F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Onkohan kukaan laittanut webbiin Häkkisen keskeystä viimme kauden Espanjan GP:ssä Kyllösen selostamana?
Eli, Canal Digitalin lähetyksestä puhutaan. Meikäläisellä on kyseinen kisa nauhalla. Itse pistäisin, jos
olisi tarvittavat laitteet ja tietotaitoa hommaan. :)

Kisa on kyllä ehdottomia Kyllösen helmiä ja kisan viimmeistä kierrosta katsoessa ei voinut kuin nauraa Kyllösen
loistaville sanavalinnoille. ;)

Kaktus

Well-known member
'Liikennelaulu': :D :D Huvittavin oli se suojatien käyttö. :D :D

jukkis

Well-known member
Originally posted by Karpow:
<STRONG>Onkohan kukaan laittanut webbiin Häkkisen keskeystä viimme kauden Espanjan GP:ssä Kyllösen selostamana?
Eli, Canal Digitalin lähetyksestä puhutaan. Meikäläisellä on kyseinen kisa nauhalla. Itse pistäisin, jos
olisi tarvittavat laitteet ja tietotaitoa hommaan. :)

Kisa on kyllä ehdottomia Kyllösen helmiä ja kisan viimmeistä kierrosta katsoessa ei voinut kuin nauraa Kyllösen
loistaville sanavalinnoille. ;)</STRONG>
Ethän sä laitteita tarvitse tv:n ja tietokoneen lisäksi mitään. Onko sulla tv ja tietokone edes melko lähellä toisiaan? Jos on, niin onko äänikortissasi line in tai edes mikrofoniliitäntä (varmaan kaikissa on ainakin jompi kumpi). Jos on, niin sitten et tarvitse kuin perus 3,5 mm liitännällä varustetun kaapelin (tai RCA, riippuen vähän tv:n liitännöistä yms.) koneiden välille + ohjelman tallentamiseen. Ohjelma löytyy kyllä netistä, ja jos vaan liitäntöjen puolesta onnistuisi niin etsisin sulle vaikka suoran linkin jotta päästäisi kuuntelemaan Kyllöstä! :D

jukkis

Well-known member
Originally posted by Jere1983:
<STRONG>Ai nykyään äänikortin audioinistä menee kuvaakin, hienoa.</STRONG>
Mä hain kyllä lähinnä vaan tuota äänipuolta, ainakin itselläni on kyllä mielessä ihan turhan hyvin tuo viimeinen kierros vielä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.