Terve. Joo minulla tässä on ollut vähän kiireitä ,joten en ole ollut juuri ehtinyt aloittamaan uppimista ja oon matkoilla nyt muutaman päivän ajan ,joten videoiden uppiminen viivästyy maanantaille ,koska tulen vasta sunnuntai iltana. Kun lähden jo huomenna. Näyttäisi siltä että Interlagos 91 olisi nyt latausvuorossa jos vain video toimii... Toivottavasti ,koska esim. Belgian 92 jouduin valitettavasti poistamaan ja nyt odotan uusrippausta koneelle. Jos Interlagos ei toimi ja koska siinä on ollut ongelmia viime aikoina niin sitten laitan vaikka Imolan kisan ja Adelaiden kisan upitan siinä vaikka ennen viimeistä parttia Imolan kisasta tai sen kanssa koska tiedostokokoa on vain noin vajaat 200 Mt Adelaiden kisassa. (koko jutussa olisi oikeasti tavaraa lähes 750-900 Mt koska ennen kisaa lähetettiin hirveästi oheistavaraa ja lasten piirrettyjä ja testikuvaa ja muuta vastavaa.) Toivottavasti Interlagos toimisi. Muuten jos en voi laittaa sitä niin kenties Krikke voi laittaa sen kisan. Minä itse olen kiinnostunut Ranskan GP:stä 1992. Joten Krikke voi varmaan laittaa sen kisan tänne niin minä laitan sitten tuon Adelaiden kisan. Anteeksi vaan muuten olisin laittanut sen tänne mutta oheistavaraa on liikaa ja sitä on pakko vähentää joten aikaa kuluu. Palataan asiaan.