kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Vois sullekkin pistellä.Meikä ainakin pistää Kurskin veljeksille kaveripyynnöt joka ilta vain huomatakseni aamulla niiden tulleen hylätyiksi.
Vois sullekkin pistellä.Meikä ainakin pistää Kurskin veljeksille kaveripyynnöt joka ilta vain huomatakseni aamulla niiden tulleen hylätyiksi.
Ei kannata. Hyväksyn vain ne, kenen kanssa olen ryypännyt.Vois sullekkin pistellä.
*like*Ei kannata. Hyväksyn vain ne, kenen kanssa olen ryypännyt.
Suuttuisin, jos olisin Facebookissa.Ei kannata. Hyväksyn vain ne, kenen kanssa olen ryypännyt.
Olen kyllä tehnyt sinulle profiilin sinne. Ryyppäsin tässä yksi ilta puhallettavan FW08:asin kanssa ja pyysin sitten kaverikseni.Suuttuisin, jos olisin Facebookissa.
Siitä varmaan tuli ihan voittajafiilis, kun se hylkäsi sun kaveripyynnön?Olen kyllä tehnyt sinulle profiilin sinne. Ryyppäsin tässä yksi ilta puhallettavan FW08:asin kanssa ja pyysin sitten kaverikseni.
Se oli elämäni kesä.Siitä varmaan tuli ihan voittajafiilis, kun se hylkäsi sun kaveripyynnön?
En mäkään sua hyväksyis, sillä vähän muut hahmot mielessäEi kannata. Hyväksyn vain ne, kenen kanssa olen ryypännyt.
Kylläkyllä. Pyryf:asillahan on tunnetusti *pinppa* ja se on tiedossa, että suahan ei sellaiset hahmokkeet kiinnosta, joilla semmoinen on.En mäkään sua hyväksyis, sillä vähän muut hahmot mielessä
Jostain syystä luulin tätä ensin kurskin viestiksi ja ajattelin, että: "Eipä liene sitten montaa kaveripyyntöä hyväksynyt."Ei kannata. Hyväksyn vain ne, kenen kanssa olen ryypännyt.
Ei niitä kyllä minullekkaan ole montaa siunautunut kun ryyppään aina vaan Laamasen Rikun kanssa.Jostain syystä luulin tätä ensin kurskin viestiksi ja ajattelin, että: "Eipä liene sitten montaa kaveripyyntöä hyväksynyt."
Älä ees ajattele lähettäväsi minulle friend inviteä. Sitten voidaan miettiä, jos eksyt miittiin. Ei sillä, että et olisi hieno mies, mutta mulla on periaatteeni.En mäkään sua hyväksyis, sillä vähän muut hahmot mielessä
Kiinnostaa sitä Saara.Kylläkyllä. Pyryf:asillahan on tunnetusti *pinppa* ja se on tiedossa, että suahan ei sellaiset hahmokkeet kiinnosta, joilla semmoinen on.
Ollaanks me sitten tavattu? :doubtful:Älä ees ajattele lähettäväsi minulle friend inviteä. Sitten voidaan miettiä, jos eksyt miittiin. Ei sillä, että et olisi hieno mies, mutta mulla on periaatteeni.
Ei me olla facebookissa kavereita?Ollaanks me sitten tavattu? :doubtful:
Ollaanks me sitten tavattu? :doubtful:
Ei me olla facebookissa kavereita?
Pyryf tajusi hieman mua nopeammin.
Enkä tajunnut. Minusta on vain aivan mahtavaa, että porukalla on facessa kavereinaan ihmisiä joita ei ole ikinä tavannut ja kuten vaikuttaa, jopa luulee heitä eri henkilöiksi kuin todellisuudessa ovat.Pyryf tajusi hieman mua nopeammin.
Ketä?.Kiinnostaa sitä Saara.
Sua?. :doubtful:Ketä?.