F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Hakkis

Hitain hämäläinen
Serveri hieman hidas...aloitti normaalilla 200kt/s. 25 % jälkeen tuli enää 20kt/s. :dunno:

Joni

Well-known member
Hakkis sanoi:
Serveri hieman hidas...aloitti normaalilla 200kt/s. 25 % jälkeen tuli enää 20kt/s. :dunno:
Hups, tais ne 4-5 pastea foorumeillel aiheuttaa jotain. ;)

Ei mitään! :D

GeGe

Talvihorrostaja
Hieno ja taistelutahtoa nostattava kooste oli :) :ahem:

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
laitanpa tännekkin..."F1 Racing World" ei ota kuin jo rekisteröityneen käyttäjän suosittelemana "sisään" niin private messagea tuleen mulle pliis. Nii pääsis ottaan ja antaan!;)

Jeeves

Well-known member
CaPtEeNi sanoi:
laitanpa tännekkin..."F1 Racing World" ei ota kuin jo rekisteröityneen käyttäjän suosittelemana "sisään" niin private messagea tuleen mulle pliis. Nii pääsis ottaan ja antaan!;)
Ongelma on vain siinä, että jos käyttäjän kutsuma henkilö törttöilee ja saa bannin, kutsuja saa varoituksen. Eli miten vakuutat minut, että aiot käyttäytyä ko. sivustolla asiallisesti, jos kutsun sinut sinne? :D

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
Jeeves sanoi:
Ongelma on vain siinä, että jos käyttäjän kutsuma henkilö törttöilee ja saa bannin, kutsuja saa varoituksen. Eli miten vakuutat minut, että aiot käyttäytyä ko. sivustolla asiallisesti, jos kutsun sinut sinne? :D
-Joo-o, ei kannata ottaa riskiä. Oon sen verta tumpelo nuitten kanssa kuitenki! Mut hei! Tehää nii ett sä latailet sieltä ja laitat sitten jonnekki nettiin ja me forumistit sitten onnellisina dowloudataan mitä saadaan...!?:cool:

oldez

Well-known member
mul on kaikki kimin paalut paitsi silverstonen brundlen selostamina.. oiskohan kellään sitä?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.