Etelämannerhan olis just cool, ihan konkreettisen COOL! Hakkapeliitta-GP, only GrandPrix with Kometa-studs... blah.WebSlave sanoi:paitsi ehkä Etelämantereella.
Etelämannerhan olis just cool, ihan konkreettisen COOL! Hakkapeliitta-GP, only GrandPrix with Kometa-studs... blah.WebSlave sanoi:paitsi ehkä Etelämantereella.
Meinasin itse ehdottaa tätä, mutten kehdannut. Sinne Israelin ja Palestiinan rajan ympärille ajamaan. Tuo vähän lisäjännitystä luistoneston puuttumisen lisäksi.Mediaprofeetta sanoi:Miten olis Afganistanin tai Irakin GP?
Vaikka uskoisin olevan monta paljonkin mielenkiintoisempaa kohdetta kuin Abu Dhabi ja Intia F1-kisalle, niin kyllä Magny Cours ja etenkin umpisurkea Barcelonan rata saisivat hävitä kalenterista vaikka noiden takia.Eddie Rickenbacker sanoi:Nyt kun vielä Abu Dhabin ja Intian kisat painavat kalenteriin niin tiukkaa tekee sellaisilla radoilla kuin Magny Cours ja Barcelona.
Samaa mieltä ainakin Etelä-Amerikan osalta, toinen GP sille suunnalle olisi positiivinen asia. Kolumbian GP :alppu:Eddie Rickenbacker sanoi:Etelä-Amerikkaan mahtuisi ihan hyvin toinenkin GP-kisa Interlagosin lisäksi. Esimerkiksi Venezuelalla olisi öljyrahaa suunnilleen saman verran Bahrainin ja Qatarin sheikkien kanssa, ja sitten on vielä pari kansainvälisen tason GP-pilottia (Viso). Lisäksi jonnekin päin Yhdysvaltoja tarvitaan GP jo ensi kaudeksi ettei jenkit pääse ihan unohtamaan koko lajia.
Juuri noita kahta ei juuri jäätäisi suremaan, ovathan ne nykyisistä Euroopan radoista vähiten pidettyjä Unkarin jälkeen fanien mielestä. Muutoinkin Abu Dhabi näyttää ainakin paperilla paljon mielenkiintoisemmalta kuin kumpikaan noista. Intiasta on paha mennä sanomaan vielä mitään.Eddie Rickenbacker sanoi:Kisoja alkaa olla jo liiankin kanssa Aasiassa: Bahrain, Malesia, Kiina, Japani ja Singapore. Nyt kun vielä Abu Dhabin ja Intian kisat painavat kalenteriin niin tiukkaa tekee sellaisilla radoilla kuin Magny Cours ja Barcelona.
Kylla toi Kyalamin rata on aikansa elanyt, ei ole kunnon katsomotiloja, eika tilaa laajentaa rataa joka olis must jos formulat palais... Rata sopii iha hyvin nykyiseen tarkoitukseensa, eli kansallisiin rata-auto / -pyora sarjoihin ja Bemarin, Audin ja Volkkarin ajokursseihin.Eddie Rickenbacker sanoi:Afrikan kisaa minäkin peräänkuuluttaisin. Kyalamissa ajettava kisa olisi varmaan realistisin vaihtoehto, muualla päin Afrikan mannerta ei taida olla niin vakaata ja vaurasta paikkaa jossa jo on F1-rata? Toki jollain Nigerialla on sitä öljyrahaa, mutta eipä ole kiinnostusta liiemmin ilmennyt sieltä suunnasta järjestää F1-kisoja.
Viimeinkin! :thumbup: Päästään niistä järkyttävistä viivakoodeista eroon. Ja en kyllä ymmärrä, että miten amerikkalainen Marlboro millään tavalla "kuuluisi" italialaiseen Ferrariin. Aikoinaan menivät vaihdattamaan Ferrarin perinteisen värinkin. Loistava uutinen siis!Renessanssinero sanoi:Ferrari luopui tupakkalogoista
Sääli. Minusta Marlboro kuului Ferrariin erottamattomana osana. Toisaalta on hyvä, että terveydelle vaarallisia tuotteita ei mainosteta, mutta se Marlboro-logo sopi hienosti Ferrariin.
Hä? Eihän missään niin sanota. Tuossa TS:n jutussahan puhutaan tupakkalogoista, ja nuo "viivakoodit" eivät ole sellaisia. Toki ne piilomainostavat Malboroa, mutta eivät silti ole tupakkalogoja. Sama juttu oli 2005 McLarenissa.Revolt sanoi:Viimeinkin! :thumbup: Päästään niistä järkyttävistä viivakoodeista eroon.
Alonsokinhan sanoi, että McLaren tekee kaikkensa heidän kultapojunsa eteen.. Tosin taitaa vaan olla edelleen katkera viime kaudesta, kun ei saanut ykköskuskin asemaa. Vähän aikaa sitten oli tämä. Hamiltonille porkkanaa tarjolla, Kovalaisesta ei puhettakaan:alppu:Astraali sanoi:Sori tuplasta, mutta...
Maikkari: "Keke ei usko Kovalaisen mestaruuteen."
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/04/631480
Eikös se jostain muustakin kuljettajasta sanonut samaa viime vuonna? :alppu: