Facebook

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllähän täälläkin joku Dominic kehuu olevansa Suomen kovin paskoja.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto

burb

.
Facebook manipuloi käyttäjien tunnetiloja – salainen tutkimus kuohuttaa

Facebook on manipuloinut salaa satojen tuhansien uutisvirtaa tutkiakseen, voiko nähty sisältö muokata käyttäjien tunnetiloja, paljastaa tuore tutkimus.

Viikon kestänyt tutkimus tehtiin vuonna 2012. Käyttäjien uutisvirtaan ujutettiin positiivisia ja negatiivisia sanoja sisältäviä viestejä, jonka jälkeen katsottiin, vaikuttavatko ne käyttäjien omiin päivityksiin.

Vastaus oli kyllä. Käyttäjät näyttivät itsekin kirjoittavan kielteisiä tai myönteisiä päivityksiä riippuen siitä, millaisille viesteille heidät oli altistettu.

– Tulokset osoittavat, että tunnetiloja voidaan siirtää emotionaalisen tartunnan avulla niin, että ihmiset kokevat tiedostamatta samanlaisia tunteita, tutkijat kirjoittivat.

Tutkimus on aiheuttanut närää käyttäjien keskuudessa. Facebookin sääntöjen mukaan tutkimus oli laillinen.
Laitan vain tämän tähän.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Itseasiassa siivosin juuri facebook "ystävistä" pois kaikki ei-sukulaiset. FB on tärkeä yhteydenpitoväline sukulaisiin.
Kaiken kaikkiaan päivän luku on siis peräti 26 ystävää. :D

markoj

Custom User
Mulla on kaikki nettitutut, kaverit, kaverien kaverit ja sukulaiset joiden kans oon puheväleissä niin kokonaissaldon on jotain nomin luokkaa.

jjv

Arschloch
Pari vuotta ollut profiili ja yhtään kaveria saati sisältöä ei ole eikä profiili ole oikealla nimelläni.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Se on hyvä, että uskoo asiaansa... Tulipahan mieleen, että Knoukkari tuoltakin häipännyt. Lie nykyään ottaa selfieita Twitteriin.
Hahmoke: Kunnia Jumalalle! Näin tapahtuu ja näin on aina tapahtunut. Siksi Hamasin raketit eivät osu millään kohteisiinsa, niin paljon kuin he niitä ampuvatkin. Tai jos osuvat rakennuksiin, niin eivät kuitenkaan tapa ihmisiä. Ja siksi aikoinaan, v. 1947, 600 000 juutalaista pystyi perustamaan oman valtion, vaikka ympärillä oli 40 miljoonaa arabia, jotka kiivaasti vastustivat Israelin itsenäistymistä ja hyökkäsivät heti heidän uuden valtion kimppuun, ja vaikka tuolloin arabeilla oli paljon kehittyneempiä aseita kuin juutalaisilla. (Mutta haluan jälleen painottaa, että en suinkaan toivo terroristeille kuolemaa. Toivon ja rukoilen, että he antautuisivat! Vain niin saadaan sota loppumaan. Mutta jos Israel antautuu niin se on Israelin loppu itsenäisenä valtiona.)

Tyyppi: Kenellekäs se kunnia kuuluu kun Israelin ammukset osuvat naisiin ja lapsiin Gazassa?

Hahmoke: Tappaminen on paholaisen työtä. "Varas on tullut tappamaan, tuhoamaan ja varastamaan", sanoo Raamattu perkeleestä, "Minä olen tullut, että teillä olisi elämä ja yltäkylläisyys", sanoo Jeesus itsestään. Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä ja kaikkia kansoja ja kaikkia terroristeja ja kaikkia ateisteja ja joka ainoaa luotuaan, vaikka nämä eivät rakastaisi Häntä tai vaikka kieltäisivät Hänen olemaasolonsakin, niin kuin minä aikoinaan.

Tyyppi: Voisiko tuon sanomasi tulkita niin, että Israelilaiset ovat paholaisen asialla?

Hahmoke: Periaatteessa kuka tahansa ihminen voi olla paholaisen asialla ja kuka tahansa ihminen myös Jumalan asialla, vakaumuksestaan ja jopa uskon käsityksistään riippumattakin. Mutta silloin kun ihminen on antautunut Jumalalle, niin hän haluaa tehdä Jumalan tahdon. Silloin Jumala myös sen hänelle ilmoittaa. Ongelmana on se, että useinkaan ihmiset eivät kysy Jumalan tahtoa vilpittömästi, vaan haluavat tehdä oman tahtonsa ja sen, mitä heidän omat pikku aivonsa kustakin asiasta milloinkin sanovat.

Örfil

Guest
Näitä pölvästejä riittää jotka tulkitsevat asioita juuri niin kuin itse haluavat.
Taustaideologiaksi valikoituu milloin mikäkin.
Idiootti ei siitä muutu vaikka alkaisi ateistiksi/uskikseksi/kannattamaan Hifkiä/äänestämään *tähän vapaavalintainen puolue*.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
"Vain yhden ihmisen tapaaminen voi muuttaa loppu elämäsi"-kuvan jakaminen kuvatekstillä "NO NIIMPÄ!!"

-> Kaverit -> Poista.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
"Vain yhden ihmisen tapaaminen voi muuttaa loppu elämäsi"-kuvan jakaminen kuvatekstillä "NO NIIMPÄ!!"

-> Kaverit -> Poista.
"Vain yhden ihmisen tappaminen voi muuttaa loppu elämäsi"-kuvan jakaminen kuvatekstillä "SANOS MUUTA!!"

-> Puhelu -> 112