Facebook

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Täälläkin muutosta vielä odotellaan.

Varmaan olisin muuten poistunut jo koko palvelusta, mutta valitettavasti se on ratkaisevasti kaikkia muita medioita kätevämpi tapa pitää yhteyttä ulkomaalaisiin ystäviin. Joko mä sanoin tämän aikaisemmin?

Sue_me

Well-known member
Tästedes kannattaa siis käyttää omaa selainta Facebookkia varten ja kirjoitella vain paskalla käynnit, jotta ei olisi mitä käyttää minua vastaan mahdollisissa tulevissa oikeudenkäynneissä.

Onneksi FB:n käyttö on lähellä nollaa jo aiemmin. Varmaan kannattaa vetäytyä koko touhusta, ei nappaa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tästedes kannattaa siis käyttää omaa selainta Facebookkia varten ja kirjoitella vain paskalla käynnit, jotta ei olisi mitä käyttää minua vastaan mahdollisissa tulevissa oikeudenkäynneissä.
Ei kannata niille antaa aineistoa tulevia "kuka paskoi talon putket tukkoon?" -oikeudenkäyntejä varten.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulle tuli just ilmotus Facebookissa, et yks Koivunen tykkää videoista Latino lover boys 6 ja Gay mens in uniform with donkey 2.

Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kiinnostais tietää että miten hemmetissä Facebook osaa suositella mulle kaveriks (tai siis se on siinä "Ihmisiä, jotka saatat tuntea"-kohdassa) erästä neitokaista. Meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria, neito ei ole kotoisin täältä päin (vaan Kalakukkojen maasta), neidon yhteystietoja ei löydy mun mesestä eikä sähköpostiohjelmasta, ja taatusti hän ei ole lisännyt mua kaverikseen, eikä todennäköisesti ole vieraillun mun seinällänikään.
Tunnen toki kyseisen ihmisen (hänen kanssaan oli muutama vuosi sitten eräitä aktiviteetteja), mutta yhteiset hetkemme ajoittuvan aikaan ennen Facebookkia.

Aiemminkin, ihan jäsenyyteni alussa Facebook suositteli häntä "Ihmisiä, jotka saatat tuntea"-osiossa, mutta tällöin ajattelin kyseessä olevan ainoastaan sattuma, koska hänen kuvansa ei tuossa näkynyt, eikä hänen nimensä ole kai kovinkaan harvinainen. Silloinhan FB suositteli mulle ihan randomilla jotain ulkomaan eläviäkin. Sitten oli pitkä aika, ettei häntä näkynyt, mutta nyt on taas parin päivän ajan näkynyt, ja nyt on tunnistettava kuvakin näkyvillä.
Kun klikkaan siitä Ihmisiä, jotka saatat tuntea-kohdasta "Näytä kaikki", niin siellähän on pitkä liuta sukulaisia ym, joiden kanssa on yhteisiä tuttuja enemmän tahi vähemmän, ja sitten siellä seassa on myös tuo ihminen. Pikaisella silmäyksellä hän on tasan ainoa, jonka kanssa ei ole yhtään yhteistä kaveria.

Olis ihan oikeasti mukava tietää, että miten pirussa tuo on mahdollista.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Täälläkin muutosta vielä odotellaan.
Minä bilistelen menemään vanhalla Facebook profiililla, ei sitä uutta mulle ainakaan itsestään tullut sillä se olisi pitänyt jostain hakea ihme konstein.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kiinnostais tietää että miten hemmetissä Facebook osaa suositella mulle kaveriks (tai siis se on siinä "Ihmisiä, jotka saatat tuntea"-kohdassa) erästä neitokaista. Meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria, neito ei ole kotoisin täältä päin (vaan Kalakukkojen maasta), neidon yhteystietoja ei löydy mun mesestä eikä sähköpostiohjelmasta, ja taatusti hän ei ole lisännyt mua kaverikseen, eikä todennäköisesti ole vieraillun mun seinällänikään.
Tunnen toki kyseisen ihmisen (hänen kanssaan oli muutama vuosi sitten eräitä aktiviteetteja), mutta yhteiset hetkemme ajoittuvan aikaan ennen Facebookkia.

Aiemminkin, ihan jäsenyyteni alussa Facebook suositteli häntä "Ihmisiä, jotka saatat tuntea"-osiossa, mutta tällöin ajattelin kyseessä olevan ainoastaan sattuma, koska hänen kuvansa ei tuossa näkynyt, eikä hänen nimensä ole kai kovinkaan harvinainen. Silloinhan FB suositteli mulle ihan randomilla jotain ulkomaan eläviäkin. Sitten oli pitkä aika, ettei häntä näkynyt, mutta nyt on taas parin päivän ajan näkynyt, ja nyt on tunnistettava kuvakin näkyvillä.
Kun klikkaan siitä Ihmisiä, jotka saatat tuntea-kohdasta "Näytä kaikki", niin siellähän on pitkä liuta sukulaisia ym, joiden kanssa on yhteisiä tuttuja enemmän tahi vähemmän, ja sitten siellä seassa on myös tuo ihminen. Pikaisella silmäyksellä hän on tasan ainoa, jonka kanssa ei ole yhtään yhteistä kaveria.

Olis ihan oikeasti mukava tietää, että miten pirussa tuo on mahdollista.
Olen kuullut huhuja, että Facebookissa olisi käytössä algoritmi, joka ehdottaa kavereiksi profiiliasi katselleita tyyppejä. Luultavasti tämä mimmi on siis käynyt kuolaamassa profiiliasi ehkä useitakin kertoja päivässä.

Tämän takia luultavasti Facebook ehdottaa minua kaikkien Pyryfin kaverityttösten kavereiksi.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olen kuullut huhuja, että Facebookissa olisi käytössä algoritmi, joka ehdottaa kavereiksi profiiliasi katselleita tyyppejä. Luultavasti tämä mimmi on siis käynyt kuolaamassa profiiliasi ehkä useitakin kertoja päivässä.

Tämän takia luultavasti Facebook ehdottaa minua kaikkien Pyryfin kaverityttösten kavereiksi.
Tossa kyllä olis järkeä.
Meidän viimeisten ajatustenvaihtojen jälkeen en kyllä olis uskonut että hän mua kävis vilkuilemassa, mutta sen mä tiedän, että itse en ole käynyt hänen seinäänsä lukemassa, joten toi lienee ainoa vaihtoehto sitten.

Mangelo

Well-known member
Tossa kyllä olis järkeä.
Meidän viimeisten ajatustenvaihtojen jälkeen en kyllä olis uskonut että hän mua kävis vilkuilemassa, mutta sen mä tiedän, että itse en ole käynyt hänen seinäänsä lukemassa, joten toi lienee ainoa vaihtoehto sitten.
Just hyvä feature toi että näet kuka on urkkinut profiiliasi :ahem:

Tuntuu toimivan myös kavereiden kavereiden kohdalla, tuskin ne uhkeimmat sinkkublondit muuten siellä listan kärjessä heiluis.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Facebook on kyllä hyvä. Jos alkaa tuntua siltä, että ei ole oikein läheisiä ystäviä, että olisi kiva tuntea useampi ihminen paremmin, niin Facebook auttaa. Menee vaan sinne ja katsoo, miten typerää sheissea ihmiset postailevat, niin jo helpottaa. Ei tee mieli syventää tuttavuutta kenenkään kanssa, eikä itseasiassa edes nähdä ketään. Facebook- ja nettikavereissa on oikeasti se hyvä piirre, että ne voi sulkea ruksista :thumbup: