F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Mitäs muita brändejä Philip Morrikselta löytyy? Kai sitä kannattaisi heidän jotain logoja autoon laittaa kun on mainostilasta kerran maksettu kalliilla rahalla vuoteen 2011.

Sinänsä ihan hyvä että tupakkimainokset katoavat kokonaan, mutta samalla katoaa yksi ykkösten suurimmista sponsoreista. Yhden aikakauden loppu siis.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Astraali sanoi:
Eikös noi Kimi/Juan-jutut tulleet kun West lopetti sponsoroinnin kesken kauden/sponssisopimus loppui? o_O
Tosta en mee varmaks sanomaan, mut onhan noita West logoja korvattu jo aiemmin Mika, David ja Team teksteillä
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Banaani sanoi:
Mitäs muita brändejä Philip Morrikselta löytyy? Kai sitä kannattaisi heidän jotain logoja autoon laittaa kun on mainostilasta kerran maksettu kalliilla rahalla vuoteen 2011.

Sinänsä ihan hyvä että tupakkimainokset katoavat kokonaan, mutta samalla katoaa yksi ykkösten suurimmista sponsoreista. Yhden aikakauden loppu siis.
Wikipedia: Yhtiö myy tupakkatuotteita yli 160 maahan. Yhtiön savukemerkkejä ovat muun muassa Marlboro, L&M, Benson & Hedges, Chesterfield, Virginia Slims ja North State.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
kouvotsvoni sanoi:
Wikipedia: Yhtiö myy tupakkatuotteita yli 160 maahan. Yhtiön savukemerkkejä ovat muun muassa Marlboro, L&M, Benson & Hedges, Chesterfield, Virginia Slims ja North State.
No perkele, pelkkää röökiä siis. Mulla oli mielikuva että Philip Morriksella olisi muitakin bisneksiä. :dunno:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Banaani sanoi:
No perkele, pelkkää röökiä siis. Mulla oli mielikuva että Philip Morriksella olisi muitakin bisneksiä. :dunno:
Tekee se paljon muutakin, kuten O'Boy, Toblerone, Pilsner Urquell..
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oliko aikoinaan West Zakspeedin sponsori (Bobakti varmaan tietää)? Joka tapauksessa muistaakseni West oli ekassa Hungaroringin kisassa East???
 

Jalperi

Well-known member
Liittynyt
10.1.2007
Viestit
334
Moe Szyslak sanoi:
Oliko aikoinaan West Zakspeedin sponsori (Bobakti varmaan tietää)? Joka tapauksessa muistaakseni West oli ekassa Hungaroringin kisassa East???
Jeps olihan se...ja oon mieki nähny kuvia Zakspeedistä missä on toi West korvattu Eastilla, mutta en sen tarkemmin tunne tarinaa, mut taitaa tosiaan liittyä tuohon, että Unkarin GP ajettiin rautaesiripun itäpuolella...mutta myytiinkö sitten itä blokin puolella Westiä Eastin nimellä vai poliittisetko syyt oli takana?
 

hardwick

Active member
Liittynyt
21.10.2007
Viestit
42
tällä off topiccina ku tuli mieleen ku tupakeist puhuitte ni myydäks westii enää missää suomes ku ei o sattunu silmää...joskus muistaakseni olen ostanu sitä jostai ja siin oli vie pirun hieno se aski...harmittaa oikee ku ei oo tullu askii säästettyy
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
hardwick sanoi:
tällä off topiccina ku tuli mieleen ku tupakeist puhuitte ni myydäks westii enää missää suomes ku ei o sattunu silmää...joskus muistaakseni olen ostanu sitä jostai ja siin oli vie pirun hieno se aski...harmittaa oikee ku ei oo tullu askii säästettyy
vaihda marlboroon. sori täysin turha kommenttini.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
hardwick sanoi:
tällä off topiccina ku tuli mieleen ku tupakeist puhuitte ni myydäks westii enää missää suomes ku ei o sattunu silmää...joskus muistaakseni olen ostanu sitä jostai ja siin oli vie pirun hieno se aski...harmittaa oikee ku ei oo tullu askii säästettyy
Ei ole sattunut minunkaan silmiini. Ei kyllä sattunut silloinkaan, kun merkki soponsoroi McLarenia - kyseistä brändiä ei täällä taidettu juurikaan myydä. Varmaan sitä jostain saa.

Jos viittaat siihen formula-askiin, niin minulla on mielikuva, ettei sitä myyty Suomessa, koska Mika oli lasten ja nuorten idoli. Niitä ostettiin ulkomailta tai laivalta.
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Hienot on askit, mutta en suosittele sitä tupakki merkkiä. Maistuu aika paskalle, eikä tuo Mallukaan mitään hyvää ole.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Skenejeesus sanoi:
Tosta en mee varmaks sanomaan, mut onhan noita West logoja korvattu jo aiemmin Mika, David ja Team teksteillä
Erona on se, että silloin kun Westi-teksti oli korvattu Mika, David ja Team -teksteillä, oli fontti sama kuin West-sanassa ja taustalla vielä nuo vauhtiviivat. Toisin kuin esim. tuossa ylläolevassa kuvassa, jossa sivuponttoonissa lukee Kimi Räikkönen. Fontti on aivan eri eikä taustalla ole niitä Westin raitoja...

Ja kyllä minä olen aivan vakuuttunut siitä, että tuo uutinen Marlboro-logojen poistumisesta tarkoittaa myös niitä viivakoodeja.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös