Antsa Rieppo
Well-known member
Jättikö Jacq Cervelon jonkun naisen takia? :nope:
Jättikö Jacq Cervelon jonkun naisen takia? :nope:
Paha sanoa. Parempi polkea kuin tulpatonta mopedia. Siltikin. Ja siitä huolimatta.Kyl minä uskon ihan naispuoliseen. Ja jos muutakin kuin pelkkä polkupyörä, niin onnea!
Joni auttaa tarvittaessa.Osanotot ja tsempit Jacquesille. Karmea tilanne, mutta yhdessä tästä selvitään.
Poistamalla sen kaverilistalta ennen kun se poistaa sut, olet voittaja.Existä puheenollen olen välillä miettinyt, että kuinka tervettä on pitää omaa exäänsä fb-kavereissa, jos tämän touhut aiheuttaa säännöllisesti vitutusta. Heti eron jälkeen tällä oli haku päällä ja uuden suhteen löydyttyä nopeasti hän on muistanut hehkuttaa asiaa julkisesti säännöllisin väliajoin. Ällönsöpöjä yhteiskuvia, romanttisia yllätyksiä, tilapäivityksissä puhutaan "murun" tekemisistä jne. Taidan olla kuitenkin liian utelias heivatakseni sen vittuun fb-kavereista.
Ei ole tervettä lain.Existä puheenollen olen välillä miettinyt, että kuinka tervettä on pitää omaa exäänsä fb-kavereissa
Pois vaan. Itse olen poistanut tuollaisia tyyppejä kavereista vaikkei olisikaan exiä. On asioita, jotka on parempi pitää yksityisenä. Lisäksi mainittakoon sekin, että tuollainen käyttäytyminen on yleensä merkki huonosta itsetunnosta. Halutaan korostaa ja hakea huomioa sillä, että menee hyvin. Todellisuus voi kuitenkin olla jotain muuta.Existä puheenollen olen välillä miettinyt, että kuinka tervettä on pitää omaa exäänsä fb-kavereissa, jos tämän touhut aiheuttaa säännöllisesti vitutusta. Heti eron jälkeen tällä oli haku päällä ja uuden suhteen löydyttyä nopeasti hän on muistanut hehkuttaa asiaa julkisesti säännöllisin väliajoin. Ällönsöpöjä yhteiskuvia, romanttisia yllätyksiä, tilapäivityksissä puhutaan "murun" tekemisistä jne. Taidan olla kuitenkin liian utelias heivatakseni sen vittuun fb-kavereista.
Onko Nipsuhuulikin kuollut?Volvo Markkanen kuoli vähän nimenvaihdoksen jälkeen. Emme kai halua Quasimodoakin tappaa?
En kyllä löytänyt etsiessäni internetin syövereistä elonmerkkejä.Onko Nipsuhuulikin kuollut?
Mulla on käynyt aivan sama mielessä, kun tuntuu vähän erikoiselta, että 26-vuotias nainen pitää asiasta noinkin paljon meteliä. Jälkikäteen ajatellen myös tämän puheista oli luettavissa rivien välistä, että on "pakko" löytää suhde (=alkaa olla paineita asian suhteen), kun ikää on jo sen verran. Katselen nyt vielä jonkin aikaa ennen kuin mahdollisesti poistan.Lisäksi mainittakoon sekin, että tuollainen käyttäytyminen on yleensä merkki huonosta itsetunnosta. Halutaan korostaa ja hakea huomioa sillä, että menee hyvin. Todellisuus voi kuitenkin olla jotain muuta.
Ai niinku esim. Mansen?Tempo jättää väliin kaikki ei-T-alkuiset paikkakunnat.