Tämä ei ole ongelma, vaan imuuttajien/jakajien vähyys.Spam sanoi:Rrekele, ku mä en saa tota tulemaan lainkaan, vissii liikaa imuttajia.
Niin muttaku ainoa tiedosto, jota saan impattua on sellanen, jossa on DLs vähemmän kuin seeds (australian GP 2004, muissa DLs > seeds). Eikös DLs tarkoita DownLoaders ja seeds paikkoja, joissa tiedosto on jaossa?vmjs sanoi:Tämä ei ole ongelma, vaan imuuttajien/jakajien vähyys.Mitä enemmän on imuuttajia sitä enemmän on myös tavaraa jaossa ja sitä nopeampaa sen saa imuutettua. Näin sen periaatteessa pitäisi mennä.
Varmaan tyhmä kysymys, mutta missä tuossa sivulla on se search välilehti?hannu^ sanoi:www.suprnova.org ja välilehti search ja sinne tosiaan se "F1" niin löytyy![]()
Siinä ylhäällä. Varmaa tosi pätevä vastaus...Ilmari sanoi:Varmaan tyhmä kysymys, mutta missä tuossa sivulla on se search välilehti?
Jokainen joka imuuttaa jakaa myös tiedostoa, eli yleensä jakajia (Seeds) on paljon vähemmän kuin Peerejä.Spam sanoi:Niin muttaku ainoa tiedosto, jota saan impattua on sellanen, jossa on DLs vähemmän kuin seeds (australian GP 2004, muissa DLs > seeds). Eikös DLs tarkoita DownLoaders ja seeds paikkoja, joissa tiedosto on jaossa?
vmjs sanoi:Jokainen joka imuuttaa jakaa myös tiedostoa, eli yleensä jakajia (Seeds) on paljon vähemmän kuin Peerejä.
Jospa selität hieman tarkemmin. En tiedä generoiko osoite eri avauskerroilla erilaisen sivun, mutta minä en näe tuossa sivulla "välilehtiä" lainkaan. Tuossa ylhäällä on kyllä valikko joka alkaa: Games, Movies, TV-Shows yms, mutta ei search.Spam sanoi:Siinä ylhäällä. Varmaa tosi pätevä vastaus...
Samaa ihmettelen kuin Ilmari!Ilmari sanoi:Jospa selität hieman tarkemmin. En tiedä generoiko osoite eri avauskerroilla erilaisen sivun, mutta minä en näe tuossa sivulla "välilehtiä" lainkaan. Tuossa ylhäällä on kyllä valikko joka alkaa: Games, Movies, TV-Shows yms, mutta ei search.
http://search.suprnova.org/ :thumbup:Ilmari sanoi:Jospa selität hieman tarkemmin. En tiedä generoiko osoite eri avauskerroilla erilaisen sivun, mutta minä en näe tuossa sivulla "välilehtiä" lainkaan. Tuossa ylhäällä on kyllä valikko joka alkaa: Games, Movies, TV-Shows yms, mutta ei search.
Ilmari sanoi:Jospa selität hieman tarkemmin. En tiedä generoiko osoite eri avauskerroilla erilaisen sivun, mutta minä en näe tuossa sivulla "välilehtiä" lainkaan. Tuossa ylhäällä on kyllä valikko joka alkaa: Games, Movies, TV-Shows yms, mutta ei search.
Kiitoksia, sivun näkeminen auttoi. Kun ajoin Nortonin palomuurin alas suostui selaimeni lataamaan myös loput tuosta sivun yläosasta.bigbear sanoi:
Multa löytyy Japaninkielisen! selostuksen kera.bigbear sanoi:Mistä löytyis Suzuka 1993 kisa ?
Juu, tuossa Nortonin palomuurissa on automaattisesti päällä ad-blocking eli mainoksien esto. Se näköjään tulkitsi tuon sivun yläosan mainokseksi, eikä sitä minullakaan näkynyt adblockingin ollessa päällä. Kätevä kyllä jos haluaa välttyä ikäviltä bannereilta ynnä muilta.Ilmari sanoi:Kiitoksia, sivun näkeminen auttoi. Kun ajoin Nortonin palomuurin alas suostui selaimeni lataamaan myös loput tuosta sivun yläosasta.
Kiitos.
Kisan lataaminen ei kuitenkaan etene. Tarvittaisiin joku seedaamaan..........Konda sanoi:Juu, tuossa Nortonin palomuurissa on automaattisesti päällä ad-blocking eli mainoksien esto. Se näköjään tulkitsi tuon sivun yläosan mainokseksi, eikä sitä minullakaan näkynyt adblockingin ollessa päällä. Kätevä kyllä jos haluaa välttyä ikäviltä bannereilta ynnä muilta.![]()
en muista milloin tuo sääntö tuli, mutta muistasin että tuolloin ei pahemmin saanut työnniskellä...Pete sanoi:Mennään nyt vähän ohi otsikon, mutta katselin tossa Jerezin '97 videota ja Schumihan jäi periaatteessa vaaralliseen paikkaan Villeneuve-taistelun jälkeen ja autokin jäi käyntiin, joten eikös Schumit silloin olisi pitänyt työntää takaisin radalle?Vai oliko tuohon aikaan vielä sitä sääntöä olemassa?