Nyt se muistu mielee mitä unohin kopsata vanhalta koneelt. F1-videot...wallu13 sanoi:Tulipa vaan tässä mieleen, sattuuko kellään olemaan 2000 Imolan aika-ajojen viimeisiä minuutteja Kyllösen selostuksilla? Aika klassikko.:thumbup:
Voin laittaa kenties Jerez 97:n ja/tai Spa 98:n uudestaan jakoon juhannuksen jälkeen, kun ehdin käväistä työreissulta kämpillä...wallu13 sanoi:Hävisi sitten koneelta kaikki videotiedostot yhtäkkiä, mukana tietysti nämä videot. Toivottavasti voitte Parpala ja Formulafani90 pitää nuo kisavideot Jerez 97, Spa98 ja Monaco83 onlinessa vielä pari viikkoa, että ehtisin ladata ne vielä uudestaan ja polttaa samantien sitten DVD:lle, kiitos jo etukäteen.![]()
Jerezin kisan ehdin ladata sieltä jo pari päivää sitten ja ainakin se toimi vielä niistä linkeistä. Käsittääkseni se häviää vain jos itse poistat sen.Parpala sanoi:Voin laittaa kenties Jerez 97:n ja/tai Spa 98:n uudestaan jakoon juhannuksen jälkeen, kun ehdin käväistä työreissulta kämpillä...Ellei ne sitten vielä ole jopa ladattavissa edellisten linkkien kautta...
En tiedä, näitkö mun viestiä tuolta Canadan GP:n virallisesta keskustelusta, mutta voin vielä lähettää linkkiä siihen. Tosin meen just viikoksi pois kotoa, joten en sillon ehdi sitä polttaa, mutta sunnuntaina saan sen varmaan jo poltettua.Niksi sanoi:Minä haluan saariselostuksella ton Kubicakolarin, joku kiltti voisi uppia sen.
Siinä on Vison lento:Device sanoi:Löytyykö mistään videota siitä GP2:sten kolareista.
Kiitoksia! oli kyllä hurjan näköinen lento.Chip^ sanoi:Siinä on Vison lento:
http://www.youtube.com/watch?v=0E84HJ8G5DM
Oli taas kyllä ikävän lähellä se, että olisi juuri pää osunut tuohon betonikaiteeseen. Ja Glockin päähän Zuberin pyörä osuikin. Näitä läheltä piti-tilanteita on ollut sen verran, että kohta oikeasti käy todella pahasti. Nytkin kävi jo ikävästi, mutta onneksi mitään peruuttamatonta ei tapahtunut.Device sanoi:Kiitoksia! oli kyllä hurjan näköinen lento.
Firefoxiin saa ainakin semmoisen lisäosan kuin Videodownloader joka lataa youtube videot FLV päätteisenä ja ne voi muuttaa wmv muotoon tälläosku1619 sanoi:Pystyykös noita youtube pätkiä lataamaa jotenkii?
Kaikista paras ohjelma on Vdownloader. Sillä saat videot suoraan koneellesi .avi -muodossa, eli ei tarvitse sekoilla .flv tiedostojen kanssa eikä kulu aikaa niiden konvertoimiseen.osku1619 sanoi:Pystyykös noita youtube pätkiä lataamaa jotenkii?