut yllätyslahjan Bernie Ecclestonen johtamalta Formula One Management (FOM) -valtakoneistolta.

Vaikka McLaren menetti kaikki pisteensä valmistajien MM-sarjassa, FOM nostaa McLarenin varikkotilojen viimeiseltä paikalta viidenneksi. Näin McLarenin huoltopilttuu sijaitsee varikkosuoran puolivälissä.

McLaren ei myöskään joudu kätkemään upeita edustustilojaan täysin takavasemmalle.

Ecclestone olisi ollut valmis päästämään McLarenin aina kolmanneksi asti, mutta tämän paikan saavuttanut Renault torpedoi ehdotuksen.

TS/Heikki Kulta
Minä en ainakaan olisi luopunut paikastani. :mad:
 

Pööni

Well-known member
Liittynyt
1.2.2008
Viestit
82
Miksei samantien nosteta Force Indiaa Ferrarin tilalle?:mad:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Näinhän se menee, "Bernie & pojat" määrää kaikesta ja muiden on alistuttava.

Btw, Berniehän taas uhkaili Melbournen kilpailua lopettamisella, koska se ei tuota tarpeeksi rahaa hänen kultakylpyynsä. No voi että :yuck:
 

Pööni

Well-known member
Liittynyt
1.2.2008
Viestit
82
Miten loopujenlopuksi joku Malesian gp voi olla niin paljon tuottavampi, vaikka siellä ei ole koskaan yleisöä verrattuna esim. Australiaan? Australian gp:tä ei todellakaan saa poistaa. On aina jotenki spesiaalia herätä kattomaan sitä ja ottaa kupillinen jotain kuumaa.:eek:
 

Gessle

Well-known member
Liittynyt
26.4.2006
Viestit
197
Vice sanoi:
Miksi Renaultin tasoinen talli palkkaisi ketään Yamamoton kaltaista lahjatonta kuljettajaa?
...Alonson shoppari tuli kalliiksi ja Sakoni maksaa, että saa testata... :rolleyes:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Astraali sanoi:
Yamamoto Renaultin leiriin, mitä vittua, aprillia? :nope:

--

Niinpä niin. GPUpdate ei valehtele. Imekää munaa, Di Grassille tuollainen kuuluisi.
Di Grassihan on tallin kolmas kuljettaja GP-viikonloppuisin ja saa myös Yamamotoa enemmän testejä jos yhtään mitään enää mistään tajuan. Ilmeisesti tässä on jonkinlainen sponsoriporkkana, minkä lisäksi grandprix.com arvailee, että Yamamoton päätehtävä on toimia kuljettajana Renault'n F1-Roadshow-tapahtumissa.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Oberfeldwebel sanoi:
Juuri näin, todella hienoa ajatuksen juoksua.. :idea:
Niin, paitsi että Alonso kerkesi tekemään sen jo.. :ahem:
Sori, mä en kerkee päivystämään netin ääressä 24/7 uusimpien F1-uutisten varalta. Ilmeisesti toisin kuin eräät. :thumbup:
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Pööni sanoi:
Miten loopujenlopuksi joku Malesian gp voi olla niin paljon tuottavampi, vaikka siellä ei ole koskaan yleisöä verrattuna esim. Australiaan? Australian gp:tä ei todellakaan saa poistaa. On aina jotenki spesiaalia herätä kattomaan sitä ja ottaa kupillinen jotain kuumaa.:eek:
Kyse kai on FOM:sta eli TV tuloista, ja kai se Malesia on sitten pikkasen parempi ajankohta kuin Melbourne. Minä en siis tiiä, mutta kyse on tosiaan muustakin kuin paikalla olevasta väestä. Ainakin mun ymmärtääkseni. :rolleyes:

Revolt sanoi:
Sori, mä en kerkee päivystämään netin ääressä 24/7 uusimpien F1-uutisten varalta. Ilmeisesti toisin kuin eräät. :thumbup:
No määki hoksasin sen uutisen vasta kun olin lukenu tuon sun jutun ja vastannu siihen, jouduinpa siis vielä editoimaan sitä viestiä.. :D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Oberfeldwebel sanoi:
Kyse kai on FOM:sta eli TV tuloista, ja kai se Malesia on sitten pikkasen parempi ajankohta kuin Melbourne. Minä en siis tiiä, mutta kyse on tosiaan muustakin kuin paikalla olevasta väestä. Ainakin mun ymmärtääkseni.
Liekö FOMilla minkäänlaista osuutta lipputuloihin? Se on paljon mahdollista, että Malesia yksinkertaisesti maksaa GP-oikeudestaan FOMille enemmän kuin Australia. Ja että halukkaita maksajia on ovella odottamassa paikkaa kalenterissa.

En ole välttämättä lukenut kaikkea olennaista, mutta jossain kyse oli siitä, että Bernie "kiristi" Melbournea muuttamaan kisansa iltakisaksi.
 

Reef

Den Här satserna
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
845
Sijainti
Turku
kana-fin sanoi:
Minä en ainakaan olisi luopunut paikastani. :mad:
sama, ja milla ihmeella ne paasi siirtymaan, eiks niiden olis kuulunut olla vimppoja, kun kerran olivatkin vimppoja, mtah?
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Liityn joukkoon, jotka ihmettelevät Larenin varikkopilttuun sijan muuttamista. Miksei sitä samantien siirretty ykköseksi tai kakkoseksi (riippuen mikä sija olisi ollut valmistajien sarjassa ilman hylkäystä) vaan juuri viidenneksi? :doubtful: Huono selitys on mielestäni tuo näkyvyyden puuttuminen.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Jotenki ei jaksa edes yllättyä tosta Mäkkärin suosimisesta. Jotku sanoo et kaikkee saa tehdä kun ei jää kiinni, mut McLada nähtävästi saa tehdä kaikkee vaikka jääkin kiinni. Autetaan hylättyä tallia, eli palkitaan huijaamisesta, mitä vittua? :jaska: :thumbfh: :( :dunno: Ei toi kyl kovin hyvää kuvaa anna toiminasta. Selkeitä puutteita oikean ja väärän erottamisessa. Toivottavasti Rehti-Ronilla löytyy selkärankaa olla ottamatta vastaan uutta varikkopaikkaa. :wink: Kyllähän pikkuboksi varikon perällä olisi todella sitä mitä on ansaittu. Kärsitään rangaistukset mitä on saatu, aivan normaalisti. Onhan toi nyt noloa jo Mäkin kannaltakin, olettaen ettei en ite tota ole vaatinut, jos siellä autot numero 22 ja 23 löytyy jostain varikon puolesta välistä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös