F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
VJR kerto että Henkka on tehny Keke videon jossa on samoja päkiä ja sama biisi. Kiva.Onnistupa meikäläisellä hyvin . Perkele! :( :( . Täältä voi imuttaa Sen Häkävideon paremmalla kuvalla
www.sunpoint.net/~vormulakamaa/Hakavideo.avi

[ 05-11-2001: Message edited by: tyhmä eläin ]

Hënkka

Guest
Originally posted by tyhmä eläin:
<STRONG>VJR kerto että Henkka on tehny Keke videon jossa on samoja päkiä ja sama biisi. Kiva.Onnistupa meikäläisellä hyvin . Perkele! :( :( . Täältä voi imuttaa Sen Häkävideon paremmalla kuvalla
www.sunpoint.net/~vormulakamaa/Häkävideo.avi

[ 05-11-2001: Message edited by: tyhmä eläin ]</STRONG>

Heh. Aika samoilla materiaaleilla olit liikenteessä. :) Omaa videota mä en oo vielä julkaissu missään, koska en oo saanu sitä pakattua järkevänkokoiseen muotoon.

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
Originally posted by Henkka:
<STRONG>

Heh. Aika samoilla materiaaleilla olit liikenteessä. :) Omaa videota mä en oo vielä julkaissu missään, koska en oo saanu sitä pakattua järkevänkokoiseen muotoon.</STRONG>

Joo paitsi sulla oli sellasii makeita teksti juttuja jota tällanen typerä teini ei osaa duunaa ku oon melko kädetön premieeril. toi "uus" hakavideo jonka tein pitäis toimii huomattavasti paremmin ku edellinen joka "nyki" ihmeellisesti.
;) ;)

[ 06-11-2001: Message edited by: tyhmä eläin ]

Hënkka

Guest
Hyvä video. Mistä sait nuo Phoenix91 ja Estoril93 -pätkät? Kylläpä oli agressiivinen Häkkinen Estorilissa niin kauan kun sitä hupia kesti... :)

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
Originally posted by Henkka:
<STRONG>Hyvä video. Mistä sait nuo Phoenix91 ja Estoril93 -pätkät? Kylläpä oli agressiivinen Häkkinen Estorilissa niin kauan kun sitä hupia kesti... :)</STRONG>
Sieltä josta latasin ennen wanhaan keke videotkin osoite www.thef1files.com . Sivua ei taida enää olla.

Hënkka

Guest
Joo, mä kerkesin imuroida sieltä kaikki vanhat pätkät vuoteen 1989 asti ja sitten se saitti meni nurin.

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
Henkka

Toimiko se paremmalla laadulla oleva Häkkisvideo? Hakavideo? ku jostain syystä linkki tuntuu olevan Häkävideo ja sunpoint ei kai ymmärrä ä-kirjainta.

abc

DNF
http://www.sunpoint.net/~f1viteo/liikennelaulu.avi (10.6mt)

Värkkäilin tuossa musiikkilla varustetun formulapätkän. Valitettavasti SI-järjestelmän sekunti oli tuntematon käsite käyttämilleni ohjelmille (tai ainakin eri ohjelmissa sekunti oli eripituinen kuin toisissa)

[ 09-11-2001: Message edited by: VJR ]

PS

Member
Noista FIA:n kausikoosteista vielä: Niitähän on julkaistu jo DVD:llä mutta saako niitä ostaa Suomesta? Entä mistä saa kausikoosteita Kyllösen dubbauksella?

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
Originally posted by PS:
<STRONG>Noista FIA:n kausikoosteista vielä: Niitähän on julkaistu jo DVD:llä mutta saako niitä ostaa Suomesta? Entä mistä saa kausikoosteita Kyllösen dubbauksella?</STRONG>
Alfamerin kirjakaupasta Helsingistä. www.alfamer.fi/

[ 10-11-2001: Message edited by: tyhmä eläin ]

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Originally posted by Veschacher:
<STRONG>KRÖHÖMM! AIKA HÄKKIS VOITTOSTA!

MIksei oo mitään mis Schumi voittaa Häkän vaik niit on enmmän? :confused: :confused:</STRONG>
No jos haluut tee sellainen itse...taiteilijan vapaus...taiteilijan vapaus.. :)
Ett silleen!!!!!!!!1

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
Originally posted by Veschacher:
<STRONG>KRÖHÖMM! AIKA HÄKKIS VOITTOSTA!

MIksei oo mitään mis Schumi voittaa Häkän vaik niit on enmmän? :confused: :confused:</STRONG>

Ehkä johtuu siitä kun mulla ei ole mitään iloa tehä video jostain maikkelin voitoista. Esim Henkka on tehny hienon videon ferrarin ja schumin menestyksestä, vaikka hän suuri Häkkis-fani onkin. Jos kaipaat Schumi-ylistys videoita niin tee sellanen itse tai imuta itselles sellanen jostain f1-sivulta netistä.Enhän mä pakota ketään imuroimaan videoita jossa Häkkinen voittaa Schumin.

[ 11-11-2001: Message edited by: tyhmä eläin ]

Status
Ei avoinna uusille viesteille.