Lancer
Realisti
Max "Whip" Mosley on jo ehtinyt leimata riistohintoja vastaan asettuneet kuljettajat omaa etuaan ajaviksi ahneiksi mulkuiksi.
Max "Whip" Mosley on jo ehtinyt leimata riistohintoja vastaan asettuneet kuljettajat omaa etuaan ajaviksi ahneiksi mulkuiksi.
Miten se tuosta superlisenssimaksusta selviäisi? Hintahan määräytyy MM-pisteiden perusteella.Eniten ihmetyttää sMaXin halu saada tietää paljon kuskit tienaa:thumbdown Nuo luvut ovat kuljettajan ja tallin välisiä juttuja,ellei FIAn säännöissä käsketä näitä tietoja luovuttaa.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73169Miten se tuosta superlisenssimaksusta selviäisi? Hintahan määräytyy MM-pisteiden perusteella.
Sutililla on varmaan melkoisesti halvempi superlisenssi kuin vaikkapa Hämäläisellä.Hintahan määräytyy MM-pisteiden perusteella.
Iät ja ajat on kuljettajat olleet juuri niitä, jotka maksavat lajin kuluista suuren osan erilaisten kilpailumaksujen, kuten lisenssit ja kilpailuihin osallistumismaksujen, muodossa. Sitä tapahtuu suomessa ihan samalla lailla kansallisissa sarjoissa. Eikä sitä käytännössä mikään estä: Jos haluat osallistua kattojärjestön sarjoihin, maksat heidän maksunsa. Kattojärjestön tehtävä on sitten määrittää se maksun taso, jolla uskovat kuljettajien vielä maksavan. Kansallisien sarjojen lisenssimaksu 150 euroa on kovempi lovi perusjampan lompakkoon kuin vaikkapa 30 000 euroa Kimin lompakkoon. Kuitenkin se, että lisenssimaksu on jokaiselle eri hintainen, on mielestäni täysin typerä juttu. Tasa-arvoiseksii kaikki maksut pitäisi määrittää.Eihän se tietysti siellä tilin saldossa kamalasti näkyisi, mutta mielestäni tuo on enemmän periaatekysymys. Ei kai kuljettajien pitäisi olla maksumiehinä FIA:n projekteissa? Varsinkaan sillä perusteella, että menestyksestä sakotetaan. Järkevämpää olisi ottaa vaikka korkeampi osallistumismaksu talleilta, joka olisi kaikille reilumpi vaihtoehto.
Nyt tuo vaikuttaa vähän siltä, että joku on ahneuksissaan ruvennut miettimään missä sitä ylimääräistä rahaa mahtaisi olla. Kun sitä ei Ecclestonelta saa, täytyy käskeä kuljettajia maksamaan. :dunno:
MTV3 ei petä taaskaanhttp://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/02/796819
Mark Webberin koira kuin torpedo
Suuria uutisia. :alppu:
Maikkaril on nykyään asiat pahasti sekasin. Ekaks tehdään hittituote Formulasirkuksesta, sitten siirretään se maksulliselle MAX-kanavalle ja lopuks tuhotaan sen mainetta. Ja tilalla pyörii ilmaisjakeluna täysin ala-arvosia ohjelmia. Idolsissakin paljon huomauttamisen varaa.Kylläpä on maikkari taas jutun poikasta löytänyt. :doubtful:
Webberillä on kaksi sylinteriä enemmän kuin työkalullaan.http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/02/796819
Mark Webberin koira kuin torpedo
Suuria uutisia. :alppu:
Dopingia sanon minä perkele! Testiin koko ukko ja eläkkeelle sieltä suoraanWebberillä on kaksi sylinteriä enemmän kuin työkalullaan.
Eikös noita kokeiltu jo Singaporessa valaistusolosuhteiden takia?uutta tekniikkaa red bullilta varikkomuurille:
digitaaliset näyttötaulut
en tiedä oliko noita, mutta valotauluilla singaporessa hoidettiin ainakin liputuksia. tuo kuvan härpäke on siis se taulu jolla kuskille näytetään varikkomuurilta tietoja.Eikös noita kokeiltu jo Singaporessa valaistusolosuhteiden takia?
Itseasiassa Bourdais aloittaa kautensa jo 21.3 Sebringin kahdentoista tunnin ajolla. Samaa autoa ajavat Franck Montagny ja Stephane Sarrazin.
Harmi,kun Ferrarilla tai Mersulla ei ole LMP1 autoja,niin muuten voitaisiin nähdä Suomipojat Le MansissaBourdais hyödyntää näköjään täysimittaisesti testikiellon F1-kuljettajille tuomaa luppoaikaa. Mestareiden kisa oli hyvä esimerkki siitä, että f1-kuljettajien taitojen vertaaminen muiden luokkien huippuihin voi olla kiinnostavaa. Tuolta kannalta F1-kuljettajien vierailut muissa sarjoissa jo aktiiviaikana ovat tervetulleita. :thumbup:
2005 jälkeen Audin hylkäämänä ei ole. Onko ajanut mitään muutakaan Arctic rallia ja viime vuonna sitä hassua Speedcar-sarjaa lukuunottamatta? Vanhuus taitaa jo iskeä.Mites Tsei-Tsei, ajaako enää Le Manseja vai päättikö lopettaa?