F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

patriot

Foorumin senaattori
Nuo Antin linkit 98 Suzukan kisaan toi muistoja mieleen. Ja siitä on jo pian 6 vuotta!:eek!: :)

Aika entinen ei enää koskaan palaa, mutta suomalais menestystä on toivottavasti luvassa myös tällä kaudella!:cool:

Viimeksi muokattu:

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Olisikos täällä kellään videoita kausien '92-'95 kisoista.. Niistä kuitenkin on jo niiiiin kauan että pikku muistutukset olisi vähintään suotavia.. '95 Span GPn toki muistan, mutta olisihan sekin silti upeaa omalle koneelle saada :)

Mieluusti siis toimivia linkkejä, moni kun täällä ei ainakaan minulle avaudu :D

EDIT: Summelin kisa Jordanilla olisi myös mahtava.. sitä en ole koskaan nähnytkään..

zhoop

Well-known member
Löytyskö sitä Henkan ICEMAN pätkää enää mistään?:doubtful:

Musta Pekka

Well-known member
Sijainti
Täällä näin
Siis tarkotan noita videopätkiä mitä tossakin on käytetty, missä niitä olisi ? kun en viitsisi tuosta niitä ottaa kun siinä on jo musiikki taustalla ja tarvitsisin omaani ehkä samoja clippejä tai jotain noista... tietysti myös julkaisen videoni täällä :tongue:

Joni

Well-known member
General FUp sanoi:
Olisikos täällä kellään videoita kausien '92-'95 kisoista.. Niistä kuitenkin on jo niiiiin kauan että pikku muistutukset olisi vähintään suotavia.. '95 Span GPn toki muistan, mutta olisihan sekin silti upeaa omalle koneelle saada :)

Mieluusti siis toimivia linkkejä, moni kun täällä ei ainakaan minulle avaudu :D

EDIT: Summelin kisa Jordanilla olisi myös mahtava.. sitä en ole koskaan nähnytkään..
Nyt sinulla on! :)

http://www.f1videos.de/

Katoppa se alin clippi! ;)

Edit: sori sehän ajo jo silloin benettonia :D

Viimeksi muokattu:

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Joni15 sanoi:
Nyt sinulla on! :)

http://www.f1videos.de/

Katoppa se alin clippi! ;)

Edit: sori sehän ajo jo silloin benettonia :D
Kitos paljon :) Oli mukavaa nähdä jotain tuollaista pitkästä aikaa.. Tuossa jos missä oli nähtävissä kunnon kilvanajoa eikä mitään köröttelyä..

Tätä lisää ja paljon nykyäänkin :thumbup:

Musta Pekka

Well-known member
Sijainti
Täällä näin
Ei suotta kyllönen Karju siinä kun häkkinen sitten ottaakin sen paalupaikan... Aiai noita aikoja... nykyään se vaan on onnistuttu tekemään niin mahdottoman tylsäksi :(

Musta Pekka

Well-known member
Sijainti
Täällä näin
Niin tota onko kenelläkään missään sitä Tuomisen "vittu mähän sanoin että pankaa se..." tjsp. juttua... itse kun en ole kuullut koko juttua missään, taisi jäädä väliin joku kohta Monzan GP-viikonlopusta... :rolleyes:

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Mulla ei MediaPlayer näytä kuvaa tuosta Imolan pätkästä ollenkaan. Mistä saisin tarvittavan codecin (tjsp.)?

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Ai jai... Mahtavia muistoja nuo. Toisaalta tuokin tuntuu melkein kuin eiliseltä päivältä vielä. Muistaakseni Mikan Monacon paalu 1999 oli myös samanlaista hekumaa. Siitä olisi kiva saada myös video.

Kyllä muuten tuli ikävä noita vanhoja aika-ajoja. Ei voi kuin todeta, että nykyinen systeemi on perseestä. JA SYVÄLTÄ... :yuck:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Kaikki nuo f1videos.de:n pätkät olivat minulle uusia. Vielä kun saisi ne offline-tilassa olevat pätkät. Kiitos linkistä.

Spam

Well-known member
Karpow sanoi:
Ai jai... Mahtavia muistoja nuo. Toisaalta tuokin tuntuu melkein kuin eiliseltä päivältä vielä. Muistaakseni Mikan Monacon paalu 1999 oli myös samanlaista hekumaa. Siitä olisi kiva saada myös video.

Kyllä muuten tuli ikävä noita vanhoja aika-ajoja. Ei voi kuin todeta, että nykyinen systeemi on perseestä. JA SYVÄLTÄ... :yuck:
Jep nykyisessä systeemissä ei tollasta jännitystä ja fiilistä ole. Paalun ottanutta en minä ainakaan tänäpäivänä kovinkaan paljoa arvosta, enkä pidä läheskään samanlaisena saavutuksena kuin ennen. Eihän välttämättä paalua edes varsinaisesti kannata aina yrittää, vaan tankataan vähän enemmän löpöä ja ajatellaan kisataktiikkaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.