I'm Batman
MayorDutch
Niin mitä käy Lewis paralle kun radoilla pyöriikin ihan aito Senna? Eivät voi enää hehkuttaa että his just like Senna! Muahhah.. olen iloinen.
Mitäs vikaa Mercedeksessä? Se, että ne paukkuu? Vai se, ettei ne enää pauku?Voi vitun mersedeksen. Ostais vaikka coshwortit.
Paitsi että voitti Renault 3,5-formulat 2005.Nipsuhuuli sanoi:Toisaalta ei Kubicacaan ollut voittanut Formulasarjoja ennen ykkösiin tuloaan
J o s Bruno ei olisi pitänyt ajamisesta Ayrtonin kuoleman jälkeen 8vuoden (vai 10?) taukoa,niin..kaveri olisi aika satavarmasti enonsa tasoa,ainakin lähellä.Ehkä.Sennan saaminen sarjaan olisi ihan vain nimen vuoksi hienoa :thumbup:. Toivon myös, että Senna pystyisi nousemaan kärkikuljettajien joukkoon, mitä en kuitenkaan pidä todennäköisenä. Mielestäni Sennan näytöt eivät ole olleet kovin erikoisia, eikä niiden perusteella Sennan pitäisi olla kovinkaan merkittävä tulevaisuuden lupaus. Toisaalta ei Kubicacaan ollut voittanut Formulasarjoja ennen ykkösiin tuloaan, mutta mies on osoittanut olevansa taitavimpia F1-kuskeja
Hienoa jos kaupat todella toteutuvat. Eikös se ole edelleen kaupan sillä yhdellä punnalla (+tietenkin jättisuuret velat).Hondalle löytynyt ostaja, kuskeina on Jenson Button ja Senna.
http://plaza.fi/stadion/f1/uutiset/honda-talli-jatkamassa-senna-kuljettajaksi
Eikös kyse ollut sitoutumisesta toimintaan vähintään kolmen vuoden ajaksi, ei veloista..?Hienoa jos kaupat todella toteutuvat. Eikös se ole edelleen kaupan sillä yhdellä punnalla (+tietenkin jättisuuret velat).
Kyse oli sitoutumisesta pyörittämään tallia vähintään 40 milj jotain plus 150 vai 250 työntekijää.. eikös ne ehot jotain tämän suuntaisia ollu?Eikös kyse ollut sitoutumisesta toimintaan vähintään kolmen vuoden ajaksi, ei veloista..?
Näin sen ainakin itse olin jostain lukenut. Tosin eipä niistä sopimuksen ehdoista ole ulkopuolisille varmuutta.Kyse oli sitoutumisesta pyörittämään tallia vähintään 40 milj jotain plus 150 vai 250 työntekijää.. eikös ne ehot jotain tämän suuntaisia ollu?
Lainaa Hondalla (f1 tallilla siis) tuskin paljoa on, jos ollenkaan.
Jesh! Hämishän on pikemminkin uusi Schumi - yllättävän paljon virheitä jotka johtavat keskeytykseen tai nollatulokseen, mutta jotka media jostain syystä tuppaa unohtamaan/sivuuttamaan arvioissaan, ykköskuskin/lemmikin asema sekä tallin että Bernien silmissä (joo tiedän että medialle Bernie hehkuttaa Massaa, mutta ei ole vaikea arvata kuka kuski tuo Bernielle eniten rahaa) ja sitä kautta päätöksenteossa yleisemminkin. Toivottavasti ei kuitenkaan saa Schumin kaltaisia tuloksia, sillä urheilijana ja urheillullisessa mielessä ei pääse edes Schumin tasolle, ja se on paljon sanottu se.Niin mitä käy Lewis paralle kun radoilla pyöriikin ihan aito Senna? Eivät voi enää hehkuttaa että his just like Senna! Muahhah.. olen iloinen.
Pitihän se tarkistaa. Maikkarin arkistosta.Kyse oli sitoutumisesta pyörittämään tallia vähintään 40 milj jotain plus 150 vai 250 työntekijää.. eikös ne ehot jotain tämän suuntaisia ollu?
Lainaa Hondalla (f1 tallilla siis) tuskin paljoa on, jos ollenkaan.
Erittäin positiivinen uutinen F1-maailmasta välillä. Saa nähdä onko Bruno sukunimensä veroinen.Hondalle löytynyt ostaja, kuskeina on Jenson Button ja Senna.
http://plaza.fi/stadion/f1/uutiset/honda-talli-jatkamassa-senna-kuljettajaksi
edit. Avautuminen.Ihan käsittämätön roskaa suoltavat:
"Kuinka kauan Kimi Räikkönen pysyy raittiina? Veikkaa!":
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/798792?raikkonen_kimi
Ei näin.:thumbfh:
Veikkasin.edit. Avautuminen.
edit. Avautuminen.
Kovalainen joutuu muuttamaan ajotyyliään
14.02.2009 08:36
McLaren-kuski Heikki Kovalainen sanoo muuttavansa ajotyyliään, jotta saa takarenkaansa pysymään hyväkuntoisina.
F1-autojen aerodynamiikkaa on rajoitettu täksi vuodeksi, joten pitoa on aikaisempaa vähemmän.
Kovalainen huomasi kuluttavansa rajusti uusia urattomia takarenkaita tällä viikolla Jerezin testeissä.
- Kun pitoa on vähemmän ja käytössä ovat nämä renkaat, niin niiden kunnosta täytyy todella pitää huolta - etenkin täällä Jerezissä, joka on aina tappava rata takarenkaille. Uskoakseni minun täytyy hieman muokata ajotyyliäni, jotta olen hellävaraisempi muutamissa paikoissa, Kovalainen sanoi F1-sarjan virallisilla nettisivuilla.
(MTV3)
Hyvää täs on se, että tajuavat reagoida jo nyt. Viime vuonnahan oli jo puoli kautta ajettu ku alkoivat kahtoo niitä takarenkaiden kulumisia.Lisää ongelmia Heikille kun joutuu taas muuttamaan ajotyyliä?