Facebook

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Tullut huomattua, että tuolla harrastetaan älyttömästi ns. nettikiusaamista. Joissakin tapauksissa touhu lähentelee jo herjaamisen rajaa. Itse en tosin ole uhri, enkä tekijä. Vituttaa niin, että kohta listoilleni jää enää sukulaiset, forumistit ja muut takuuvarmat henkilöt. :nope:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tullut huomattua, että tuolla harrastetaan älyttömästi ns. nettikiusaamista. Joissakin tapauksissa touhu lähentelee jo herjaamisen rajaa. Itse en tosin ole uhri, enkä tekijä. Vituttaa niin, että kohta listoilleni jää enää sukulaiset, forumistit ja muut takuuvarmat henkilöt. :nope:
HÄHÄHÄÄÄÄHÄ! Jätkä luottaa sukulaisiin!:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitä ne muut on? Etkö sä ole ne hyväksynyt itse 'kaveriksi'? Eikö ne sitten ole sun ystäviä?:D:D:D

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mä en ole moista kiusaamista havainnut. Millaista se sitten on? Helpostihan kiusaajan saa kuitenkin eliminoitua?

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
On kyllä tosi paha fiba veispuukissa kun näemmä voi muuttaa yhteisön nimeä ilman että siitä lähtee tieto yhteisössä oleville. Tai ylipäätään että sitä pystyy enää luomisen jälkeen editoimaan.

Itselläni nuo yhteisöt näyttävät olevan samannimisiä kuin silloin kun niihin liityinkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nyt sen ymmärtää miksi Facebook on niin suosittu ja kielletty monessa työpaikassa.:ahem:

Viimeksi muokattu:

72

Well-known member
Huomasin just, että KnowHow ei ole enää FB:ssa kaverilistoillani, enkä löydä häntä yleishakua käyttämälläkään. Onkos hän täällä milloin kirjoitellut? Pitäskö huolestua, vai olenko missannut jotain?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomasin just, että KnowHow ei ole enää FB:ssa kaverilistoillani, enkä löydä häntä yleishakua käyttämälläkään. Onkos hän täällä milloin kirjoitellut? Pitäskö huolestua, vai olenko missannut jotain?
Nayttais poistuneen feissarista...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eilen juttelin puhelimessa. Ei kannata huolestua.

Knoukka

Well-known member
Eilen juttelin puhelimessa. Ei kannata huolestua.
Kannattaapas- mutta vain omasta puolestanne!

Knoukka on meinaan sivistänyt itteensä, elänyt askeesia, mennyt rakkaudesta sekaisin, pitänyt media- ja nettipaastoa, urheillut lailla jääkarhun jo useemman viikon ajan ja on elämänsä iskussa!

I'll be back!

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Meillä kaikki kolme lasta ovat olleet facebookissa jo pitkään, mutta minä ja vaimo ei olla innostuttu siitä:confused: Oikeastaan ei ole edes käynyt mielessäkään liittyä siihen:ahem: Näppärä juttu se silti on, täytyy myöntää:ahem: