Facebook

DW

2009-2016
Kyl minä uskon ihan naispuoliseen. Ja jos muutakin kuin pelkkä polkupyörä, niin onnea!

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Existä puheenollen olen välillä miettinyt, että kuinka tervettä on pitää omaa exäänsä fb-kavereissa, jos tämän touhut aiheuttaa säännöllisesti vitutusta. Heti eron jälkeen tällä oli haku päällä ja uuden suhteen löydyttyä nopeasti hän on muistanut hehkuttaa asiaa julkisesti säännöllisin väliajoin. Ällönsöpöjä yhteiskuvia, romanttisia yllätyksiä, tilapäivityksissä puhutaan "murun" tekemisistä jne. Taidan olla kuitenkin liian utelias heivatakseni sen vittuun fb-kavereista.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Existä puheenollen olen välillä miettinyt, että kuinka tervettä on pitää omaa exäänsä fb-kavereissa, jos tämän touhut aiheuttaa säännöllisesti vitutusta. Heti eron jälkeen tällä oli haku päällä ja uuden suhteen löydyttyä nopeasti hän on muistanut hehkuttaa asiaa julkisesti säännöllisin väliajoin. Ällönsöpöjä yhteiskuvia, romanttisia yllätyksiä, tilapäivityksissä puhutaan "murun" tekemisistä jne. Taidan olla kuitenkin liian utelias heivatakseni sen vittuun fb-kavereista.
Poistamalla sen kaverilistalta ennen kun se poistaa sut, olet voittaja.

Turha kääntää veistä haavassa katsomalla kuvia kun joku adonisarmeija jörnii sitä kannikkaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos ei ole enää yhteydenpitoa ja julkaisuistaan huomaa vain uuden miehen hauiksen ympäryksen, niin ei kait siinä mitään syytä roikottaa kaverilistoilla.

Örfil

Guest
Existä puheenollen olen välillä miettinyt, että kuinka tervettä on pitää omaa exäänsä fb-kavereissa
Ei ole tervettä lain.
Poikkeus on ehkä jos on yhteisiä lapsia ja ero on ollut ns. siisti.

Itselläni ei ole exiä fb -kamuina eikä tule.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Pois vaan. Itse olen poistanut tuollaisia tyyppejä kavereista vaikkei olisikaan exiä. On asioita, jotka on parempi pitää yksityisenä. Lisäksi mainittakoon sekin, että tuollainen käyttäytyminen on yleensä merkki huonosta itsetunnosta. Halutaan korostaa ja hakea huomioa sillä, että menee hyvin. Todellisuus voi kuitenkin olla jotain muuta.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Lisäksi mainittakoon sekin, että tuollainen käyttäytyminen on yleensä merkki huonosta itsetunnosta. Halutaan korostaa ja hakea huomioa sillä, että menee hyvin. Todellisuus voi kuitenkin olla jotain muuta.
Mulla on käynyt aivan sama mielessä, kun tuntuu vähän erikoiselta, että 26-vuotias nainen pitää asiasta noinkin paljon meteliä. :D Jälkikäteen ajatellen myös tämän puheista oli luettavissa rivien välistä, että on "pakko" löytää suhde (=alkaa olla paineita asian suhteen), kun ikää on jo sen verran. Katselen nyt vielä jonkin aikaa ennen kuin mahdollisesti poistan. :eek:

P.S. Taidatte kaikki olla oikeassa, ettei tämä ole aivan tervettä. :eek: