Facebook

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mäkin ihmettelin miksi kaveri valitteli tänään statuksessaan muuttunutta ulkoasua, ja itse en huomannut mitään. Tipoittain näköjään jakelevat.

72

Well-known member
Mäkin ihmettelin miksi kaveri valitteli tänään statuksessaan muuttunutta ulkoasua, ja itse en huomannut mitään. Tipoittain näköjään jakelevat.
Me ei taidetakaan olla vielä FB-kavereita.

Estate

Well-known member
Nyt on minullakin uudistunut. Pitää vähän katsella, ennen kuin kommentoi suuntaan tai toiseen.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Suomalaispoliitikon Facebook-tili lakkautettiin
18.03.2009 19:24
Europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen (Kuva: Minna Raitavuo/Lehtikuva)

Suosittu Facebook-sivusto lakkautti europarlamentaarikko Sirpa Pietikäisen tilin ilman mitään selitystä sunnuntaina. Asiasta kirjoittaa Ilta-Sanomat.

Pietikäinen kertoo lehden haastattelussa olevansa hermostunut Facebookin, joka lakkautti tilin ilman minkäänlaista selitystä.

– Olen lähettänyt neljä vihaista sähköpostia Facebookin palauteosoitteeseen, mutta en ole saanut minkäänlaista vastausta. En ole lähetellyt roskapostia enkä kaupallisia tiedotteita ja olen lukenut käyttäjäsäännöt, Pietikäinen toteaa.

Poliitikko on käyttänyt suosittua Facebookia yli kaksi vuotta, kavereita hänellä parisentuhatta.

– Tämä on aika noloa, kun kaverit kyselevät ja lähettelevät sähköpostia. Olen jutellut ahkerasti ihmisten kanssa FB:n kautta ja päivittänyt profiiliani.

– Käytin palvelua käytännössä joka päivä ja päivitin statuksia useita kertoja päivässä. Mielestäni FB on kiva yhteydenpidon väline, Pietikäinen harmittelee.

Pietikäinen ei usko, että syynä tilin lakkautukseen olisi syynä suuri kaverimäärä.

(MTV3)
:thumbup:

72

Well-known member
Kävin just vaihtamassa profiilikuvan, joka on otettu tänään.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Facebook paljasti käyttäjän piilottamia tietoja

22.3.2009 16:34
A A

Helsingin Sanomat

Internetin yhteisöpalvelu Facebookista paljastui viikonloppuna ohjelmointivirhe eli bugi, jonka avulla käyttäjän oli mahdollista päästä käsiksi tämän ystävien piilottamiin valokuviin ja viesteihin.

Bugin avulla käyttäjä pääsi väliaikaisesti ohittamaan kaverinsa laatimat ystävälistat ja niille rakennetut estot.

Listojen avulla Facebook-käyttäjä voi esimerkiksi päättää näyttää palveluun lataamansa valokuvat vain lähimmille ystävilleen ja piilottaa ne muilta.

Hyödyntääkseen bugia käyttäjän piti ensin erota Facebookista ja aktivoida tilinsä saman tien uudelleen.

Tällöin osa yksityisyyttä suojaavien listojen asetuksista ei enää toiminut.

Facebook kertoi lauantaina korjanneensa ongelman. Palvelun mielestä tilanne, jossa virhettä pääsi hyödyntämään, on hyvin harvinainen.

Bugista kertoi ensimmäisenä TechCrunch-uutissivusto.
Onneks en piilota mitään. :rolleyes:

72

Well-known member
Olen harkitsemassa blogin pitämistä, kysytääs täälläkin, että jos alan kirjoitella, löytyskö lukijoita?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Huvittaa toi naamakirjan uutisfiidi. Jokainen kaveri, joka on testannut, onko hän hyvä sängyssä, on saanut tulokseksi, että on aivan uskomattoman hyvä. Samoin, jos on testannut kykyjään parisuhteessa, niin on aivan unelmien seurustelukumppani. Jne. Jännä, että tosielämässä törmää paljon useammin tyyppeihin, joilla molemmat taidot on pahasti hakusessa :D

Itsehän en moisiin kyselyihin osallistu.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Huvittaa toi naamakirjan uutisfiidi. Jokainen kaveri, joka on testannut, onko hän hyvä sängyssä, on saanut tulokseksi, että on aivan uskomattoman hyvä. Samoin, jos on testannut kykyjään parisuhteessa, niin on aivan unelmien seurustelukumppani. Jne. Jännä, että tosielämässä törmää paljon useammin tyyppeihin, joilla molemmat taidot on pahasti hakusessa :D

Itsehän en moisiin kyselyihin osallistu.
Montaako kaveriasi olet testannut tosielämässä? Mitä hä? Ettei vaan olisi kuitenkin niin, että sun kaveripiirissäsi on vain hemmetin kyvykkäitä panomiehiä ja panonaisia?