Ajoi, aika oli 1'14.545.hannu^:
Nyt tuli tämmöinen akuutti hätä eli ajoikos räkä monacossa tänä vuonna kovimman ajan?
Tarviis nimittäin incar kuvaa kyseisestä kierroksesta.. tai yleensäkin hyvästä kierroksesta monacossa, minkä kuskin vaan ajamasta, ajattelin että täällä voitais tietää nopeammin paikka jos semmosta paikkaa on olemassa mistä löytyis?
ehkä oon parempi että haet getrightin ja haet sillä koko paskan uudestaan. Mulla ainakin toimi siten.Vilperi:
Voi Helvetti! Onko kellään muulla ongelmia saada toi video pelittään? Mulla se herjaa että "Windows Media Player cannot play the file. The file is either corrupt or the Player does not support the format you are trying to play." Tarvisko jostain hakee joitain codecceja että toi pelittäis?
Kumma juttu sikäli että kun aloin eka hakeen tota ihan normaalisti sillä download-ohjelmalla mikä tulee windowsin omasta takaa niin se oli sitten jossain vaiheessa pätkässy sen noin 130 megan kohdalle mutta kun koitin kattoa sitä se toimi ihan ok paitsi että oli vaan 10 minuuttia alusta. Sitten hain download acceleratorin ja hain sen loppuun sillä koska sillä pystyy jatkaan jos se pätkäsee. Että osaiskohan joku jelppiä?![]()
![]()
Joo, uusiksi vaan jollain download-ohjelmalla... vaikka DA pystyykin jatkamaan, ei se automaattisesti pysty jatkamaan windowsin downloadilla pätkäistyä.Vilperi:
Voi Helvetti! Onko kellään muulla ongelmia saada toi video pelittään? Mulla se herjaa että "Windows Media Player cannot play the file. The file is either corrupt or the Player does not support the format you are trying to play." Tarvisko jostain hakee joitain codecceja että toi pelittäis?
Kumma juttu sikäli että kun aloin eka hakeen tota ihan normaalisti sillä download-ohjelmalla mikä tulee windowsin omasta takaa niin se oli sitten jossain vaiheessa pätkässy sen noin 130 megan kohdalle mutta kun koitin kattoa sitä se toimi ihan ok paitsi että oli vaan 10 minuuttia alusta. Sitten hain download acceleratorin ja hain sen loppuun sillä koska sillä pystyy jatkaan jos se pätkäsee. Että osaiskohan joku jelppiä?![]()
![]()
Kyllä se mun mielestä on kokonaan siinä. Tuo videohan on kyllä jostain koosteesta/jälkilähetyksestä, mutta kisatapahtumia ei ole nähtävästi leikattu. Alussa mainitaan mm. 15 minuutin viive, kun piti kastella kuivaa rataa tunnelissa. Ei kisa tuon pidempään tainnut kestääkään, koska se siis keskeytettiin jo ennen puolta väliä.de Cesaris:
Tuo Monacon kisa... onkos se kokonaisuudessaan tuossa, vaiko sama 60 minsan kooste kuin Duken videolla? Ei niinkään että pystyn imuttamaan, mutta kiinnostaa kuitenkin.
Ok. Kuulostaa samalta kuin meikäläisen VHS, notta pari minuuttiahan siitä sitten uupuu kun Prostin aika loppupeleissä oli 1.01.07,740 (Juu, ulkoa muistan tietenkinCharlie:
Kyllä se mun mielestä on kokonaan siinä. Tuo videohan on kyllä jostain koosteesta/jälkilähetyksestä, mutta kisatapahtumia ei ole nähtävästi leikattu. Alussa mainitaan mm. 15 minuutin viive, kun piti kastella kuivaa rataa tunnelissa. Ei kisa tuon pidempään tainnut kestääkään, koska se siis keskeytettiin jo ennen puolta väliä.
tota, sama täällä, mutta lähinnä mä haluisin vuodelta -93, lähinnä englannin molemmat kisat ja sitten brasilia...de Cesaris
[QB
Josta puheen ollen... olisikos kukaan halukas ottamaan muutamasta 1995-1997 kisasta VHS kopion, mikäli moisia videolla löytyy?!?!? Maksanen pyydetyn hinnan kunhan ei ihan kohtuuttomuuksiin ylletä.[/QB]
Linkki ei toimiAeuk:
Löytyi tuollainen 7-8 minsaa pitkä videokooste eräästä "kolariftp":stä. Laitoin tuon omalle alueelleni mbnettiin jakoon toistaiseksi, ~38 mb paketti. Aika hyvä kooste, sisältää runsaasti melkoisia törmäilyjä f1:stä parin viime vuosikymmenen sisältä. Osa tuttuja, osa oli ainakin mulle "uusia" - kyllä niitä vaarallisen näköisiä tilanteita (joista on selvitty) vaan riittääkin melkoisesti ...
Onkos sulla icqta? WinMXää?Erebus:
Linkki ei toimiAeuk:
Löytyi tuollainen 7-8 minsaa pitkä videokooste eräästä "kolariftp":stä. Laitoin tuon omalle alueelleni mbnettiin jakoon toistaiseksi, ~38 mb paketti. Aika hyvä kooste, sisältää runsaasti melkoisia törmäilyjä f1:stä parin viime vuosikymmenen sisältä. Osa tuttuja, osa oli ainakin mulle "uusia" - kyllä niitä vaarallisen näköisiä tilanteita (joista on selvitty) vaan riittääkin melkoisesti ...mistäköhän sen saisi ladattua. idea
WinMXOnkos sulla icqta? WinMXää?
Tuossahan tuo aeukilta imutettu video lepää, muttei oikein ole riittävästi tilaa sen nettiin laittoon
Joop, no tuleppas winmxn chattiin kanavalle erebus_jotain, niin koklataan onnistuuko tiedostonsiirto...Erebus:
WinMXOnkos sulla icqta? WinMXää?
Tuossahan tuo aeukilta imutettu video lepää, muttei oikein ole riittävästi tilaa sen nettiin laittoon