F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ämmä..

No ihan perusvinkkinä että valtaosaa keskustelun videoista ei varmaan ole enää online... joidenkin käyttäjien kotikoneilta niitä saattaa löytyä. Näiltä voit toki aina kysyä tiettyä videota, mutta pätkän nettiin laittaminen yleensä vaatii aina jonkin muun ottamista pois..sieltä "netistä".

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
bigbear:
Mä olen sitä mieltä että joku innokas voisi tehdä oman hubin direct connectiin tai sitten päätettäisiin mille hubille mennään ,jotta voitaisiin jakaa noita videoita kätevästi ja samassa ohjelmassa on myös chatti wink
Tuolla vapaassahan siitä keskusteliin, en vain tiedä onko sellainen olemassa, kun kyse on kuitenkin vapaasta...

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
M.M-art. Ei mitään hätää, jos ei linkit toimi. http://www.saunalahti.fi/~rock3/ toimii yhä ja miksi ihmeessä kukaan haluaisi muita autoja katsoa? Kannattaa myös katsoa se toinen Ferrari-pätkä. Henkan tekemä taisi olla.

Sääli, että Bernie and Co päätti hyökätä hyvien sivustojen kimppuun. Hyvät F1-videot ovat nyt tosiaankin kortilla. Overnetistä olen pari kilpailua hommannut mutta siihen se onkin jäännyt.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
M.M.-art: Ne videot eivät ole olleet enää siellä pitkään aikaan... Siksi itsekkin niitä kyselin, jotta jos joltain voisi vielä saada. Jerez 1997 olisi varsinkin todellista nannaa... :)

Deimos

Well-known member
Sijainti
404 Not Found
VJR:
http://www.sunpoint.net/~mika_mika/jerez97mh.avi

Jerezin 1997 loppu pätkittynä Matin selostuksilla. toiminee hieman klo23 jälkeen

niin ja vie noin 17megaa
Kyllähän tuo näyttää edelleen toimivan... (linkki oli siis ensimmäiseltä sivulta)

Ja kiitos vielä VJR:lle tuosta videosta. :) Loistava hetki suomalaisessa autourheiluhistoriassa.

<small>[ 06-01-2004, 16:33: Message edited by: Deimos ]</small>

bigbear

Well-known member
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
E. Tuhero:
Ämmä..

No ihan perusvinkkinä että valtaosaa keskustelun videoista ei varmaan ole enää online... joidenkin käyttäjien kotikoneilta niitä saattaa löytyä. Näiltä voit toki aina kysyä tiettyä videota, mutta pätkän nettiin laittaminen yleensä vaatii aina jonkin muun ottamista pois..sieltä "netistä".
Jos olis esim se hubi niin kotikoneellakin olevat tiedostot olisivat aina online kun kone on netissä kiinni eli tiedostoja ei tarvitsisi erikseen siirtää jollekin sivustolle.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Deimos: Loistavaa! Ei kun lataamaan. :) En kokeillut kuin noita ensimmäisen sivun ekoja linkkejä ja kun ne eivät toimineet, niin oletin, ettei muutkaan toimi. :)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Onkohan mulla joku codec mennyt vanhaks tai vastaavaa, kun koitan avata pätkiä niin mediaplayer sanoo: "sending request for codec" ja sen jälkeen "error downloading codec". Ääni ok, kuvaa ei ollenkaan.

Konda

Well-known member
Sijainti
Belgia
Harmittaa, kun vanhalle koneelle jäi monen gigan edestä F1-videoita. Niitä ei saa enää oikein mistään. frown

Aeuk

Well-known member
Palkopoika:
Onkohan mulla joku codec mennyt vanhaks tai vastaavaa, kun koitan avata pätkiä niin mediaplayer sanoo: "sending request for codec" ja sen jälkeen "error downloading codec". Ääni ok, kuvaa ei ollenkaan.
Täältä voi hyvinkin löytyä apua ...

Mulla on nykysysteemissä asennettuna vain DivX + XviD -paketit ja niiden lisäksi näppärä "ffdshow" - tuolla yhdistelmällä ite olen pärjännyt hyvin.

Maseur

New member
Tietäiskö joku mistä sais ladattua kokonaisia f1 kisoja koneelle?

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Laitanpa tänne pari hassua pätkää jotka tein 1. ajan kuluks 2. huvin ja urheilun vuoksi, F1C 99-02 peli on kyseessä :)

Muistoja Unkarista.. Hakkinen

Ikimuistoinen hetki, 1998 Silverstone! Hakkinen

Joop.. :cool:

Pete1

New member
Sijainti
Pori
WoPe: :D Mää en tosiaan muistanukkaan, että Häkkinen ajoi tuon Unkarin GPn Davidin kypärä päässä. Ja muistaakseni Häkkinen oli yli 40 sek johdossa kun tuo Silverstonen spinni tapahtui. Ilmeisesti muistan väärin. :)

Arttum: Thanks a lot tuosta DC linkistä!

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
WoPe:
Laitanpa tänne pari hassua pätkää jotka tein 1. ajan kuluks 2. huvin ja urheilun vuoksi, F1C 99-02 peli on kyseessä :)

Muistoja Unkarista.. Hakkinen

Ikimuistoinen hetki, 1998 Silverstone! Hakkinen

Joop.. :cool:
Mikä peli on kyseessä. Peli näytti hyvältä.. wink

Muuten kyllä pakko sanoa... näyttää hitaalta!

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Pete:
WoPe: :D Mää en tosiaan muistanukkaan, että Häkkinen ajoi tuon Unkarin GPn Davidin kypärä päässä. Ja muistaakseni Häkkinen oli yli 40 sek johdossa kun tuo Silverstonen spinni tapahtui. Ilmeisesti muistan väärin. :)
Joo :D

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Onkos tuossa nyt jotain jota en tajua.... latasin kaikki yhteen kierrokseen liittyvät zipit, mutta syystä tai toisesta en pysty videota purkamaan...
.zipistä käynnistyy winzip joka näyttää paketissa olevan noin 20 meganen video, mutta purkaessa tuo perkele pyytää "please insert disk number 1 of the spanned zipfile to drive C:" ..vaikka kaikki filet on samassa kansiossa...

..ja olen kokeillut winacella ja winrarrilla...

<small>[ 11-01-2004, 16:36: Message edited by: E. Tuhero ]</small>

Status
Ei avoinna uusille viesteille.