Facebook

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Näkyy kyllä.

Monesti käyn yön hämärinä tunteina kun uni ei tule katselemassa tuota Bobakin selkäkuvaa.
Kappas kehveliä, siellä tosiaan on kuva edustavammasta puolestani.

...on tosin sanottava, että sittemmin olen muuttunut karvattomammaksi ja muutenkin veistoksenomaisemmaksi.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Onni on: Facebook ja ystävät.
Jätti Facebookiin itsemurhaviestin - kukaan tuhannesta ystävästä ei reagoinu

42-vuotias nainen ilmoitti jouluna Facebookissa tekevänsä itsemurhan. Kukaan hänen 1048:sta ystävästään ei toiminut estääkseen asiaa.

Daily Mail kertoo 42-vuotiaan brightonilaisnaisen kuolleen jouluna.

Hän teki viime tekoinaan Facebookiin status-päivityksen took all my pills be dead soon bye bye everyone. Suomeksi: otin kaikki pillerini, olen pian kuollut, hyvästi kaikki.

Naisella oli 1048 Facebook-ystävää. Yksikään brightonilainen ei lehden mukaan yrittänyt ottaa naiseen yhteyttä estääkseen itsemurhaa.

Sen sijaan statuspäivitykseen tuli seuraavia julkisia vastauksia hänen ystäviltään:

- Hän ottaa jatkuvasti yliannostuksia ja hän valehtelee, ystävä A vastasi.

- Toivottavasti hän valehtelee tästä tai muuten sinä tunnet itsesi syylliseksi huomenna, ystävä B jatkoi.

Tapaninpäivänä ystävä C kysyi, mitä 42-vuotiaan viesti oli tarkoittanut tarkoitti ja oliko kukaan toiminut.

- Hän tekee sitä jatkuvasti, ottaa pillereitään. Hän ei ole enää mikään lapsi, A vastasi.

- Se on hänen valintansa eikä pillereiden ottaminen suhteen takia ole tarpeeksi hyvä syy, ystävä D kirjoitti.

42-vuotiaan äiti kirjoitti lopulta sivuille kertoen traagisesta tapahtuneesta "joten olkaa hyvä ja jättäkää hänet nyt rauhaan".

Äiti oli saanut vasta seuraavana päivänä tekstiviestin yhdeltä 42-vuotiaan tyttärensä FB-ystävistä, joka oli nähnyt itsemurhaviestin. Tämän jälkeen äiti soitti poliisille, joka löysi 42-vuotiaan asunnostaan kuolleena.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta kysyn kuitenkin.

1) Miten ihmeessä joku voi saada yli 1000 ystävää Facebookissa?
2) Miten ihmeessä jollakin riittää aika pitää yhteyttä yli tuhanteen ystävään Facebookissa?

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?

2) Miten ihmeessä jollakin riittää aika pitää yhteyttä yli tuhanteen ystävään Facebookissa?
1. Kyseinen ihminen varmaan hyväksyy kaikki kaveripyyntönsä pyynnöt ja hän etsii itse lisää kavereita, ne muut sitten hyväksyvät pyynnöt.

2. Ei niillä riitä aikaa kaikille oon tuosta varma.

Viimeksi muokattu:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan

1) Ihan hyvin. Esimerkiksi lähettämällä kaveripyyntöjä lailla mielipuolen.
2) Tuskin riittääkään. Usein ystäviin ei pidetä yhteyttä sen jälkeen, kun toinen on hyväksynyt kaveripyynnön.
3) Kurski oli näemmä nopeampi

Viimeksi muokattu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kävin juuri vierailulla toisenlaisella facebook -paikalla. Sielläkin on paljon ihmisiä oikeilla nimillään ja jokaisella oma elämäntarinansa. Tarinat elävät meidän muistoissamme. Siellä ei peukuteta tykkäämistä, tunteet näkyvät ja tuntuvat syvällä ja aidosti.

Äidin nimen kohdalla oli päivämäärä 5.1.1991. Sytytin muistoksi kynttilän. :frown:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
...

Kävin juuri vierailulla toisenlaisella facebook -paikalla. Sielläkin on paljon ihmisiä oikeilla nimillään ja jokaisella oma elämäntarinansa. Tarinat elävät meidän muistoissamme. Siellä ei peukuteta tykkäämistä, tunteet näkyvät ja tuntuvat syvällä ja aidosti.

Äidin nimen kohdalla oli päivämäärä 5.1.1991. Sytytin muistoksi kynttilän. :frown:
Kuuntelin tänään isoisäni elämäntarinaa nuoremman poikansa kertomana. Tunteita tuli pintaan. Hienoja tarinoita kuulin, jotka merkitsin muistiin huonolla käsialallani, sekä itsekeksimälläni pikakirjoituksella. Toivottavasti saan töherryksistäni selvää puhtaaksikirjoitusvaiheessa?

Ei ole ollut elämä helppoa vapaus-, ja talvisodassa mukana olleille.

t: Nimim. 10.6.2000.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kuuntelin tänään isoisäni elämäntarinaa nuoremman poikansa kertomana. Tunteita tuli pintaan. Hienoja tarinoita kuulin, jotka merkitsin muistiin huonolla käsialallani, sekä itsekeksimälläni pikakirjoituksella. Toivottavasti saan töherryksistäni selvää puhtaaksikirjoitusvaiheessa?

Ei ole ollut elämä helppoa vapaus-, ja talvisodassa mukana olleille.

t: Nimim. 10.6.2000.
Tästä pidän. Ymmärryksestä, kiinnostuksesta ja yrityksestä nähdä maailma muustakin, kuin omasta navasta. Vaikka siihen tässäkin kohtaa toki ajaa oma sukulaisuussuhde, mutta kuitenkin. Meidän vanhempamme ja heidän vanhempansa ja meidän lapsemme ja heidän lapsensa jne. ovat eläneet ja tulevat elämään oman elämänsä pelkästään itse. Ja me olemme niissä kuvioissa kaikesta huolimatta vain sivujuonne. Oman sukunsa kautta historian tutkiminen auttaa näkemään niin selvästi sen, että jo +/- 2 sukupolven haarukalla me olemme vain pelkkä reunamerkintä näidän ihmisten tarinassa.

Eläkää elämänne lapset.