Facebook

jjv

Arschloch
Sain arkikuvahaasteen n. neljä minuuttia sitten. Statukseni nousi aivan huikeisiin mittoihin. Eiku oho, se olikin kikkeli.

Suunnittelen täällä nännit nöpöttäen jo kaikkea mikä mun arkeeni kuuluu. Jos ekana päivänä ottais kuvan pleikasta, tokana dvd-soittimesta, kolmantena telkasta, neljäntenä sohvasta ja viimeisenä omasta sängystä.
Ja täytyy myös alkaa tekemään jonkunlaista tilastoa ihmisistä, joille lähetän haasteen. Jonkinlaisia perusteluja mietin ainakin, ettei vaan mene haaste hukkaan. Ja sitten tarvii kattoa, että ikäville ihmisille ei ainakaan mene yhtään. Ja sitten pitää varmistaa, että kuvien laatu on vähän parempi ku noitten kännykameroitten. Ja pölyt pitää pyyhkiä tosi tarkasti. Niin ja sänky pedata särmästi. Voi miksi en käynyt armeijaa, nyt siitä olisi ekan kerran jotain hyötyä. Ehtisköhän vielä... Jos ottais vaan sen sängyn petaamiskurssin. Vai onko siellä edes mitään muuta kun se... Ja uus sohva on kyllä hankittava. Toi vanha on jo aika vanha. Ja joku laatuleffa pitää olla telkassa näkymässä, kun sitä kuvaan. Ehkäpä Kubrickia. 2001 avaruusseikkailulla lienee saavutan lisää leffafriikin uskottavuutta.
Oi että, miten mä kestän. Nyt on JÄNNÄÄ!!! IIIK!!
Huomisaamulla kuva uiskentelevasta aamukakasta ja kattellaan sitten onko vielä kavereita joita haastaa.

Estate

Well-known member
Mieheke on useampaan kertaan toistanut, että jos hänet arkikuvia haastetaan laittamaan, pistää 5 päivää kuvaa kissanpaskasta. Tänään sitten hänen duunikaverinsa laittoi haasteen kommentilla, että tuleeko mitä on luvattu. Äsken oli jonkinlaista aktiviteettia havaittavissa hiekkalaatikolla...:eek:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mieheke on useampaan kertaan toistanut, että jos hänet arkikuvia haastetaan laittamaan, pistää 5 päivää kuvaa kissanpaskasta. Tänään sitten hänen duunikaverinsa laittoi haasteen kommentilla, että tuleeko mitä on luvattu. Äsken oli jonkinlaista aktiviteettia havaittavissa hiekkalaatikolla...:eek:
Iso peukutus asuinkaverillesi. Oluen tarjoan, jos joskus olisi mahdollista.

Örfil

Guest
Pitik kuuklata että mitä mieheke tarkoittaa, onko se joku "melkein mies" mutta wikipedia kertoo sen olevan kotimaisen elokuvan, epäsuoran jatko-osa leffalle Vaimoke.
Vaimoke ja mieheke siis ovat ihan kunnioittavia sanontoja kumppanista.

Estate

Well-known member
Hilja Valtosen kirjoista (mukaan lukien Vaimoke) olen aina pitänyt, voisi varmaan tuon elokuvankin joskus katsoa.

jjv

Arschloch
Vappuaatosta tulossa sateinen ja naamakirja kyykyssä. Kyllä meitä vahingoniloisia nyt hemmotellaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mä kävin Facessa eilen jonkun "salasana-virus-haittaohjelma-pöpö"-kirjoituksen vuoksi vaihtamassa salasanani.
Laitoin kostoksi sellaisen mitä ei voi mitenkään muistaa, enkä kirjoittanut sitä itselleni ylös.
Lopuksi loggasin itseni ulos.

Adios ja hasta la vista!

Ei ole kyseinen palvelu oikeen innostanut koskaan.
Mites tää projekti on edenny?

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Hyvin. En o vieläkään keksinyt käyttöä naamikselle.
Pikauutiskanavana lailla twitterinhän tuo menee. Vaatii vaan toki että käy tykkäilemässä asioista mitkä kiinnostaa niin sitten on feedi täynnä Lewis Hamiltonin koirakuvia ja Ferrarin tänään tapahtui vuonna x -hömppää plus roskalehtien "katso kuvat" -linkkejä. :alppu:

Örfil

Guest
Mulla on siellä pelkästään sukulaisia ja vaimo.

Kutsuppa Facebookkiin kaveriks joku forumisti tai muu hörhö, niin saa koko suku tietää äglämölö!

Ja mä saan näppyjä noista "tykkäämisistä". Muistaakseni pikkutytöt joskus kolmannella luokalla viimeksi käytti tuota termiä :D

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Mulla on siellä pelkästään sukulaisia ja vaimo.

Kutsuppa Facebookkiin kaveriks joku forumisti tai muu hörhö, niin saa koko suku tietää äglämölö!

Ja mä saan näppyjä noista "tykkäämisistä". Muistaakseni pikkutytöt joskus kolmannella luokalla viimeksi käytti tuota termiä :D
Facebookki ei mielestäni oikein sovi edes suomalaisille, koska kansamme suurilta osin kyttäilijöitä niin sisältöä ei hirveästi tuoteta. Ei sisältöä, ei sivua. Osa ihmisistä toki kirjoittelee tuonne mitä sattuu joille sitten muut voivat naureskella ja juoruta eteenpäin mutta vähemmistössä elämänsä jakajat ovat. Toki jokaisen tuttava/kaveri/ystäväpiiri on kovin erilainen ja jollain varmaan on sivustosta erilainen kokemus.

Örfil

Guest
Osa ihmisistä toki kirjoittelee tuonne mitä sattuu joille sitten muut voivat naureskella ja juoruta eteenpäin mutta vähemmistössä elämänsä jakajat ovat. Toki jokaisen tuttava/kaveri/ystäväpiiri on kovin erilainen ja jollain varmaan on sivustosta erilainen kokemus.
Esimerkki mun Facebook "maailmasta". Sieltä löytyy:
- isä
- sisko miehineen ja kavereineen
- velipuoli ja sen lapset ja ex-vaimo
- elossa olevat sedät (samaa ikää kuin minä) ja enot sekä näiden siipat
- naispuoliset äidin puolen sukulaiset eli tädit ja kaikki serkkuni sieltä puolen sukua
- mun pojista toinen ja sen joitain kavereita
- yks vanha mp-kaveri

Koen kiusalliseksi että mm. siskoni ilmoittelee erostaan Facebookissa ja itse kuulen siitä toisen käden kautta eli isältäni, joka perustaa kuulemansa siihen mitä luki Facebokista.

Tuon takia koen "avautumiset" paljon helpommaksi täällä Vapaalla, kun on edes osittainen anonymiteetti, koska face-to-face tuttuja näkee harvemmin ja vaikka tietävät nimeni, asuinpaikat & työpaikat jne.
Silti siinä on se sopiva etäisyys joka mahdollistaa sellaistenkin asioiden täällä höpöttely, joita en kuuna päivänä facessa kertoisi, koska ne menisivät heti "koko suvulle".

Ja tuohon palettiin ei voi sotkea F1 Forumia. Voin kuvitella esim. Mossen revittelemässä Facen puolella rassu sitä ja rassu tätä -juttuja, johan siinä joutuis puoli sukua mielisairaalaan silkasta ensijärkytyksestä :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei ole Fb-tiliä eikä tule. Mitä kuvittelet mun toiminnasta, niin voit kysyä sotkinko Forumia esim. Twitteriin, silloin kun siellä olin.

En juuri kehtaa kertoa tästä forumista. Sen verran noloa. :eek: