Spam
Well-known member
- Liittynyt
- 7.6.2003
- Viestit
- 638
Onhan siellä se lisätakasiipi, jollanen mäcilleki tuli. Sitten on keula vähän muuttunu, kattosiipi vissiin vähä lyhyempi, takarenkaiden edessä olevat ilmanohjaimet myös muuttunu vähän. Toki eihän sitä ihme muutoksia kukaan varmaan odottanutkaan, onhan tää kuitenkin se F2004M, eikä vielä se tän vuoden uusi peli.NiPzyyZ sanoi:sellanen ku odotinki, ei mitää erityisii muutoksii, vaan toi yks härpäke etusiivessä
Auton keskiosa saa olla lähellä maanpintaa, periaatteessahan tohon sais rakentaa täysin matalan keulan tonne missä tuo siipi nyt on.berra67 sanoi:Mitä säännöt sanoo etusiivestä ja sen korkeudesta maanpinnasta?! Eikö tuo "etuhärpäke" ole jo liian lähellä maanpintaa?"?"
Yhtä alhaalla saa olle kuin sivuponttoonien alapinta, eli 5cm jonkun referenssitason yläpuolella. Ei näyttäis olevan sen alempana toikaan.berra67 sanoi:Mutta eikö lisähärpäke ole liian lähellä maanpintaa? Ilmeisesti ei kun kerran Ferkussa sellainen on.
Misa1 sanoi:
Ja mikä on tyylikkäin ja nopein?
Selkeästi McLaren :tongue: :thumbup: :ahem:
SS454 sanoi:Best looking "new" car so far this year
That front wing is quite radical. Never expected that. Wouldn't have thought to see the nose to be so stubby too. The kickups have resemblance to the F2002's. Ferrari finally went with the "in-vogue" rear wings, which im not suprised of because endplates. Cant wait to see some times (still no Ferrari times from Catalunya's "live" timing". Thanks for the pics
Auton "esittelyssä" oleva auto on aerodynaamisesti sama kuin avausGP:n auto.berra67 sanoi:Onko ne Toyotalla ymmärtänyt säännöt iha nväärin...luulisi että tuolla etusiivellä ei saa samanlaista downforcde kuin muilla virityksillä?!?!?
Mitä muuta voi Toyotalta odottaakkaanberra67 sanoi:Onko ne Toyotalla ymmärtänyt säännöt iha nväärin...luulisi että tuolla etusiivellä ei saa samanlaista downforcde kuin muilla virityksillä?!?!?
Niin. Mikä luetaan etu siiveksi ja mikä ei. Maalaisjärjen mukaan kaikki mikä roikkuu auton keulan alapuolella olisi etusiipeä, mutta nämä ei ilmeisesti ole kyseisellä järjellä ajateltavia asiota.J.Heldenview sanoi:Yhtä alhaalla saa olle kuin sivuponttoonien alapinta, eli 5cm jonkun referenssitason yläpuolella. Ei näyttäis olevan sen alempana toikaan.
Muistaakseni säännöissä ei puhuta suoraan etusiivestä, vaan siitä että missä sitä sälää saa olla. Eli sillä ei ole merkitystä onko siinä etusiipi, runko tai mikä lie härpäke.tmoi sanoi:Niin. Mikä luetaan etu siiveksi ja mikä ei. Maalaisjärjen mukaan kaikki mikä roikkuu auton keulan alapuolella olisi etusiipeä, mutta nämä ei ilmeisesti ole kyseisellä järjellä ajateltavia asiota.
Mutta eikö korkeutta nostettu 50mm->100mm täksi kaudeksi. Kun katselee esim. tojotan tai larenin etu "osia" on keskiosa yhtä alhalla kun päädyt. Ferkulla ja rellulla näyttäi olevan keskiosat alempana ?J.Heldenview sanoi:Muistaakseni säännöissä ei puhuta suoraan etusiivestä, vaan siitä että missä sitä sälää saa olla. Eli sillä ei ole merkitystä onko siinä etusiipi, runko tai mikä lie härpäke.