Facebook

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Facebookin riippuvuustesti sanoi:
Sait testistä 6 pistettä.

Facebookissa viettämäsi aika on pysynyt hallinnassasi ja voit huoletta jatkaa käyttöä normaaliin tapaan. Facebook on sinulle väline sosiaalisen elämän ylläpitämiseen.

Vaikka Facebook ei muodosta tällä hetkellä ongelmaa, kannattaa sinun kuitenkin tarkkailla käyttötottumuksiasi. Jos tunnet käytössäsi tapahtuneen muutoksia, on syytä tehdä testi uudelleen.
Varsin mielenkiintoisen vastauksen testi antoi. Mistähän nuo kuusi pistettä olen ansainnut, kun en ole ikinä rekisteröitynyt Facebookiin. No, kaipa se on hyvä, että mun täytyy tarkkailla Facebook-käyttötuttumuksiani, vaikka en edes ole ko. yhteisön rekisteröitynyt jäsen.

On se. Ihmeellistä. Facebook.

,

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kuusi pistettä tuli tännekin. En ole facebookkilainen. Testissä oli 6 kysymystä, joissa 5 vaihtoehtoa. Maksimipisteet ovat näköjään 30, joten vastaamalla kaikkiin 'vähimmän' tarjolla olevan vaihtoehdon, siitä kertyy se 6 pojoa. Tyhmä testi.

Örfil

Guest
Kusi pistetä.

Facebook on minulle oikeastaan tarpeeton keksintö - edelleen.
Käyn siellä kerran kuussa, kirjoitan vielä harvemmin.

jjv

Arschloch
Hätäisesti kun joskus tekaistun profiilin naamakirjaan tein (jotta voin rienata iltapulun kommenteissa) niin se ehdottelee kavereiksi vain meksikolaisia. Taisin väittää käyneeni kouluni siellä.

Lunssila

Well-known member
Kaikenlaisia ihmisiä sitä tähänkin maahan mahtuu.

Timolle onnea ja jaksamisia.