F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Godspeed

Well-known member
FO110K sanoi:
muistaakseni saman harjotuksen jäljiltä parin muunkin auton renkaista noita mysteerisiä viiltoja löytyi, ei tosin noin pahoja kun eivät puhjenneet...
Muistaakseni kyseessä olivat Herbertin ja Lamyn vasemmat takarenkaat kuten Mikallakin, ellei vanhan muisti jo pätki.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Ayrton-Ana sanoi:
Monacon kisan lähestyessä tekaisin tähän väliin videon kyseisestä kisasta.
Oli kyllä todella hyvin tehty video, kiitos! :thumbup:

Nuo hidastukset wilmeissä on kyl mun mielestä hienoja, F1:stä tulee jotenkin elämää suurempi juttu... tai jotain. :) [Sellaista vois koittaa joskus tulevissa videoissa: --> kuskeista kuvamatskua kun ne siirtyvät autoihin ja juttelevat iloisena niitä näitä median+talliväen kanssa lähtösuoralla + rauhallisella musiikilla varustettuna... sitten vähitellen kun lähtö lähestyy niin alkaa kuulumaan sydämmen lyöntiä.. jännitys tiiivistyy, kuskit rukoilee.. pistävät silmät kiinni.. keskittyvät -> hidastettua kuvamatskua kuskien kasvoista toiseen + yleisökin rukoilee/jännittää. Sitten lähtölippu laskee.. ja tulee hetken hiljaisuus ja heti perään pääsee Matti Kyllösen sadat tuhannet hevosvoimat irti... kunnes tapahtuu kamalia onnettomuuksia (musassa pitäis olla sellasia iskuääniä samaan aikaa kun autot iskeytyvät toisiinsa / osuvat ratakaiteisiin) ja niistä kolareista nopeita leikkauksia kolarista toiseen + varikkoväen/katsojien kasvoista kuvaa.. ja hetken päästä sitten tulee taas hiljaisuutta.. hetken aikaa mustaa kuvaa ja musiikki vaihtuu rauhalliseksi/hitaaksi -> sen jälkeen hidastettua matskua kun kuskit nousevat autoista pois ja paiskovat ratit sinne tänne.. ja osa jää shokissa makaamaan maahan.... miten tuo wilmi pitäis loppua, niin mulla ei tietoa. :D]

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Niksi sanoi:
Joo ei kannata pahemmin ladata Firefoxilla isoja tiedostoja, kun se sitten kummasti vaan väittää olevansa valmis esim. 70%:n kohdalla.
Sun firefox on rikki. Hae viimeisin versio, joka päivittyy automaagisesti, ja toimii. Ei ainakaan mulla nikotellut.

Cco

Member
Löytyisikö jostain videoita Fisichellan ja Räikkösen Monacossa tekemistä ohituksista?

sandman72

Asshole
Sijainti
Arctic Roast Duck Society
Mulla on koko kisa MTV3:lta nauhoitettuna, se on tosin iso enkä jaksa editoida sitä. Katsotaan jos keksin järkevän tavan jakaa.

Edit:
Tietääkö joku järkevää ilmaista työkalua noiden uudelleenkoodaukseen,
tuo kun on digi-tv:n feedi täyslaatuisena, pitäis pakata pienemmäksi.

Viimeksi muokattu:

*wruuum*

Well-known member
Ehkä hieman myöhässä, mutta hyvää syntymäpäivää Krikelle ja kiitokset hyvistä videoista. :alppu:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.