Onkos kellään tallessa videopätkiä noista Alonson tuuletuksista? Joku voisi ottaa koko kauden ajalta Alonson tuuletukset talteen ja tehdä kauden jälkeen kooste noista.Fernando Alonso on päättänyt ottaa erilaiset voittotuuletukset tämän kauden tavaramerkikseen voitokkaiden F1-kisojen jälkeen.
- Joka kisassa, toivottavasti, jos voitan enemmän kisoja, teen jotain erilaista. Tämä oli niin kuin kenguru, australialaisille faneille, Alonso selvitti Melbournen voittotuuletustaan, jossa hän nosti kätensä korviensa tasolle ja heilutteli niitä.
Avauskisassa Bahrainissa hän imitoi autosta noustuaan Jim Carreyn liikkeitä The Grinch -elokuvasta. Hän paljasti sen myöhemmin kavereiden kanssa tehdyksi vedonlyönniksi.
:ahem: :ahem: :ahem:Marcus sanoi:'Twas such a cracking race I couldn't resist making a record of it:
--->AUSTRALIAN GP HIGHLIGHTS 2006<---
It's 108MB in size (DivX) and 4.19 in length.
Apologies for the over-exposed image: it's a little bright as I recorded it on the wrong VCR!. Still enjoyable though.
Many thanks to Joni for the hosting.
puhu vain omasta puolestasi. mun mielestä hyvä juttu laittaa harjoitukset. kiitos krikke! :ahem:Joni sanoi:Krikke tuskin ketään enää kiinnostaa(ainakaan täällä) postata harjoituksia mut aivan sama. Tietysti kisa on erikseen! Mutta itse asiaan:
Tämä on myös yksi syy miksi Bernien olisi jo lähdettävä eläkkeelle virastaan. Nykyiset ideat on kuin suoraan 80-luvulta. F1.comin live-timing on nyt jotain sentään, mutta kyllä jokaisella pitäisi olla mahdollisuus ostaa dvd-versiot kisoista. Tämähän olisi tietenkin vain marginaaliryhmien palvelemista. Eihän ne toki voi olla mitään leffojen hintasia, mutta tämä olisi luultavasti tuotantokustannuksiltaan hyvinkin halpaa, koska kisat kuvataan joka tapauksessa.Bobakki sanoi:Ongelmana vaan on se, että kilpailujen hankkiminen laillisesti jälkikäteen on mahdotonta, joten niin pitkään kuin niitä ukaaseja ei kuulu ja täällä ei pyöri oikeasti kaupallisessa levityksessä olevaa materiaalia, en ainakaan minä näe mitään järkeä ruveta noihin puuttumaan.
Heitäs linkkiä tai laita linkki privaan, itsekin olen kiinnostunut '94 kisoista.Teemu-84 sanoi:Niin en sitten tiedä miksi eivät myy niitä kisoja.. Esim. jos pistäisivät noita vanhoja kisoja myyntiin, itse ostaisin todella mielelläni. Meinaan vaan että olisivat sellainen vetonaula. Varsinkin 1994 kisoista olen kiinnostunut, niitähän olen kertonut moneen kertaan täälläkin etsiväni. Nyt löysin tosin Monzan 1994 torrentin kuin myös Japani ja Imola, noista ensin mainittu tulossa torrent-klientillä :ahem: Sekin kisa siitä mukava tuloksien puoleen että Häkkinen kolmas ja Schumi keskeytti