Facebook

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ei tuossa ole mitään lakialoitetta, koska tuossa ei ole minkäänlaista hahmotelmaa sen enempää siitä miten olemassa olevaa lakia muutetaan kuin siitäkään millainen uusi laki olisi eli toisin sanoen tuo on pelkkä adressi.

Jotta tuota voisi sanoa lakialoitteeksi koko teksti pitäisi muotoilla uudelleen ja jos ei osaa itse muotoilla lakialoitetta niin, että se näyttää lakialoitteelta kannattaa pyytää apua sellaiselta henkilöltä joka tuntee lait ja joka siksi osaa muotoilla lakialoitteet niin, että ne näyttävät lakialoitteilta, koska huonosti muotoillut lakialoitteet karkoittavat potentiaalisia allekirjoittajia.
Se luetunymmärtäminen on tärkeää, ei riitä sanojen ymmärtäminen vaan pitäisi ymmärtää niiden muodostama kokonaisuus.

Sä ilmeisesti olet joku Kimmo Kiljunen, joka ei ymmärrä tuon taivaallista yhtään mistään, mutta haluat olla päättämässä asioista joista tajua tuon taivaallista. Muoto on tärkeintä, ei asia.

Hartsa76, tuo ajatusten kurski.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hartsalle suosittelen muotoiluinstituuttia, siellä jumitetaan ihan pääaineena muotoseikkoihin ja hiotaan niitä muotoiluja vaikka maailman tappiin.
Jos ja kun et pääse opiskelemaan sinne, voit alkaa vaikka muotoiluseikkojen freelancerkriitikoksi niille.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tuli se sitten tämäkin päivä vastaan kun hartsa paheksuu huonosti muotoiltua tekstiä.
Mä luulisin sellaisen bisneksen olevan todellinen menestys, jossa Kurski laittaa safkat, Hartsa viestinnän ja Joni naisten viihdyttämisen, siinä ei mikään voisi mennä pieleen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä luulisin sellaisen bisneksen olevan todellinen menestys, jossa Kurski laittaa safkat, Hartsa viestinnän ja Joni naisten viihdyttämisen, siinä ei mikään voisi mennä pieleen.
Mä voin hoitaa tuon myyntipuolen kuluttajille, kun olen niin kamalan hyvä siinä.:rolleyes:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Totta ja oon niin joulutuulella et mua voi pyytää FB kamuks, jos tunnette mut tai mää teidät. Meittikääs sitä :thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Totta ja oon niin joulutuulella et mua voi pyytää FB kamuks, jos tunnette mut tai mää teidät. Meittikääs sitä :thumbup:
Tuossa on kyllä pyyteentöntä ajatusta, voisi saada sitten hyviä reseptejä herkkuruokiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mä luulen sun olevan tuohon joukkoon kelpaamaton puuttelisen ammattitaidon johdosta.
Äläs nyt, mullahan on myös myyntipuolen ammattitutkinto, eikä pelkästään laskentapuolen.

Tulee vaan sellainen hillitön vimma vetää sitä asiakasta dunkkuun, kun tingataan jostain.:eek: Eikös se ole hyvän myyjän merkki?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tulee vaan sellainen hillitön vimma vetää sitä asiakasta dunkkuun, kun tingataan jostain.:eek: Eikös se ole hyvän myyjän merkki?
Hyvä myyjä haisee vanhalle viinalle ja valkosipulille ja on ihan räjähtäneen näköinen. Asiakas välittömästi tuumaa tuotteen olevan erinomainen, koska myyjä voi olla tuommonen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hyvä myyjä haisee vanhalle viinalle ja valkosipulille ja on ihan räjähtäneen näköinen. Asiakas välittömästi tuumaa tuotteen olevan erinomainen, koska myyjä voi olla tuommonen.
No sitten kusi tämä homma täysin.:thumbfh:

jjv

Arschloch
Eksyin minäkin sukulaistytön naamakirja-sivulle. Näköjään samaa sarjaa kuin Alpun sukulainenkin. Kuvassa sukulaiseni (kommentit lainausmerkeissä) koiransa kanssa. Kuvan laatu turenki-tasoa, henkilöä ei tunnistaisi ilman kuvatekstiä:

- vähäks söpöt !♥
- ihania molemmat
"nii Susku onki<3<3 Kiitz"
- sää oot kans ♥♥ :))
- ootte ihanii<333333:)
"Siis Susku <3<3<3 te ootte ihanii !<3"
- kauniiit<3
"Kiitti, V. säpäs <3<3"
- ihanat♥
"säkin oot N. myös ihana ! <3<3 :)"
- voi kui ihanat<3
"nii sä R. ookkin ! <3<3"
- nättiii H. ;)
"nätti A. :)"
- ihana h.!(;<3
"Säpäs M.!(;<3"
- KAUNIS
- Kaunis;)
"Ite ootte(; en oo:X"
- OOT! Molemmat ootte x3
- Nii H. kyl oot kaunis:3
- ^^
"En oo.. Te ootte!!:) tää o muutenki ylinolo kuva, poistan tän pia:D"
- JOO EI OO!!
- Just ihQ ;DD
"Tosi-,-"
- Nätein :33
"Niin sinä:333"
- Pfft, sää se kaunein oot :33
"Sinähä !!:33 :))"
- V. ja h. ootte molemmat kauniita!
Hiukan olis nyt kehitettävää tuossa kehujen vastaanottokyvyssä, ei ainakaan ylpeäksi voi moittia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ylläpito poistellu "jostain kumman syystä" noita Lieksa-ryhmiä, mutta onneksi uusia pukkaa ja kas kas..niissä jatkuu sama apinalauman älämölö mamuja kohtaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eksyin minäkin sukulaistytön naamakirja-sivulle. Näköjään samaa sarjaa kuin Alpun sukulainenkin. Kuvassa sukulaiseni (kommentit lainausmerkeissä) koiransa kanssa. Kuvan laatu turenki-tasoa, henkilöä ei tunnistaisi ilman kuvatekstiä:

Hiukan olis nyt kehitettävää tuossa kehujen vastaanottokyvyssä, ei ainakaan ylpeäksi voi moittia.
Tää ei oo varmaan Pyryfin kavereissa ainakaan enää?

markoj

Custom User
Öööö, voinko estää jonku hassunhauskan yhteisön kuvien näkymisen? Saatana kun nyppii nuo viisaudet ja hauskuudet. :mad_old: