F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
Tarvitsisi ehdottomasti nykyistä paremman tallikaverin kirittäjäksi, tällä hetkellä joutuu tuomaan yksin koko tallin pisteet. Pärjäisikö paremmin kuin Heikki McLarenilla? Uskon niin, mutta ei hän silti Lewisille mitään mahtaisi.
Miks ei mahtaisi? Nico on nuorempi ja tuli vielä kaikenlisäksi vuotta aikaisemmin F1:siin. Urakehitys oli siis nopeampaa aina ykkösiin asti, jossa sitten Lewis pääsi kuin "vahingossa" suoraan parhaaseen autoon.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Itsellänikin vain sellainen mutu että Hamilton olisi ainakin hieman Nicoa parempi kuljettaja. Mutta sama se mulle, kumpi oikeasti onkaan parempi.
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Hra. Montezemolo astui esiin:

Ferrari-pomo: Sponsorit eivät valitse kuskejamme
10.09.2009 09:06

Ferrarin hallituksen puheenjohtaja Luca di Montezemolo vakuuttaa tallin olevan tyytyväinen kuljettajiinsa Kimi Räikköseen ja Felipe Massaan.

- Räikkönen on huippuvireessä ja myös Massa on valmis aloittamaan treenaamisen, Montezemolo sanoi italialaisen Sky-kanavan haastattelussa.

Montezemolon mukaan espanjalaisen Santander-pankin torstaina julkistettava sponsorointisopimus Ferrarin kanssa ei enteile Fernando Alonson saapumista italialaistalliin. Lehtihuhujen mukaan Santander olisi ostamassa Räikkösen ulos sopimuksestaan.

- Ferrari valitsee itse kuljettajansa - eivät sponsorit, Montezemolo totesi.

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/09/950928

Tästä päättelisin, että tämän viikonlopun aikana ei ainakaan olla julkistamassa mtn. Italian ja Espanjan median kaavailemia Alonso-siirtoja.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Hra. Montezemolo astui esiin:

Ferrari-pomo: Sponsorit eivät valitse kuskejamme
10.09.2009 09:06

Ferrarin hallituksen puheenjohtaja Luca di Montezemolo vakuuttaa tallin olevan tyytyväinen kuljettajiinsa Kimi Räikköseen ja Felipe Massaan.

- Räikkönen on huippuvireessä ja myös Massa on valmis aloittamaan treenaamisen, Montezemolo sanoi italialaisen Sky-kanavan haastattelussa.

Montezemolon mukaan espanjalaisen Santander-pankin torstaina julkistettava sponsorointisopimus Ferrarin kanssa ei enteile Fernando Alonson saapumista italialaistalliin. Lehtihuhujen mukaan Santander olisi ostamassa Räikkösen ulos sopimuksestaan.

- Ferrari valitsee itse kuljettajansa - eivät sponsorit, Montezemolo totesi.

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/09/950928

Tästä päättelisin, että tämän viikonlopun aikana ei ainakaan olla julkistamassa mtn. Italian ja Espanjan median kaavailemia Alonso-siirtoja.

Jos tuo on onnistunut käännös/lainaus, niin hyvä, että edes Montezemolo ( Kimin luottojohtaja ) astuu esiin ja hieman rauhoittaa Kiminkin rauhaa sörkkiviä toimittajanplanttuja. Toisaalta jos sisältö pitää paikkansa, niin pitkästä aikaa pisteita Ferrarijohdolle, joka ei anna espanjalaisrahan ja Alonso-klaanin vaikuttaa itseensä. Tervetullut esiintulo.

Silti tuntuu, että Kimillä olisi parempi tuki takanaan, esim McLaren/RedBull/Brawn-Mercedes talleissa, joissa ei olisi Massan kaltaista lellikkiä eikä Schumin sekä Todtin kaltaista takapirua ja joissa tallipäällikkö tukisi tasapuolisemmin molempia kuskejaan. Ja joissa auton kehittäminen Kimille ei olisi niin tuskaista.
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Aivan yhtä hyvin Montezemolon toteamus:
- Ferrari valitsee itse kuljettajansa - eivät sponsorit, Montezemolo totesi.
voi olla etukäteisselitys kuskin vaihdolle "ei tällä ollut tekemistä kuskivalintoihimme, päätös kuskeista tehtiin muilla perusteilla."

Jos Montezemolo olisi halunnut lopettaa kuskispekulaatiot Kimin osalta hän olisi sanonut "Kimi jatkaa meillä kauden 2010 sopimuksensa mukaisesti".
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Aivan yhtä hyvin Montezemolon toteamus:
- Ferrari valitsee itse kuljettajansa - eivät sponsorit, Montezemolo totesi.
voi olla etukäteisselitys kuskin vaihdolle "ei tällä ollut tekemistä kuskivalintoihimme, päätös kuskeista tehtiin muilla perusteilla."

Jos Montezemolo olisi halunnut lopettaa kuskispekulaatiot Kimin osalta hän olisi sanonut "Kimi jatkaa meillä kauden 2010 sopimuksensa mukaisesti".
Voi olla noinkin, kävi sama mielessä.

Toisaalta tässä käännöksessä Monten lause on vastaus kysymykseen "Enteileekö tämä sitä, että Alonso tulee Ferrarille. Ja Monte vastaa EI. Huomatkaa myös nuo Domenicalin sanat.
Two weeks ago, Domenicali said in an interview that, after Massa's accident, the team had to make choices about the future without thinking of media, rumors or political pressures, etc.
This evening, I've heard on tv an interview to Montezemolo that reminded me those words. He spoke about "a Kimi in great form" and when asked if the announce with Santander, tomorrow, is the first step for the Alonso's arrival, he replied: "No, absolutely. Ferrari chooses the drivers, not the sponsors."
Lähteenä on italialaisen Kimi-fanin käännös tv:stä (planet f1). Jokainen saa itse käyttää lähdekritiikkiä, tiedän että toiselta forumilta lainaaminen ei ole kaikkein uskottavinta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24272
Sijainti
lappeen Ranta
Jos Montezemolo olis sanonut: "Ei, Alonso ei aja Ferrarilla kaudella 2010, Massa ja Räikkönen ajavat Ferrarilla ensi kaudella!!!" niin silti vois spekuloida, että se vaan sanoo noin, koska jne. jne.

Ja kun/(jos) ensi kaudella Kimi ja Massa ajavat Ferrarilla niin vielä voi pähkäillä, että josko se on kuitenkin Alonso joka sielä Kimin ajopuvun ja kypärän sisällä lymyilee, vois hyvinkin olla, Ferrarilla vaan kieltävät asian kun eivät muuta voi.
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Itse tulkitsen tuota niin, että Montezemolo vain varmistaa saavansa kaiken kunnian sitten kun Alfonso dominoi sarjaa Ferrarin ratissa. "Fernonson palkkaaminen oli nimenomaan minun ansiotani, ei sponsoreiden"
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Itse tulkitsen tuota niin, että Montezemolo vain varmistaa saavansa kaiken kunnian sitten kun Alfonso dominoi sarjaa Ferrarin ratissa. "Fernonson palkkaaminen oli nimenomaan minun ansiotani, ei sponsoreiden"
Eli hautaisi itsensä Alonson mukana, kun lonso ottaisi selkään tallikaveriltaan ja kiukuttelisi saamatta jääneestä ykköskuskin statuksesta.

Eikös monte ota nyt kunnian, kun pitää ensi vuoden mestarin Räikkösen tallissaan, huolimatta sponsorin painostuksesta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tarkoittaako tuo, että Mallu sai vihdoinkin tarpeekseen viivakoodeista ja siirtyy takavasemmalle?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tarkoittaako tuo, että Mallu sai vihdoinkin tarpeekseen viivakoodeista ja siirtyy takavasemmalle?
Mallulle ongelma lienee se, että viivakoodi maksaa aika rapiasti, mutta ei sitä mitenkään yleisesti Malluun yhdistetä.
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
Mallulle ongelma lienee se, että viivakoodi maksaa aika rapiasti, mutta ei sitä mitenkään yleisesti Malluun yhdistetä.
Eiköhän kaikki osaa yhdistää Ferrarin ja Marlboron ilman mitään logoja. :ahem:
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
Eiköhän kaikki osaa yhdistää Ferrarin ja Marlboron ilman mitään logoja. :ahem:
Pikakysely tupakoimattomien tutttujen seurassa paljasti, ettei heillä ollut aavistustakaan viivakoodin tarkoituksesta. Itselleni tulee Mallusta aina mieleen se ainoa ja oikea eli puna-valkoinen Mclaren :thumbup:. BBC:n selostajat muuten puhuivat vielä pitkälle 80-luvun aikana punavalkoisista Marlboro autoista
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös