Tuo on todella kova summa tuoda, ei välttämättä tule onnistumaan...TS:n kulta arvioi, että ensi vuonna lienee mukana ainakin 2 tiimiä (Manor ja Campos), joissa kuljettajan päinvastoin pitää tuoda tiimille sellaiset 15-20 miljoonaa euroa henkilökohtaisten sponsoriensa kautta.
En olisi itsekään yllättynyt siitä, että kuljettajat vaihtuisivat näissä peräpään tiimeissä useamman kerran kauden aikana. Aina siinä vaiheessa, kun ensimmäisen sponsorit jättävät sovitun maksun maksamatta etsitään toinen kuljettaja tilalle, eikä välttämättä silloinkaan saada koko summaa kerättyä.Tuo on todella kova summa tuoda, ei välttämättä tule onnistumaan...
Hyvä maku tulee näistä kun taas tulee maksukuljettia, että saadaan ylipäätään budjetti (budjettikaton kanssa...) kasaan...
Jokohan vihdoin nähdään kuskit keräämässä kolehtia lauantain aika-ajon jälkeen yleisön joukossa..."heitä pari kymppiä, pitäis päästä kisaan"... Sopisi helvetin hyvin tähän Maxin junailemaan uusköyhään formulamaailmaan. Toivottavasti ei ole kuskilla kuset ja paskat housussa, niin voi vielä uskoa että olis kisaan menossa ja ettei fyffet mene bilsuun. Jaskalla ei siis aikoinaan olis ollut paljon toivoa päästä kisaan...En olisi itsekään yllättynyt siitä, että kuljettajat vaihtuisivat näissä peräpään tiimeissä useamman kerran kauden aikana. Aina siinä vaiheessa, kun ensimmäisen sponsorit jättävät sovitun maksun maksamatta etsitään toinen kuljettaja tilalle, eikä välttämättä silloinkaan saada koko summaa kerättyä.
Kartinkeijo - teloo radalla ja sen ulkopuolella. :alppu:MTV3.fi sanoi:Vessareissu esti ex-F1-kuskin Le Mansin
15.06.2009 07:39
Formula ykkösissä kaudella 2005 ajanut intialainen Narain Karthikeyan joutui jättämään viikonloppuna ajetun Le Mansin 24 tunnin ajon väliin viime hetken loukkaantumisen takia. Asiasta kertoo Press Trust of India -uutistoimisto.
Karthikeyan oli menossa vessaan 10 minuuttia ennen lämmittelykierroksen starttia ja kiipesi matkalla varikkomuurin päältä. Mies kuitenkin horjahti muurin päältä alas ja teloi olkapäänsä, joka meni sijoiltaan.
Audi-tallin lääkäri veti olkapään takaisin kuoppaansa pian onnettomuuden jälkeen, mutta kilpailun virallinen lääkäri ei antanut intialaiskuskille enää lupaa osallistua ajoon.
- Minun täytyy olla Le Mansin historian huono-onnisin kuljettaja, Karthikeyan surkutteli kohtaloaan.
(MTV3)
Kyllä osallistui ja näin äkkiseltään löysin vain jonkun uutisen jossa mainittiin, että Mustosen kilpailu päättyi keskeytykseen yhdeksän kierroksen jälkeen.Miten muuten Atte Mustoselle kävi, osallistuiko se edes tohon Mastersiin ku ei ole missään näkyny mainintaa, vai meniköhän kaikki heti penkin alle vai mite lie? Osaako joku valaista?
No mikäänhän ei estä lolaa ja prodrivea liittymästä uuteen sarjaan.Itse näkisin mielelläni Prodriven F1:ssä ja miksei Lolankin, varsinkin kun Lola oli ilmeisesti ihan tosissaan mukana ja heillä on entisiä F1-työntekijöitä projektissaan mukana.
ACEA:n lausunnosta kannattaa samalla myös uutisoida se että Porsche on jättänyt eriävän mielipiteen ACEA:n vaatimuksesta FIA:lle:Julkisuussota käy kuumana, joten vaikea sanoa, miten paljon totta FIA:n lausunnossa on. Mutta jos pitää paikkansa, saattaa viitata Renault'n ja Toyotan kasvot säilyttävän vetäytymisen suuntaan. Mutta toisaalta, ehkä voisi uutisoida: There is clearly an element in FIA which is determined to stay in power regardless of the damage this may cause to the sport. FOTA:n ja ACEA:n lausunnoista voi lukea, ettei Mosleyn (sääntöjen mukaan viimeinen) kausi 2009-2013 FIA:n johdossa ole kauhean toivottu asia. Kiista näyttää edenneen v:n 2010 säännöistä siihen, miten F1:tä pitäisi johtaa. Max, anna nyt hyvä mies periksi, ennen kuin käy huonosti! :nope:
Nicole jättänyt Lewisin!? :eek!:
It also pointed out that German car manufacturer Porsche has also moved to distance itself from the ACEA's stance about F1 - prompting speculation that the German car maker could be looking at an involvement in grand prix racing under planned cost cap regulations.
"The FIA understands that Porsche did not support ACEA's Formula One resolution and has instructed the ACEA secretariat to make this clear in response to any press enquiries," added the FIA statement.
Autosportista tietenkin. http://www.autosport.com/news/report.php/id/76236 ja kaksi viimeistä kappaletta.mistä sinä tuon viimeisen löysit?
Mistäs tiedät? Eihän koko sarjaa ole edes olemassa vielä.No mikäänhän ei estä lolaa ja prodrivea liittymästä uuteen sarjaan.
Eikä koko sarjaa koskaan edes nähdä. Jos isot valmistajat oikeasti haluaisivat perustaa "oman" sarjan, niin ne ostaisivat CVC:n. Näin he saisivat kaikki oletetut voitot mitä F1:llä voi tienata ja käytännössä voisivat itse sanella sarjan säännöt FIA:sta juuri välittämättä.Mistäs tiedät? Eihän koko sarjaa ole edes olemassa vielä.
Ei niillä rahkeet riitä koko CVC:n ostoon. Voisivat yrittää ostaa Formula One Groupin osuuden CVC:ltä pois. Ja mitäpä autotehtaat Belgian ja Tanskan postilaitoksilla tekisivätkään.Eikä koko sarjaa koskaan edes nähdä. Jos isot valmistajat oikeasti haluaisivat perustaa "oman" sarjan, niin ne ostaisivat CVC:n. Näin he saisivat kaikki oletetut voitot mitä F1:llä voi tienata ja käytännössä voisivat itse sanella sarjan säännöt FIA:sta juuri välittämättä.
Totta. Epäilen vain, että jos tämä sota jatkuu pitkään, ei uusia talleja tule mihinkään sarjaan kun valmistelut myöhästyvät liikaa. Sponsoreiden hankintakin vaikeutuu.No mikäänhän ei estä lolaa ja prodrivea liittymästä uuteen sarjaan.