F1-videoita

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Vaikka tulis maksimifaartilla koko ajan niin 512/512 yhteydellä kestää hyvällä tuurilla viikon ladata 8gigaa ja risat. Pitäis olla jo 8 megan yhteys että tulisi inhimillisessä ajassa.

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Nyt liioittelette vahvasti, 512k:llahan 8,5 gigaa kulkee kevyesti 2,5 vuorokaudessa eikä tarvita vielä edes aivan täyttä vauhtia. Eli käytännössä yhdessä silmänräpäyksessä! Ei sillä, etteikö Imola '91 kisaa hyvin viikonkin voisi latailla.

Mutta on kyllä F1-videoiden koko muutenkin kasvanut. Joku taisi mainita paketista, jossa on jonkun tietyn kauden kaikki kisat. Seuraavalla vuosikymmenellä varmaankin sitten jo kaikkien aikojen F1-kisat mahtuu kätevästi yhteen pakettiin. Ja Bernietäkin kiinnostaa. Sen jälkeen aletaankin kaivata kadonneita harjoitussessioita.

Viimeksi muokattu:

*wruuum*

Well-known member
Lieköhän Bernien kavereilla olohuoneen kirjahyllyn takana arkistoissa kaikki kaikki F1 kisat aika-ajoineen ja harjoituksineen mitä maailmassa on?

Vai alkaako tulevaisuudessa tulemaan pyyntöjä, että "soo soo kun levititte nettiin niitä rivoja Formula 1 videoita... Mutta saatte anteeksi jos nyt antaisitte meille lainaan parit aika-ajot ja kenties harjoitukset tuolta ja sitten vielä tuo kisa." :wink:

bigbear

Well-known member
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
*wruuum* sanoi:
Lieköhän Bernien kavereilla olohuoneen kirjahyllyn takana arkistoissa kaikki kaikki F1 kisat aika-ajoineen ja harjoituksineen mitä maailmassa on?

Vai alkaako tulevaisuudessa tulemaan pyyntöjä, että "soo soo kun levititte nettiin niitä rivoja Formula 1 videoita... Mutta saatte anteeksi jos nyt antaisitte meille lainaan parit aika-ajot ja kenties harjoitukset tuolta ja sitten vielä tuo kisa." :wink:
Mulla on 94-99 kisat+aika-ajot ja vapaat harkat vhs kaseteilla, mutta laatu on todella huonoa.. En jaksa digitoida kisoja, koska siihen menisi ikä ja terveys...

*wruuum*

Well-known member
Laareni120 sanoi:
Ensimmäisen noista näin vasta ekan kerran, totesin pätkän aikana että todella hyvä ja harmi etten aikasemmin ole nähnyt ja kunpa löytyisi myös omalta koneelta. Sitten lopussa välähti ruutuun vanhan kunnon Antin (Ana) nimi. :thumbup:

Joten jos Antti tämän lukee, niin imuroisin jostain mielelläni myös tuon pätkän itselleni. Taitaa Antin arkistoista löytyä näitä toinen toisaankin parempia pätkiä. :alppu:

Toinen taas on täältä jo alku ajoilta, ainakin itselle ehkä legendaarisimmaksi muodostunut Iceman2 pätkä, enpä muista kenen täältä tekemä se oli, mutta todella hyvä ja yksi ensimmäisiäni jota vaalin vieläkin parhaana. :thumbup:

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Uskomatonta,ketään ei kiinnosta ne 1991-1998 F1-kisat suomeksi selostettuna,jotka listasin.
Enpä sitten postaa niitä.
Kaipa kaikilla tiellä on jo ne kisat. :wink:

Viimeksi muokattu:

osku1619

Well-known member
Mulla on sellane muistikuva, että Alonso olis noussu siesomaa autossa viime vuoden Brasilian GP:n kunniakierroksella. Jos näin on nii löytyykö pätkää.

formulafani911

Well-known member
osku1619 sanoi:
Mulla on sellane muistikuva, että Alonso olis noussu siesomaa autossa viime vuoden Brasilian GP:n kunniakierroksella. Jos näin on nii löytyykö pätkää.
niin mäkin vähän muistelen,mut jos joku löytää pätkän siitä niin saatas varmistus

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
Krikke sanoi:
Uskomatonta,ketään ei kiinnosta ne 1991-1998 F1-kisat suomeksi selostettuna,jotka listasin.
Mua ainakin kiinnostaa, koska en ikinä nähny Sennan ajavan (aloitin fykkösten katsomisen 1998 Suzukan GP:stä. :rolleyes: :D ) Voisitko sittenkin laittaa ne. Kiitos etukäteen!

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Joo kyllä minua ainakin kaikki mahdolliset vanhat kisat kiinnostaa! :ahem: 1994 kisoista sen verran että kuka niitä haluaisi? Itse olen lataillut niitä tässä niin jos joku tarvii seedaajaa niin voisin ajoittaa latailemiseni silleen että kun foorumistiä on klientillään linjoilla niin voisin ilmestyä itsekin kun paketti minulla on esim. 99,9% valmis.

-Japé-

Well-known member
Krikke sanoi:
Veikkaan että kiinnostuneita on useitakin. Mua ainakin kiinnostaa kaikki kisat vuoden '94 loppuun asti..

Jos tältä planeetalta löytyisi on-board pätkää F1sen kyydistä Nordschleifelta, vanhalta Spalta, prätkän kyydistä Isle of Manilta tai B ryhmän Audi Quattro S1sen kyydistä niin.... niin, olis kiva katsoa, kerran jos toisenkin.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Krikke sanoi:
Toihan olis ihan ehdottomasti vuosisadan kulttuuriteko! Jakoon vaan! :ahem:

Tuomas_M

Well-known member
Onko kellään videota uuden Super Agurin auton esittelystä?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.