F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

osku1619

Well-known member
Krikke sanoi:
Testaappas nytten,upein sen uudestaan.... :ahem:

Muuten,huomenna ja ylihuomenna upin Silverstonen aika-ajot ja Kisan, (By MTV3)jos jotakuta kiinnostaa.....
Ei kukaa olis sattunu kahtomaa eurosportilta GP2:sia? Ku Hamilton oli tehny siin ekas mutkas sen tupla ohituksen ku se toine äijä luovutti ja nelson piquet JR ajo johonki mainos kylttii nii mahtas olla hienon näköne. Että tänne vaa jos löytyy

Joni

Well-known member
osku1619 sanoi:
Ei kukaa olis sattunu kahtomaa eurosportilta GP2:sia? Ku Hamilton oli tehny siin ekas mutkas sen tupla ohituksen ku se toine äijä luovutti ja nelson piquet JR ajo johonki mainos kylttii nii mahtas olla hienon näköne. Että tänne vaa jos löytyy
JJ sanoi:
Here's Eurosport English commentary version of that 3-wide situation.

Silverstone_2006_GP2_Race_2_3-Wide.avi
11.1Mb
0 min 40 sec
:ahem: :ahem: :thumbup:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Nätti tilanne. Schumi vs. Alonso vs. Kimi pitäs saada tommonen. Diaz voisi vaikka ajaa siihen kylttiin... :D

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Vilperi sanoi:
Mulle ei mene kyllä jakeluun, että miten Karthikeyan sai tossa tilanteessa pitää ton sijansa.
Jos kisatuomaristo katsoi, että Villaneule pakotti Karthikeyanin ulos tuossa kohdassa?

Hakkis

Hitain hämäläinen
Joni sanoi:
Noh noh, Joni. Kuka antoi luvan hotlinkata ja et viitsinyt edes minua mainita :doubtful:

Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Hakkis sanoi:
Noh noh, Joni. Kuka antoi luvan hotlinkata ja et viitsinyt edes minua mainita :doubtful:
Siinä oli kyllä hyvin JJ mainittuna. Kantsis pistää sun forenimes alle nimi JJ eikä minun sukunimen häpeäminen! :mad: ;)

Hakkis

Hitain hämäläinen
Joni sanoi:
Siinä oli kyllä hyvin JJ mainittuna. Kantsis pistää sun forenimes alle nimi JJ eikä minun sukunimen häpeäminen! :mad: ;)
Kappas niin olikin :eek: Mutta silti hotlinkattu.
Olen hitain hämäläinen, niinkuin juuri tuli todistettua.

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
JJ sanoi:
Here's Eurosport English commentary version of that 3-wide situation.
Joni sanoi:
Iih! Hyvä että löytyi tämä video. Oltiin paikalla kattomassa ja sunnuntaina arvottiin, että mennäänkö Chapelin kohdalle vai Stowen ulostuloon niinku lauantainakin. Jengiä oli niin paljon, että ei jaksettu kävellä ja ängetä ja mentiin Stowen ulostulon paikkeille. Hyvä paikka sekin, mutta ton tihrustaminen skriiniltä otti pattiin. :jaska: ;)
Myöhemmin aamupäivällä haastateltiin isä-Hamiltonia ja kieltämättä vaikutti hänkin aika tyytyväiseltä. En muista sanatarkasti ratatoimittajan kommenttia, mutta se tokas suunnilleen (ja näillä painotuksilla), että "When Lewis wins his first F1-championship, that 3-wide maneuver will be shown in his career highlighs-reel." :D

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Joku tässä pyysi muutama viikko sitten Sennan kolaria suomeksi selostettuna; Itselläni on 30 minuutin "pätkä" tuosta onnettomuudesta. Joten upin se,jos joku haluaa.....

osku1619

Well-known member
Krikke sanoi:
Joku tässä pyysi muutama viikko sitten Sennan kolaria suomeksi selostettuna; Itselläni on 30 minuutin "pätkä" tuosta onnettomuudesta. Joten upin se,jos joku haluaa.....
Ku täs lomal on nii joutasha sitä kahtoo. Upiha tänne se.

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Sennan kuolemaan johtanut kolari Imolasta 1994 :( : (Kiitoksia teepeekoon Jonathanille hostaamisesta!!!!) Onlinessa vain pari päivää (Serverin tilan säästämiseksi),joten ladatkaapa nopeasti!:

Varoitus! Sisältää kuolemaan johtaneen kolarin!

Varoitus! Sisältää kuolemaan johtaneen kolarin!

29 min 46 sekuntia
165 Mb

Viimeksi muokattu:

McHaka

Well-known member
Onhan toi aika settiä. Tuosta videosta näkyy kohdassa 11:20 hyvin se valtava verilammikko, mikä Sennan alle muodostui hoitotoimenpiteiden aikana. Lammikko tulee näkyviin, koska Senna siirretään jossakin ajankohdan 10:30 jälkeen paareille kauemmas paikasta, johon hänet aluksi nostettiin. Eikä sitä rataa oikeasti siivottu sillä valkoisella tomulla - sillähän peiteltiin vain nuo verijäljet.

Jos Ratzenbergerin tapauksesta on samanlainen video, pitää harkita kahdesti ennen kuin imuroi. Toisaalta voisi olla terapeuttistakin palauttaa tilanne mieleen pitkän ajan jälkeen. Ei sillä, että siitä olisi jäänyt jotain traumoja, mutta kyllä se teinipoikaa järkytti.

Freejack

Well-known member
Minulla kului n. 40 min. Mutta minkäänlaista kuvaa ei ilmestynyt :nope:

Räkä

Well-known member
Sijainti
Espoo
Freejack sanoi:
Minulla kului n. 40 min. Mutta minkäänlaista kuvaa ei ilmestynyt :nope:
Toimii se, et vaan osaa. Aikaa menee huomattavasti vähemmän, kun on kunnon nettiyhteys.

osku1619

Well-known member
Voiskoha joku uppia tänne sen kierroksen Ranskan GP:ssä 2002 jolla Räikkönen liukastu siihe öljyyn, sekä sit Malesian GP:n 2003 viimene kierros sekä Euroopan GP:n vimeene kierros 2005. Ja MTV3:sen selostuksilla.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.