Makkonen
Guest
Löytyy. Ja uusi kuvakin oli oikein onnistunut. :thumbup:Olen harkitsemassa blogin pitämistä, kysytääs täälläkin, että jos alan kirjoitella, löytyskö lukijoita?
Löytyy. Ja uusi kuvakin oli oikein onnistunut. :thumbup:Olen harkitsemassa blogin pitämistä, kysytääs täälläkin, että jos alan kirjoitella, löytyskö lukijoita?
Kiva. Ja....kiitos!Löytyy. Ja uusi kuvakin oli oikein onnistunut. :thumbup:
Aika hemmetin huono teoria :nope:Montaako kaveriasi olet testannut tosielämässä? Mitä hä? Ettei vaan olisi kuitenkin niin, että sun kaveripiirissäsi on vain hemmetin kyvykkäitä panomiehiä ja panonaisia?
eiköhän :thumbup:Olen harkitsemassa blogin pitämistä, kysytääs täälläkin, että jos alan kirjoitella, löytyskö lukijoita?
Nyt pitäs vaan löytää sopiva blogipohja.eiköhän :thumbup:
Mä oon aika heikko käyttämään noita tuollaisia sovelluksia.. En oikein ymmärrä ideaa..Joillakin on koirat ruokkimatta.
Ei. Mutta se herättää paheksuntaa!Mä oon aika heikko käyttämään noita tuollaisia sovelluksia.. En oikein ymmärrä ideaa..
Kuoleeko Raimo, jos en käytä tota?
Ei. Mutta se herättää paheksuntaa!
Mä olen käynyt kerran jo ruokkimassa sitä.
Siis saat pisteitä, kun käyt silittämässä muiden koiria.
Niillä pisteillä sitten ruokit ja hoidat omaa koiraasi.
Noh, pitääpä sitten käydä silittämässä muiden .... koiria.Ei. Mutta se herättää paheksuntaa!
Mä olen käynyt kerran jo ruokkimassa sitä.
Siis saat pisteitä, kun käyt silittämässä muiden koiria.
Niillä pisteillä sitten ruokit ja hoidat omaa koiraasi.
Ekkö sä halua toisten mirrejä silitellä? Homo!Noh, pitääpä sitten käydä silittämässä muiden .... koiria.
Edit: Kiitos, että olet huolehtinut Raipesta! :ahem:
:ahem:Noh, pitääpä sitten käydä silittämässä muiden .... koiria.
Voisit kyllä huolehtia siitä itsekin. Nyt kävin rokottamassa sen, ja leikin hieman, ja annoin taas ruokaa.Noh, pitääpä sitten käydä silittämässä muiden .... koiria.
Sorry. Ei ole pakko hyväksyä.Heh, sain frendikutsun ilmeisesti joltain forumilaiselta, nimeltään Jaysonkarwalo Joseph.
Mullekin tuli, mutten ole hyväksynyt.Heh, sain frendikutsun ilmeisesti joltain forumilaiselta, nimeltään Jaysonkarwalo Joseph.
Sama.Mullekin tuli, mutten ole hyväksynyt.