F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
Luckyman sanoi:
Tuleehan jo nyt kaikki sessiot lauantain vapaita lukuunottamatta ITV:n nettisivujen kautta.
Jaa tulee? Minä olin siinä uskossa, että ainoa tapa katsella formuloita internetin välityksellä oli TVUPlayer. Näin Mac-käyttäjänä se ei ole varsinaisesti ollut vaihtoehto.

No, nytpä tiedän tuonkin. :ahem:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
CamoN sanoi:
Jaa tulee? Minä olin siinä uskossa, että ainoa tapa katsella formuloita internetin välityksellä oli TVUPlayer. Näin Mac-käyttäjänä se ei ole varsinaisesti ollut vaihtoehto.

No, nytpä tiedän tuonkin. :ahem:
Itse asiassa vaihtoehtoja on enemmänkin kuin TVU player ja ITV:n streami, kuten esim SopCast ja TvAnts yms.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Bobakki sanoi:
Mitäh? Jo on. Mä kun kuvittelin, että JJ:n ajelut olisi lopullisesti loppu.
Et siis katsonut vapaita. Pulkkinen selitti, että JJ olisi saanut noin 7 minuutin varoitusajalla pestin kuskinhommiin. Päällä oli kuulemma joku liian pieni laina-ajopuku. Ei ollut ihan suunniteltu ajokeikka siis.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Zaikom sanoi:
Mutta suomi on blokattu näkyvyyskartalta. Enkä kyllä mitään elvis TV:tä katteliskaan.
Proxyn avullahan se näkyy naurettavan helposti.

Ja vaikka siellä sitä Hamilton propagandaa jonkin verran onkin, kyllä ne suomalaisten formulalähetysten kimikimikimi -ällötykset ovat paljon pahempia.
 

kessel

Well-known member
Liittynyt
13.1.2001
Viestit
1575
Sijainti
Tampere
WebSlave sanoi:
Et siis katsonut vapaita. Pulkkinen selitti, että JJ olisi saanut noin 7 minuutin varoitusajalla pestin kuskinhommiin. Päällä oli kuulemma joku liian pieni laina-ajopuku. Ei ollut ihan suunniteltu ajokeikka siis.
Torstaina toosasta tuli JJ:n oma kommentti asiasta kilpurin viereltä. Hymy korvissa kertoi S. Johanssoniin törmätessään miehen kysyneen olisiko mahdollisuutta hypätä puikkoihin ja vähän hoppukin olisi päätöksellä...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kessel sanoi:
Torstaina toosasta tuli JJ:n oma kommentti asiasta kilpurin viereltä. Hymy korvissa kertoi S. Johanssoniin törmätessään miehen kysyneen olisiko mahdollisuutta hypätä puikkoihin ja vähän hoppukin olisi päätöksellä...
Ai. Tuo taasen on mennyt minulta ohi. Torstain Tulosruudussako?

JJ:n ensimmäinen ajosessio oli muuten (perjantaina) 08.30 paikallista aikaa, eli 02.30 Suomen aikaa. Voi tuo Pulkkisen kommentti olla läppääkin, mutta voi se toisaalta viitata johonkin kuljettajakokoukseen tai muuhun deadlineen.
 
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Iltasanomat sanoi:
Hamilton suuteli Irvinen siskoa
22.03.2008 05:31

McLaren-kuljettaja Lewis Hamilton ehti tehdä perjantaina muutakin kuin ajaa.

Maailmalla leviää nyt kuva, jossa F1-sarjaa johtava Hamilton suutelee entisen F1-tähden Eddie Irvinen siskoa. Kuvan on jo julkaissut mm. brittilehti The Daily Mail.

Varsinaisena moottoriturpana tunnettu Eddie Irvine ajoi monta vuotta Ferrarilla Michael Schumacherin tallikaverina ja hävisi niukasti kauden 1999 MM-tittelin Mika Häkkiselle.

Hänen siskonsa Sonia Irvine työskentelee fysioterapeuttina. Hamiltonilla ei tällä hetkellä ole vakituista tyttöystävää.

Janne Aittoniemi, Sepang
Heh, Hamilton.
 

007

Well-known member
Liittynyt
13.1.2007
Viestit
148
jaaa.. ilmankos Irvine kritisoi Alonsoa! Kyllä mä oisin siinä pussycat dollsissa pysynyt :D
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Hämy tarviikin nyt kokenutta lohduttajaa ja kutistajaa huonon esityksensä jälkeen. Paineet kohoavat heti toisessa kisassa....
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
talakem sanoi:
BBC palkkaamassa Top Gearin Hammondia F1 lähetyksiin...

Muutkin hemmot olis mukana...

Ei noi kyllä Kyllöselle pärjää...


http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=540435&in_page_id=1770
Lähetykset varmaan olisi kyllä melkosta viihdettä. Juttu sinänsä kummastuttaa, koska Top Gearista on käynyt selväksi ettei Hammond edes seuraa Fykkösiä, sen sijaan Clarkson tuntuu olevan kovakin fani.

Tietty ajatus vittuilevasta Clarksonista kommentaattorina vaikuttaa aika hyvältä. :D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
talakem sanoi:
F1-lähetyksiä Top Gear-formaatilla... kuulostaa hyvältä. Pitää tsekata nettistriimistä ensi kaudella.

ITV luopui oikeuksistaan, koska tarvitsi rahat Mestarien Liigaan. Brittijoukkueiden menestyessä siellä hyvin taisi vaihtaa (siellä) suositumpaan lajiin.

Varsin hauskaa sinänsä: täällä toivotaan, että ykköset siirtyisi Yleisradioon, briteissä valitetaan, että ykkösten pitäisi pysyä kaupallisilla kanavilla. TV-maksut kun pitäisi käyttää oikeisiin urheilulajeihin. ;)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös