FW08
Registered User of Talent
Tämän valossa joudun harkitsemaan uudelleen josko sittenkin kannattaisi liittyä Facebookiin.Facebook on yhtä tarpeellinen kuin käytetty Topz-puikko.
Tämän valossa joudun harkitsemaan uudelleen josko sittenkin kannattaisi liittyä Facebookiin.Facebook on yhtä tarpeellinen kuin käytetty Topz-puikko.
Heh, feispuuk :thumbup:Tämän valossa joudun harkitsemaan uudelleen josko sittenkin kannattaisi liittyä Facebookiin.
Juu on noita "vähän" useammin. Jostain syystä joku laittaa vaan noita kiertämään.Facebookissa leviää taas joku juttu, että ensi kuussa on 5 perjantaita, 5 lauantaita ja 5 sunnuntaita, mikä tapahtuu kerran 823 vuodessa. Voisin melkein vaikka lyödä vetoa, jotta noin on käynyt viime- tahi toissavuonna, muttei nyt ole kalenteria, mistä tsekata asia. Uskomuksenihan perustuu siihen, että viimeksi tällainen systeemi osoittautui palturiksi.
No jossain tollaisessa käytössä ihan jees, mutta siviilikäyttö - no way :nope:Mutta esim. eri bändien tieto- ja uutislähteenä se on parempi ku sata Soundi-lehteä + internet yhteensä. Varsinkin vähän tuntemattomien bändien kohdalla löytyy kuvaa, ääntä ja tekstiä nopeammin ku painetusta lehdestä (joissa tuo äänipuoli on muutenkin perinteisesti ollut vähän heikompitasoinen) ja enemmän ku bändin kotisivulta.
Ja kaikki samalla sivulla, joka on tosi jees. Varsinkin jos verrokkina olis kaikkien bändien omat kotisivut. Kymmeniä, satoja kirjanmerkkejä vs. yksi facebook sivu.
Kavereitten "korvaa kutittaa" ja "kappas, kissa se paskantaa astiaansa" -tiedotukset katoaa sinne sekaan helposti.
Itse olen hylännyt kaikki kaveripyynnöt, jotka tulevat joiltain peruskoulussa viimeks nähdyiltä "kavereilta". Heille mulla ei ole mitään asiaa, eikä heillä ole asiaa joka mua kiinnostais.
Joulukuu 2000Facebookissa leviää taas joku juttu, että ensi kuussa on 5 perjantaita, 5 lauantaita ja 5 sunnuntaita, mikä tapahtuu kerran 823 vuodessa. Voisin melkein vaikka lyödä vetoa, jotta noin on käynyt viime- tahi toissavuonna, muttei nyt ole kalenteria, mistä tsekata asia. Uskomuksenihan perustuu siihen, että viimeksi tällainen systeemi osoittautui palturiksi.
Sori!Huh. Nyt tulee feispookin uusimmilta tuttavilta sellasia juttuja että meinaa ihan hävettää.![]()
Sori!
Ensimmäistä kertaa tykkäsin jostain naamakirjassa.
Edit: Onneksi tuon voi näköjään perua, jos mieli muuttuu.
Ei toimi!
Tosin en tykkää, eli peukku alaspäin mahdollisuutta ei ole.Ei toimi!