Olisikohan ollut vuonna 2002 Brasilian aika-ajotMickey sanoi:Muistan hämärästi tapauksen... missä ja koska tapahtunut?
Olisikohan ollut vuonna 2002 Brasilian aika-ajotMickey sanoi:Muistan hämärästi tapauksen... missä ja koska tapahtunut?
:wink: Kurkkaapa yksityisviesti boksiin.Captain Howdy sanoi:Lahjoitan mielelläni kaudet 98 ja 99 (maikkari+kyllönen) VHS-kasetteina jollekulle, jos suostuupi hän vetäsemään ne DVD:lle ja antamaan yhdet kopiot kisoista mullekkin.
Mun muistaakseni siinä vanhassa kunnon warm-upissa. :wink:SaTeK sanoi:Olisikohan ollut vuonna 2002 Brasilian aika-ajot
Niinpä saattoi ollakkin. Ei tullut heti mieleen että joskus semmoisetkin ajettiinJoni sanoi:Mun muistaakseni siinä vanhassa kunnon warm-upissa. :wink:
Kolmoskanavan versio on parempi, itseäni kiinnostaa nähdä enemmän kisa Kyllösen selostamana (Jokisen selostajantaidot formuloissa on vähän niin ja näin). Alkaako muuten Imolan -91 lähetys AIVAN alusta? Nimittäin kun postasin kisan tänne pari kuukautta sitten Kyltsin selostamana, niin alussa oli Häkkisen haastattelu, sitten lähetys pätkäisi, ja jatkui lämmittelykierroksen alussa.Formulafani 90 sanoi:No niin 2 parttia jo tullut ja kolmas tulee huomenna Imolasta 91. Valitettavasti en laittanut Adelaidea 91 vielä mutta kuten jo aiemmin sanoin niin pidän vain päivän välitauon ja laitan sen sitten tänne. Muuten kumman te niistä Adelaiden lähetyksistä haluatte? YLE:n vaiko TV3:n? Kumpikin käy minulle.
Siis mistä sen nyt löytää?Formulafani 90 sanoi:No voi mähjä... Taisi sitten mennä se kanavatunnarin näyttö... No näkyy se siinä ennen kisan alkua. Todellakin viimeinen partti tuli ihan just. Pitää sitten laittaa tämä sinne Burpin saitille huomenna tai ylihuomenna. Tulevan Adelaiden kisan taidan myös laittaa sinne.
Malttia, tässä hiotaan nyt systeemiä kuntoon. :thumbup:wallu13 sanoi:Siis mistä sen nyt löytää?
MTV3 sanoi:Alberto Ascari päätyi vuonna 1955 satama-altaaseen ohittaessaan Stirling Mossia. Ascari pääsi irti autostaan ja ui rantaan.