Ferrarilla uudenlaiset ilmanohjaimet:
http://www.freehomepages.com/formulaone8/test703.html
Kohtakohan joka tallilla on samanlaiset?
http://www.freehomepages.com/formulaone8/test703.html
Kohtakohan joka tallilla on samanlaiset?
Nuo näyttää sellaisilta peleiltä että turha kopioida ellei koko auto ole samanlainen.Ville85:
Ferrarilla uudenlaiset ilmanohjaimet:
http://www.freehomepages.com/formulaone8/test703.html
Kohtakohan joka tallilla on samanlaiset?
Onkohan näillä ilmanohjaimilla tarkoitus kenties parantaa täälläkin jo mainittuja ja spekuloituja jäähdytys ongelmia?!Ville85:
Ferrarilla uudenlaiset ilmanohjaimet:
http://www.freehomepages.com/formulaone8/test703.html
Kohtakohan joka tallilla on samanlaiset?
Onhan noita "monitasoisia" ilmanohjaimia nähty jo muutaman kauden aikana ainakin McLarenissa. Mielenkiintoista että 17D:hen on tämän kauden alkukisoissa pultattu paljon pienemmät ja yksinkertaisemman näköiset bargeboardit.Ville85:
Ferrarilla uudenlaiset ilmanohjaimet:
http://www.freehomepages.com/formulaone8/test703.html
Kohtakohan joka tallilla on samanlaiset?
Maranellosta kiirineiden tietojen mukaan Ferrarin vallankumoukselliset ilmanohjaimet tulevat parantamaan Ferrarin aerodynaamisia ominaisuuksia merkittävästi.*wruuum*:
Onkohan näillä ilmanohjaimilla tarkoitus kenties parantaa täälläkin jo mainittuja ja spekuloituja jäähdytys ongelmia?!Ville85:
Ferrarilla uudenlaiset ilmanohjaimet:
http://www.freehomepages.com/formulaone8/test703.html
Kohtakohan joka tallilla on samanlaiset?
Jokatapauksessa, erittäin kiintoisaa.
Niin, pitäisikö auton nykyisellään sitten olla huippunopea tyhjillä tankeilla? Eikä siitä Macinkään uuden auton nopeudesta vielä toistaiseksi ole muuta näyttöä kuin "vallankumoukselliset" huhut.Karpow:
F2003-GA:n ensimmäinen "aika-ajo" on nyt takana. Hieman jäi laimea maku. Odotin reilusti yli sekunnin eroa McLareneihin, mutta erohan on nyt samaa luokkaa MP4-17D:n mitä F2002:sen ero oli viimekauden alussa MP4-17A:n (vai mikä sitten nyt ikinä olikaan). Kun Trullikin kiilasi Ferrareiden väliin, niin Ferrarin pilttuussa puisteltiin päitä epäuskoisen näköisinä.
No, katsotaan nyt sitten miten auto kulkee itse kisassa. Hätää ei McLarenilla (uuden auton suhteen) todellakaan ole, jos F2003-GA ei ole tuon nopeampi tyhjillä tankeilla.
Kyllähän nyt trullin ja renaultin pitäisi jäädä reilusti taakse, vaikka ne lähtisi ensimmäisenä radalle.Maranelloman:
Niin, pitäisikö auton nykyisellään sitten olla huippunopea tyhjillä tankeilla? Eikä siitä Macinkään uuden auton nopeudesta vielä toistaiseksi ole muuta näyttöä kuin "vallankumoukselliset" huhut.Karpow:
F2003-GA:n ensimmäinen "aika-ajo" on nyt takana. Hieman jäi laimea maku. Odotin reilusti yli sekunnin eroa McLareneihin, mutta erohan on nyt samaa luokkaa MP4-17D:n mitä F2002:sen ero oli viimekauden alussa MP4-17A:n (vai mikä sitten nyt ikinä olikaan). Kun Trullikin kiilasi Ferrareiden väliin, niin Ferrarin pilttuussa puisteltiin päitä epäuskoisen näköisinä.
No, katsotaan nyt sitten miten auto kulkee itse kisassa. Hätää ei McLarenilla (uuden auton suhteen) todellakaan ole, jos F2003-GA ei ole tuon nopeampi tyhjillä tankeilla.
Kyseessä on aktiivinen ajonhallinta johon moottori osallistuu. Muilla talleilla on vain hieman enemmän sääntöjen mukaiset järjestelmät.bigbear:
En sitten tiedä hämääkö tv ,mutta kuulostaa Ferrarilla olevan jatkuvasti luistonesto päällä kurveissa kun taas muilla se ei kuulosta toimivan läheskään niin usein.. Eli saako Ferrari autonsa paremmin äärirajoille kuin muut?
Voisitko Mikael hieman tarkentaa, itselleni ei ainakaan oikein avautunut. Kaikki yksityiskohdat eivät ilmeisesti vielä ole kantautuneet tänne Lohjan periferiaan.mikæl:
Kyseessä on aktiivinen ajonhallinta johon moottori osallistuu. Muilla talleilla on vain hieman enemmän sääntöjen mukaiset järjestelmät.bigbear:
En sitten tiedä hämääkö tv ,mutta kuulostaa Ferrarilla olevan jatkuvasti luistonesto päällä kurveissa kun taas muilla se ei kuulosta toimivan läheskään niin usein.. Eli saako Ferrari autonsa paremmin äärirajoille kuin muut?
Ferrarithan ajoi keskellä rataa kaukana reunoista yhtään riskeeramatta. Näin ollen ei voida vieläkään tietää mikä nopeus olisi ollut jos oisivat ottaneet tosissaan. Sehän on selvää että turha ottaa riskejä jos puolella kaasullakin pääsee kärkipäähän ja sehän riittää perjantaina..Flying Finn:
Renault ei oikeasti voi olla noin paljoa McLarenia nopeampi, joten käytännössähän McLaren on yhtä nopea kuin Ferrari?
jahas. pohjois-koreassa on taas saatu sähköntuotanto ja tietoliikenneyhteydet toimimaan. toppen.mikæl:
[Kyseessä on aktiivinen ajonhallinta johon moottori osallistuu. Muilla talleilla on vain hieman enemmän sääntöjen mukaiset järjestelmät.
Tuo oli enempi tuollainen kevennys - jolle sai hymyillä.Maranelloman:
Voisitko Mikael hieman tarkentaa, itselleni ei ainakaan oikein avautunut. Kaikki yksityiskohdat eivät ilmeisesti vielä ole kantautuneet tänne Lohjan periferiaan.mikæl:
Kyseessä on aktiivinen ajonhallinta johon moottori osallistuu. Muilla talleilla on vain hieman enemmän sääntöjen mukaiset järjestelmät.bigbear:
En sitten tiedä hämääkö tv ,mutta kuulostaa Ferrarilla olevan jatkuvasti luistonesto päällä kurveissa kun taas muilla se ei kuulosta toimivan läheskään niin usein.. Eli saako Ferrari autonsa paremmin äärirajoille kuin muut?
Aivan, todella vaisu esitys Ferrarilta. Toinen Williamskin jäi varvaamatta kierroksella...Karpow:
Vaikka Kimin keskeytys tietysti harmitti, olen erittäin iloinen siitä, että uuden Ferrarin vauhti oli kisassakin kaikkea muuta mitä talli ja fanaattiset fanit ovat hehkuttaneet. Ero on kurottu nyt kiinni. Jopa Renault pysyy mainiosti uuden F2003-GA:n vauhdissa.
Se, että McLarenit olivat aika-ajoissa heikoilla, johtui vuoren varmasti raskaammasta kuormasta San Marinon tapaan. Hyvältä siis näyttää loppukautta ajatellen. Kausi näyttää todellakin jatkuvan jännitävänä, eikä kaudesta tule uuden Ferrarin myötä tappavan tylsää, viimekauden toisintoa. Loistavaa.