Kellä tahansa voi olla frendejä, mutta sulla on kakkosnilkkejä! :ahem:
Kellä tahansa voi olla frendejä, mutta sulla on kakkosnilkkejä! :ahem:
Tuo lieneekin ainoa järkevä vaihtoehto. :ahem:Meillä on koulusta harjoittelu keskussairaalalla, ja muutamalta potilaalta on tullut kaveripyyntöjä . En ole kelpuuttanut.
Liian tietämätön olin lääkikseen ja jouduin toistaiseksi tyytymään sairaanhoitajuuteen.Tuo lieneekin ainoa järkevä vaihtoehto. :ahem:
Joissakin tapauksissa voisikin jopa kutsun hyväksyä, mutta enpä usko että tuommoisessa. Mitäs muuten opiskelet?
Mun mielestä tässä on erittäin oleellista vierittää syy täysin miehen päälle.- Dominic pitäisi sulkea Facebookista. Hän tekee naiset raskaaksi ajattelematta seurauksia, sanoo Kerry Martin.
http://www.uusisuomi.fi/viihde/76591-iski-naisia-facebookista-tuloksena-12-raskautta
Joillakin työpaikoilla kyllä on.Sinänsä nuo veispuuk yms kiellot on naurettavia. Onko työpaikoilla myös kielletty paskanjauhanta työkavereiden kanssa yms? Eli vain ja ainoastaan työasioista saa puhua työaikana kenenkään kanssa?
Ja maailman voisivat hoitaa kerralla valmiiksi, jotta vois vaan nauttia olostaan.Toi Facebook ollu aika lagi tuossa vähän aikaa sitten kun tekivät koko ajan niitä muutoksii, no ei pidä valittaa mut saisivat kaiken laittaa kerralla kuntoon .
Itse ohjelmoisin notepadilla 5 minuutissa paremmin toimivan feispuukin.:ahem:
Ja tuon jälkeen pitäis varmaan klikkaikka hiirellä ympäriinsä, vai mitä?Kokeilkaa huviksenne: painakaa Facebookissa ollessanne näppäimistöltä ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, b, a, enter, sitten ylös tai alas. Jännää.
Sivun päivitys tahi uloskirjautuminen kumoaa tuon. Jos nyt ylipäätään mitään saatte näkyviin.
Toimi ainakin minulla myös ylös ja alas klikkailemalla/rullailemalla. Mutta toki klikkailemalla sinnesuntänne myös.Ja tuon jälkeen pitäis varmaan klikkaikka hiirellä ympäriinsä, vai mitä?
Mitä vittee? Matxin koodaamaa selvästi!Kokeilkaa huviksenne: painakaa Facebookissa ollessanne näppäimistöltä ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, b, a, enter, sitten ylös tai alas. Jännää.
Sivun päivitys tahi uloskirjautuminen kumoaa tuon. Jos nyt ylipäätään mitään saatte näkyviin.
En oo saanu näkyviin, eikä varmaan kukaan muukaan, voi olla aikamoista hömpötystä :tongue:Kokeilkaa huviksenne: painakaa Facebookissa ollessanne näppäimistöltä ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, b, a, enter, sitten ylös tai alas. Jännää.
Evo. When you see it, you'll shit bircks.En oo saanu näkyviin, eikä varmaan kukaan muukaan, voi olla aikamoista hömpötystä :tongue:
Paljonkohan muuta turhaa skeidaa tuolta latautuu jokaisella vierailukerralla? Kaikki vaan ihmettelevät, kun Facebook toimii niin hitaasti.Koklasin tuota päivällä. Toimi mutta ihan tylsä ja huono ja teki koko naamakirjasta vielä hitaamman kuin normaalisti. Lupaan olla tekemättä enää ikinä.