Kiinnostais tietää että miten hemmetissä Facebook osaa suositella mulle kaveriks (tai siis se on siinä "Ihmisiä, jotka saatat tuntea"-kohdassa) erästä neitokaista. Meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria, neito ei ole kotoisin täältä päin (vaan Kalakukkojen maasta), neidon yhteystietoja ei löydy mun mesestä eikä sähköpostiohjelmasta, ja taatusti hän ei ole lisännyt mua kaverikseen, eikä todennäköisesti ole vieraillun mun seinällänikään.
Tunnen toki kyseisen ihmisen (hänen kanssaan oli muutama vuosi sitten eräitä aktiviteetteja), mutta yhteiset hetkemme ajoittuvan aikaan ennen Facebookkia.
Aiemminkin, ihan jäsenyyteni alussa Facebook suositteli häntä "Ihmisiä, jotka saatat tuntea"-osiossa, mutta tällöin ajattelin kyseessä olevan ainoastaan sattuma, koska hänen kuvansa ei tuossa näkynyt, eikä hänen nimensä ole kai kovinkaan harvinainen. Silloinhan FB suositteli mulle ihan randomilla jotain ulkomaan eläviäkin. Sitten oli pitkä aika, ettei häntä näkynyt, mutta nyt on taas parin päivän ajan näkynyt, ja nyt on tunnistettava kuvakin näkyvillä.
Kun klikkaan siitä Ihmisiä, jotka saatat tuntea-kohdasta "Näytä kaikki", niin siellähän on pitkä liuta sukulaisia ym, joiden kanssa on yhteisiä tuttuja enemmän tahi vähemmän, ja sitten siellä seassa on myös tuo ihminen. Pikaisella silmäyksellä hän on tasan ainoa, jonka kanssa ei ole yhtään yhteistä kaveria.
Olis ihan oikeasti mukava tietää, että miten pirussa tuo on mahdollista.