F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Metanolman

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Hyvä videon pätkä Kimin viime kaudesta. :thumbup:

On se vauhti vaan kateissa kun vertaa tähän kauteen :D Japani on kyllä kisojen kisa!! Pisti oikein Ronin nieleskelemään!

Onkohan Alfonsosta mitään vastaavanlaisia pätkiä?

Niksi

Niksittäjä
Sijainti
Vaasa
Tässä tämä video, jossa Häkkinen tekee ilmiömäisen suorituksen Imolan Aika-Ajoissa vuonna 2000.

patriot

Foorumin senaattori
Bobakki sanoi:
No jaa, aika asiallisesti se lopulta hoidettiin... Keke vaati tuossa ensimmäisellä mainoskatkolla lähetyksen keskeyttämistä ja ehti jopa häipyä selostuskopista, tuli sitten lopulta kuitenkin takaisin. Ja kyllähän ne siinä alussa hämmästeli tilannetta, mielestäni oli parempi, etteivät sanoneet mitään kuin että olisivat arvailleet mitään tietämättä, että noinkohan se nyt kuolee.
Eiks toi ollut tilanne Mikan kolarin aikaan?

osku1619

Well-known member

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Vähän samoin kuin rapidsharessakin, eli siihen kenttään syötetään se kolme kirjainta mitkä siinä lukee. Sitten vaan painaa sitä DOWNLOAD.

patriot

Foorumin senaattori
Teemu-84 sanoi:
Vähän samoin kuin rapidsharessakin, eli siihen kenttään syötetään se kolme kirjainta mitkä siinä lukee. Sitten vaan painaa sitä DOWNLOAD.
Mut tonne pitää kuitenkin rekisteröityä?

osku1619

Well-known member
Oisko jollaki sellane täys pitkä Suomen kansallislaulu, eli joku sellane mitä se on 1:44 tai sinne päin? Ja laittas sen tänne

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Mitähän codecia näihin tarvittaisiin, kun ei mun media player suostu näitä viimesimpiä videoita näyttään?!

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
www.xpcodecpack.com

Tuolla pyörii aika hyvin tai toine vaihtoehto kun kuuklella hakee "codec pack all in 1".

Muuten mihin saa upittua noita kokonaisia kisoja? Kun ne on aika isoja, ja sitten rapidsharessa taitaa olla 100 megan kokorajoitus ja Megauploadissa oli muistaakseni 250 megaa. Meikäläisellä on tässä meinaan kohta bitlord saanut imeskeltyä valmiiksi (n.80% tällä hetkellä valmis) 1995 kauden F1-kisapaketin ja kun se on valmis niin olen ottamassa koneelle myös 1994 kisapaketin. Joitain voisi kiinnostaa :)

Viimeksi muokattu:

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Teemu-84 sanoi:
Muuten mihin saa upittua noita kokonaisia kisoja? Kun ne on aika isoja, ja sitten rapidsharessa taitaa olla 100 megan kokorajoitus ja Megauploadissa oli muistaakseni 250 megaa. Meikäläisellä on tässä meinaan kohta bitlord saanut imeskeltyä valmiiksi (n.80% tällä hetkellä valmis) 1995 kauden F1-kisapaketin ja kun se on valmis niin olen ottamassa koneelle myös 1994 kisapaketin. Joitain voisi kiinnostaa :)
Hmm....

Hyvä paikka tuo Megaupload olisi,jos omistaa Winrarin.

Mulle olisi tulossa jotain SUOMEKSI selostettuja F1-kisoja; Phoenix -91,Imola -91,Unkari -92,Adelaide -92,Imola -93,Monza -93,Suzuka -94 ja Belgia -98. On siinä kattomista kerrakseen! :) :ahem: Tosin noiden uppiminen on kertakaikkiaan mahdotonta,sillä ne on DVD:llä ja Nettisivutila ei taida riittää 8 kisalle (vaikka kaikki onkin kyllösen selostuksella)

Viimeksi muokattu:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Krikke sanoi:
Hmm....

Hyvä paikka tuo Megaupload olisi,jos omistaa Winrarin.

Mulle olisi tulossa jotain SUOMEKSI selostettuja F1-kisoja; Phoenix -91,Imola -91,Unkari -92,Adelaide -92,Imola -93,Monza -93,Suzuka -94 ja Belgia -98. On siinä kattomista kerrakseen! :) :ahem:
Tänne vaan sitten! :ahem:

Muuten tosta winrarista, jos kisa on vaikka 500 megaa niin kun pakkaa sen rar-tiedostoksi niin minkä kokonen siitä tulee?

Viimeksi muokattu:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Teemu-84 sanoi:
www.xpcodecpack.com

Tuolla pyörii aika hyvin tai toine vaihtoehto kun kuuklella hakee "codec pack all in 1".

Kiitos! Nyt pelaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.