Olet väärässä! Väittäisin, että ensimmäisen ja viimeisen kuskin välillä on normaaliolosuhteissa radasta riippuen 1-2 s ero!Jacques
On hyvin sääli ettei perjantain aika-ajot vaikuta itse kilpailun lähtöjärjestykseen käytännössä mitenkään (kuivalla säällä viimeinen hyötyy korkeintaan jotain pari kymmenystä ensimmäiseen). Nythän tuo vaan on ajelua ja lauantain stintin harjoittelua..
No olipa tosi hyvä vertailupohja. Williamsin tämän kauden auto (lähes) täysi susi. Tallilla tulee olemaan täysi työ pitää Renault MM-sarjassa takana. Williams on nyt siinä tilassa missä McLaren oli viimevuonna.Maranelloman:
Aivan, todella vaisu esitys Ferrarilta. Toinen Williamskin jäi varvaamatta kierroksella...Karpow:
Vaikka Kimin keskeytys tietysti harmitti, olen erittäin iloinen siitä, että uuden Ferrarin vauhti oli kisassakin kaikkea muuta mitä talli ja fanaattiset fanit ovat hehkuttaneet. Ero on kurottu nyt kiinni. Jopa Renault pysyy mainiosti uuden F2003-GA:n vauhdissa.
Se, että McLarenit olivat aika-ajoissa heikoilla, johtui vuoren varmasti raskaammasta kuormasta San Marinon tapaan. Hyvältä siis näyttää loppukautta ajatellen. Kausi näyttää todellakin jatkuvan jännitävänä, eikä kaudesta tule uuden Ferrarin myötä tappavan tylsää, viimekauden toisintoa. Loistavaa.
Minua kiinnostaisi, että kuinka suuren edun Renault saa siitä moottorinsa laajasta v-kulmasta noilla syheröillä osilla.Zep:
Joo en minä kyllä Renaulttia aerodynamiikassa kärkeen nostais. Ehkäpä auto on vain täydellinen kompromissi, mitä runkoon tulee. Rellu on aina vahva syheröisillä radoilla/radan osilla. Onko se sitten hyvää mekaanista pitoa, luistonestoa vai mitä, sitä en osaa sanoa.
Hyva mielikuvitus kunniaan!MaranelloRed:
Älkää aliarvioiko uutta Ferraria. Ettekö ole oppineet viimevuodesta mitään ? Kahden viikon kuluttua suotuisissa olosuhteissa Itävallan lyhyehköllä radalla saattaa kierroksella varvaaminen koitua myös McLareneiden kohtaloksi.
Hahaa! On näköjään ferrarin aerodymamiikka suunnittelijoilta alkanu ideat loppumaan ku pitää alkaa jo muilta talleilta kopioimaan.Few changes at Ferrari
Once upon a time, there was a Ferrari team that came up with a new front wing at every Grand Prix and ended a season with a slightly different car than with which it started. These days seem to be gone so obvious, that it almost looks like all Ferrari engineers are sleeping at the factory in Maranello. Hardly could any aerodynamic changes be spotted since the introduction of the F2003-GA. Although an aerodynamic is announced, probably for Silverstone, changes at the moment are not much more than copies from other teams of necessities from factors produced by the mechanics. As stated before, cooling needs are asymmetrical, which is why the shark's gills to get lost of hot air in the sidepods are larger at the right compared to the left. The image comparison shows how the fins form larger openings for air cooling on the right side of the car (right picture). Another novelty is a bent-up first rear wing element, which is mainly used to prepare the airflow towards the other rear wing elements. A similar bent has been used by B.A.R. for several Grand Prix already.
Saakutin ääliö etkö nytkin jo näe että ne ei ees pärjää sillä uudella...(ei vaan lähetit tän joskus ennen esittelyä)JOC:
Toivoa aina sopii. Ferrarin viime vuoden auto F2002 on niin hyvä, että sillä vois varmaan suht kivuttomasti kilpailla Silverstoneen asti, jolloin tc poistetaan. Eikä uudesta autosta varmana huonompaa tule. Joten toiveenne jäänee toteutumatta...