F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Buenos Airesin 98 aika-ajo kierros MIKAN kyydissä.

:cool:

Kiitokset actua11:lle :thumbup:

Joni

Well-known member
Alonson ohitus Heidfeldistä Ranskan GP:ssä 2007. Selostus: Kyltsi, Mustis ja JJ. :thumbup:

Kiitokset Yaamboolle! :thumbup:

Tommipoika

Registered Abuser
Vaan jopas olikin heikko pito Buenos Airesissa. Mikallakin ohjaamo täynnä töitä sarjan parhaalla autolla. Eipä taitais olla mitään asiaa moisella mikroautoradalla kalenterin täytteeksi nykystandardeilla. :nope:

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Taas pari pätkää olisi netissä, joita on kaappailtu dvd:iltä, tosin 1986 Australian kooste on ladattu youtubesta, kiitos alkuperäiselle kaappaajalle siitä videosta! ;) En jaksanut laittaa kuvia linkkiin, mutta ei kai se haittaa. Suomenkielisellä selostuksella:

Australian GP 1986 - kooste Urheiluruudusta
http://www.motorsportmediamulti.netfirms.com/krikke/Krikke/1986_F1_Australian_GP.avi

Imola -93 - JJ ohittaa Wendlingerin, kyllönen vauhdissa
http://www.motorsportmediamulti.netfirms.com/krikke/Krikke/Imola_93_JJ_voikunpelitkestais.avi

Brasilia -94 - Senna pyörähtää, kyllönen ei voi uskoa silmiään
http://www.motorsportmediamulti.netfirms.com/krikke/Krikke/F1_94_Brasilia_Senna_spinnaa.avi

Australia -95 QLF1 - Blundell pyörähtää
http://www.motorsportmediamulti.netfirms.com/krikke/Krikke/F1_95_Australia_QLF1_Blundell_spinnaa.avi

Unkari -98 - Startti
http://www.motorsportmediamulti.netfirms.com/krikke/Krikke/Unkari_98_startti.avi

Tommipoika

Registered Abuser
Kiitti Krikkelle pätkistä. :thumbup:

Sen vaan halusin mainita, että kyllä on Kyllösen Matti sitten väsähtänyt ajan saatossa. Vaikutti olevan ainakin vuonna '93 Imolassa ihan aidosti innostunut selostamisesta ja Formula ykkösistä. Nykyään kun seuraa noita MTV3:n jälkilähetyksiä, niin miehen puheesta paistaa vain ja ainoastaan tekopyhä teennäisyys. :thumbdown

Beza

Well-known member
Tommipoika sanoi:
Kiitti Krikkelle pätkistä. :thumbup:

Sen vaan halusin mainita, että kyllä on Kyllösen Matti sitten väsähtänyt ajan saatossa. Vaikutti olevan ainakin vuonna '93 Imolassa ihan aidosti innostunut selostamisesta ja Formula ykkösistä. Nykyään kun seuraa noita MTV3:n jälkilähetyksiä, niin miehen puheesta paistaa vain ja ainoastaan tekopyhä teennäisyys. :thumbdown
Kyllähän Matin huippu oli kansan äänenä vuosina 97-00, Mikan kultavuosina. Potkut maikkarilta ja DTM:ää selostamassa olo varmasti vaikutti Matin motivaatioon, mutta kyllä Matti on tässä kauden aikana todella parantunut kisa kisalta, ja aina välillä pilkistää se vanha Matti kun jotain radalla tapahtuu :tongue:

Timppa#7

Member
Pahoittelen vaikka menee vähän topicin ohi, mutta onko kellään tietoa selostaako Matti maikkarin koosteet jo kisan aikana, vai puhuuko vain jälkeen päin koosteen päälle?

R.Rosset

Well-known member
Timppa#7 sanoi:
Pahoittelen vaikka menee vähän topicin ohi, mutta onko kellään tietoa selostaako Matti maikkarin koosteet jo kisan aikana, vai puhuuko vain jälkeen päin koosteen päälle?
Uskoisin, että kisan aikana. Vaikka välillä hehkutukset kuulostaa niin väkinäisiltä, että ei olis ihme vaikka selostais jälkeenpäin.

Formulafani 90

Well-known member
Terve taas pitkästä aikaa. On mennyt todellakin aikaa siitä ,kun tälle satille olen viestiä laittanut... On hienoa nähdä omasta videosta eli vuoden 86 Adelaidesta kooste Urheiluruudussa. Se todellakin sattuu olemaan minulla suorana eli tuo on MTV:n kilpailu. Täällä on foorumilla hieman sanottu siitä minun tilastani. No se on ollut vähän sillä tavalla ,kun en ole vain kerinnyt laittaa viestiä ja videoiden lähetys epäonnistui. Sitten muutama viikko sitten minun koneeni tuli korjauksesta ja se oli hajonnut melko pian sen jälkeen ,kun se Imolan 1991 laitto epäonnistui. Minä tosin itse olen nyt kaverini luona ja valmistaudun laittamaan jo lähipäivinä tuon Imolan uudelleen samalle saitille ja aiemmasta poiketen Krikke ja muut saavat kiitokseksi tästä Adelaiden koosteesta ,vaikka se onkin minulla suorana niin sen Adelaiden 91 heti kun vain Imola on siellä ja minä en todellakaan pidä taukoa tällä kertaa vaan laitan sen saman tien. Nyt sitten onkin se kysymys minkä kisan haluatte sen Adelaiden kisan jälkeen?

Niin ja muuten ,jos tuon Adelaiden 86 joku haluaa suorana niin sen voi järjestää myös vaikka heti sen 91 kisan jälkeen.

Formulafani 90

Well-known member
Hei muuten kun jäi tuossa äsken mainitsematta... olisiko jollakin Silverstonen GP:tä 1992? Suomeksi selostettuna olisi ok mutta muutenkin käy. Tuo kisa omasta mielestäni tuli YLE TV2:lta ellen väärin muista. Toivottavasti jollakin olisi se. Näin off-topicina puhuttuna oli todella hienoa nähdä Hamiltonin ajavan näin hyvin tänään vaikka Räikkönen voitti niin uskon että Englantiin on jo tullut Hamilton-mania niin kuin aikanaan oli Mansell-mania. Nuo ajat todellakin olivat hienoja. Pitää todellakin ruveta vähitellen ruveta laittamaan niitä sinne burbin saitille lähipäivinä ja ilmoitan siitä sitten. Minä odotan myös sitä Adelaiden kisan jälkeistä kisaa jonka saatte päättää itse minkä haluatte ja mie laitan sitten sen. Palataan asiaan.

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Yritin ettii maikkarilta ja muualta mut en löyä...känn...et missä on se video jossa Häkkinen heittää sitä mehua siel lehdistötilaisuudessa, ku eka sai satsit omaan niskaan!

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Formulafani 90 sanoi:
Terve taas pitkästä aikaa. On mennyt todellakin aikaa siitä ,kun tälle satille olen viestiä laittanut... On hienoa nähdä omasta videosta eli vuoden 86 Adelaidesta kooste Urheiluruudussa. Se todellakin sattuu olemaan minulla suorana eli tuo on MTV:n kilpailu. Täällä on foorumilla hieman sanottu siitä minun tilastani. No se on ollut vähän sillä tavalla ,kun en ole vain kerinnyt laittaa viestiä ja videoiden lähetys epäonnistui. Sitten muutama viikko sitten minun koneeni tuli korjauksesta ja se oli hajonnut melko pian sen jälkeen ,kun se Imolan 1991 laitto epäonnistui. Minä tosin itse olen nyt kaverini luona ja valmistaudun laittamaan jo lähipäivinä tuon Imolan uudelleen samalle saitille ja aiemmasta poiketen Krikke ja muut saavat kiitokseksi tästä Adelaiden koosteesta ,vaikka se onkin minulla suorana niin sen Adelaiden 91 heti kun vain Imola on siellä ja minä en todellakaan pidä taukoa tällä kertaa vaan laitan sen saman tien. Nyt sitten onkin se kysymys minkä kisan haluatte sen Adelaiden kisan jälkeen?

Niin ja muuten ,jos tuon Adelaiden 86 joku haluaa suorana niin sen voi järjestää myös vaikka heti sen 91 kisan jälkeen.
Hauska kuulla, että olet päässyt takasin koneen ääreen. :thumbup: Melkein ihan mikä tahansa 80-luvun kisa olisi loistava nähdä, Las Vegas -82 suomenkielisenä kiinnostaisi todella paljon, hauska olisi tietää, miten selostajat reagoi keken mestaruuteen (Kyllösen haastattelu oli loistava, kun se näytettiin Maikkarin uutisten 20-vuotisjuhlan urheilukoosteessa). Kaksi muutakin tosi mielenkiintoista kisaa olisi mukava joskus nähdä suomenkielisellä selostuksella, Estoril -85 oli Sennan näytöstä, ja tosi tapahtumarikas kilpailu (Prost taisi peräti pyörähtää ulos kilpailusta?), ja Adelaide -86 nyt muuten vaan jo niin legendaarinen, ettei enempää tarvitse kertoa. :D

Mutta odotan tuota Adelaidea -91 todella innolla, oli se sen verran ihmeellinen kilpailu, että. :D Kiitoksia jo etukäteen Formulafani -90:lle suuresta vaivannäöstä! :thumbup:

Formulafani 90

Well-known member
Joo kiitos. Pitää tässä ruveta laittamaan sitä Imolan kisaa aivan lähiaikoina. Ja toden totta pitää sitten ruveta laittamaan niitä arkiston kisoja kunhan vain aika sen sallii sen Adelaiden jälkeen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.