No esimerkiksi webslave yhtyy täysin Bernien kommenttiin.Vice sanoi:"Ajajat voivat olla liian robottimaisia, jotka eivät näytä todellista persoonaansa. Olisi hienoa, jos Lewisin kaltaisia ajajia tulisi lisää"
Ei v***u mitä p***aa :yuck:
Samaa mieltä.jtm79 sanoi:Räikkönen ja Alonso mun mielestä on kiehtovimmat persoonat tuolta sarjasta. Hamilton on kaksinaamainen pr-pelle, Rosberg on kiiltokuvapoju, Massa on sössöttäjä, Heikki on vähä tasapaksu jne.
Paras oli IL: KIMI HYÖKKÄSI KUVAAJAN KIMPPUUN"tommii sanoi:Samaa mieltä.
Vittu että vitutti äsken kaupassa katsella paskalehtien lööppejä, etenkin Iltalehden "raivokas välikohtaus" ja "Kimi kävi käsiksi."
Koska näillä kahdella on ollut kärhämää? Itse en ainakaan sellaista muista. Joka tapauksessa kovia sanoja Anthonylta.Davidson haukkui Massan lyttyyn
7.7.2008, 15.40
Super Aguri-tallin toiminnan loppumisen myötä työttömäksi joutunut Anthony Davidson haukkuu Daily Record-lehden haastattelussa Felipe Massan suoritusta Britannian osakilpailussa olan takaa. Massalla oli sadekisassa suuria vaikeuksia ja hän pyörähti ainakin kuusi kertaa. Maaliin Massa ajoi viimeisenä hävittyään kärjelle kahdella kierroksella.
- Kuljettajien kokouksessa hän on ollut aina ensimmäisenä haukkumassa minun kaltaisia kuljettajia siitä, ettei häntä päästetty kierroksella ohi tarpeeksi nopeasti. Siitäs sait kaveri. Eilen sinulla oli paljon toimintaa sinisten lippujen takia. Olet roskaa ja olet hyödytön, Davidson laukoi.
Massa on aiemmin arvostellut Davidsonia julkisesti, joten Davidson antoi nyt samalla mitalla takaisin.
Repsahdin kaupassa kun näin lööpin.. joku saattoi katsoa kummeksuen :doubtful:Nelssoni sanoi:Paras oli IL: KIMI HYÖKKÄSI KUVAAJAN KIMPPUUN"
Sitten siinä oli joku suttuinen kuva josta vois luulla mitä vaan kauheaa tapahtuvan. :eek!:
Työttömän katkeraa tilitystä.Device sanoi:Koska näillä kahdella on ollut kärhämää? Itse en ainakaan sellaista muista. Joka tapauksessa kovia sanoja Anthonylta.
Eccelstone alkaa ilmeisesti lopullisesti lahota latvastaan kun vertaa Hamiltonia Hunttiin.Kaahari sanoi:
Juu. Heräisi tähän päivään, ja sanoisi Hamiltonia kaikkien mittapuuksi :thumbup:Pyrys sanoi:Eccelstone alkaa ilmeisesti lopullisesti lahota latvastaan kun vertaa Hamiltonia Hunttiin.
Ei tommosia kannata kisan aikana miettiäDevice sanoi:
Eihän se hyvää julkisuutta ollut mutta ymmärrän kyllä.Järvilehto: Kimin reaktio oikeutettu
07.07.2008 19:51
MTV3:n F1-asiantuntija Jyrki Järvilehto sanoo Kimi Räikkösen Silverstonen lähtöruudukossa liian lähelle tulleeseen valokuvaajaan kohdistaman tönäisyn olleen oikeutettu.
- Kuvaaja oli ihan liian lähellä. Kamera kopsahti kypärään. Kimin reaktio oli täysin oikeutettu, Järvilehto totesi MTV3:lle.
- Koko viikonloppu lataudutaan ja tehdään tavallistakin enemmän töitä, kun kaikki ei ole auton kanssa kohdallaan, ja sitten miehen keskittyessä kisaan tulee tällaisia turhia sotkuja, Järvilehto harmitteli Räikkösen puolesta.
(MTV3)
Tuskin Hamilton noin kisan aikana miettikään. Jos olisi mennyt kilpailu huonosti oltaisiin vaan "palattu entistä vahvempana" jatkossa.petrolhead sanoi:Ei tommosia kannata kisan aikana miettiä
Ehkä, ehkä ei. Ihailtavaa ajoa se kieltämättä esitti. Murskasi Ferrarin. Luulen silti että Kimi voittaa toisen mestaruutensa tänä vuonna, pidän sitä todennäköisimpänä puolueettomalta kantilta.eepy sanoi:Tuossakin kisassa ilman ferrarin töppäyksiä puusilmä ois jääny vähintään kakkoseksi...:ahem:
Onhan toi niin naurettavaa touhua. Yhden lottokisan jälkeen kaikki taas unohtuu, toivon tosiaan että ferrari vie MM. Ihan sama Massa tai Räikkönen, mielummin tietysti Räikkönen. Pitäisi vaan päättää pikkuhiljaa kumpaa tuetaan.eepy sanoi:Kyllä nyt Hamiltonia ihaillaan: Verrataan Sennaan ja muuta paskaa..Eiköhän seuraavien kilpailujen jälkeen kun Räikkösellä taas kulkee niin Hamilton ihailu laannu.Tuossakin kisassa ilman ferrarin töppäyksiä puusilmä ois jääny vähintään kakkoseksi...:ahem: