Hahhaaa. Kameramies kävelee Ecclestonen perässä luuppi silmällä eikä huomaa pientä kolumbialaista.vanha sanoi:Tuo pätkä hermoilevasta montoyasta kertoo kyllä paljon;
juan-pablo ei katso eteensä ja törmää kameramieheen joka seisoo paikallaan. Ja syy on kameramiehessä!? Jos hän käyttää samaa arviointikykyä kisatilanteissa, on kilpakumppaneiden syytä olla todella huolissaan.
Juu kyllä minä olen niin vanhanaikainen että tuollaista käytöstä tulee mielestäni paheksua. Itselläni ei ainakaan tulisi vahingon sattuessa ensimmäiseksi mieleen huutaa "fucking idiot"... Mutta kaiketi miljonääreille on omat etikettinsä. Tähän asti olen pitänyt Montoyaa positiivisena tapauksena. Mielestäni aiemmasta kommentistani ei voi vetää johtopäätöstä siitä miten olisinIlmari sanoi:Hahhaaa. Kameramies kävelee Ecclestonen perässä luuppi silmällä eikä huomaa pientä kolumbialaista.
Jos kyseessä olisi Kimin ja Pulkkisen tai Kimin ja ratavalvojan törmäys, voisimme sättiä Pulkkista tai ratavalvojaa idiootiksi ja jakaa ymmärrystä Kimin reaktioille.
Nyt kun kyseessä on Montoya, meidän kai kaiketi tulee paheksua hänen äkkipikaista käytöstään![]()
En tiedä vuodesta 97, mutta vuonna 94 ei saanut työntää. Olikohan se Jordan mikä jäi vaaralliseen paikkaan viimeisen mutkan tienoille ja tuo työnnettiin matkaan. Jordankuski hylättiin loppujenlopuksi.FO110K sanoi:en muista milloin tuo sääntö tuli, mutta muistasin että tuolloin ei pahemmin saanut työnniskellä...
samapa kai tuo oli Schumille pääsiskö liikkeelle vai ei, JV kumminkin jatkoi matkaa![]()
Olet kirotun oikeassa. F1 tähtien tulisi osata käyttäytyä em. tilanteissa kohteliaasti. Montoya käyttäytyi tuossa kuin pikkulapsi :thumbdownvanha sanoi:Juu kyllä minä olen niin vanhanaikainen että tuollaista käytöstä tulee mielestäni paheksua. Itselläni ei ainakaan tulisi vahingon sattuessa ensimmäiseksi mieleen huutaa "fucking idiot"... Mutta kaiketi miljonääreille on omat etikettinsä. Tähän asti olen pitänyt Montoyaa positiivisena tapauksena. Mielestäni aiemmasta kommentistani ei voi vetää johtopäätöstä siitä miten olisin
kommentoinut kuviteltua Pulkkisen ja Kimin törmäystä.
Tietenkin tekemään salaisia sopimuksia, joilla muita talleja ja meitä tyhmiä sivustaseuraajia taas kustaan silmään :thumbup:hannu^ sanoi:Mihinkäs motorhomeen se pööni oli menossa? Kovin punaiselta näytti..![]()
Pistin omassa foorumissa nettiin juuri kyseisen pätkän. PIstän linkin tännekin.zhoop sanoi:Voisko joku vielä panna nettiin niitä "vanhojen hyvine aikojen" Häkkinen M.Schumacher taisteluita. Erityisesti Matti Kyllösen selostuksella olevat videot kiinnostavat:
Tarvitsisin pääasiassa vain:
*Schumin rengasrikon japanin suzukasta 1998
Kortteen Topi sanoi:Heh, löysin tämänkin vielä koneen uumenista: (Tehty joskus vuosi sitten muistaakseni)
http://www.saunalahti.fi/jusir2/spa_2000.wmv