Formulafani 90 sanoi:
Terve taas pitkästä aikaa. On mennyt todellakin aikaa siitä ,kun tälle satille olen viestiä laittanut... On hienoa nähdä omasta videosta eli vuoden 86 Adelaidesta kooste Urheiluruudussa. Se todellakin sattuu olemaan minulla suorana eli tuo on MTV:n kilpailu. Täällä on foorumilla hieman sanottu siitä minun tilastani. No se on ollut vähän sillä tavalla ,kun en ole vain kerinnyt laittaa viestiä ja videoiden lähetys epäonnistui. Sitten muutama viikko sitten minun koneeni tuli korjauksesta ja se oli hajonnut melko pian sen jälkeen ,kun se Imolan 1991 laitto epäonnistui. Minä tosin itse olen nyt kaverini luona ja valmistaudun laittamaan jo lähipäivinä tuon Imolan uudelleen samalle saitille ja aiemmasta poiketen Krikke ja muut saavat kiitokseksi tästä Adelaiden koosteesta ,vaikka se onkin minulla suorana niin sen Adelaiden 91 heti kun vain Imola on siellä ja minä en todellakaan pidä taukoa tällä kertaa vaan laitan sen saman tien. Nyt sitten onkin se kysymys minkä kisan haluatte sen Adelaiden kisan jälkeen?
Niin ja muuten ,jos tuon Adelaiden 86 joku haluaa suorana niin sen voi järjestää myös vaikka heti sen 91 kisan jälkeen.
Hauska kuulla, että olet päässyt takasin koneen ääreen. :thumbup: Melkein ihan mikä tahansa 80-luvun kisa olisi loistava nähdä, Las Vegas -82 suomenkielisenä kiinnostaisi todella paljon, hauska olisi tietää, miten selostajat reagoi keken mestaruuteen (Kyllösen haastattelu oli loistava, kun se näytettiin Maikkarin uutisten 20-vuotisjuhlan urheilukoosteessa). Kaksi muutakin tosi mielenkiintoista kisaa olisi mukava joskus nähdä suomenkielisellä selostuksella, Estoril -85 oli Sennan näytöstä, ja tosi tapahtumarikas kilpailu (Prost taisi peräti pyörähtää ulos kilpailusta?), ja Adelaide -86 nyt muuten vaan jo niin legendaarinen, ettei enempää tarvitse kertoa.
Mutta odotan tuota Adelaidea -91 todella innolla, oli se sen verran ihmeellinen kilpailu, että.

Kiitoksia jo etukäteen Formulafani -90:lle suuresta vaivannäöstä! :thumbup: